Witam wszystkich
Kilka dni temu stałem się posiadaczem Hondy Civic 99 rok. Mój silnik to D14Z1, auto pochodzi z Niemiec. Generalnie jest spoko, ale mam problem z jego odblokowaniem. Nie odkręcałem przepustnicy, bo moje zdolności mechaniczne pozostawiają wiele do życzenia. Wyjmowałem filtr powietrza i po otworzeniu na maxa przepustnicy zwężki nie ma. No to zgodnie z tym co przeczytałem w necie na forach przyszedł czas na reset kompa. Wyjąłem bezpiecznik, po ok. 10 min włożyłem, uruchomiłem silnik i tak stal na wolnych obrotach do załączenia wentylatora. Jak się załączył to wyłączyłem i na jazdę. Nic to nie dało, nadal jest zamulony. Dla porównania mam dostęp do Civica z silnikiem D14A4, który ma seryjnie 90 KM, różnica jest ewidentna i odczuwalna. Nie wiem co ja źle robię. Może mi ktoś pomóc? Może jest jakaś inna procedura resetowania komputera?? Może jest ktoś kto będzie w stanie mi fizycznie pomóc. Mieszkam w okolicach Zamościa.
Dzięki za odpowiedzi.
Kilka dni temu stałem się posiadaczem Hondy Civic 99 rok. Mój silnik to D14Z1, auto pochodzi z Niemiec. Generalnie jest spoko, ale mam problem z jego odblokowaniem. Nie odkręcałem przepustnicy, bo moje zdolności mechaniczne pozostawiają wiele do życzenia. Wyjmowałem filtr powietrza i po otworzeniu na maxa przepustnicy zwężki nie ma. No to zgodnie z tym co przeczytałem w necie na forach przyszedł czas na reset kompa. Wyjąłem bezpiecznik, po ok. 10 min włożyłem, uruchomiłem silnik i tak stal na wolnych obrotach do załączenia wentylatora. Jak się załączył to wyłączyłem i na jazdę. Nic to nie dało, nadal jest zamulony. Dla porównania mam dostęp do Civica z silnikiem D14A4, który ma seryjnie 90 KM, różnica jest ewidentna i odczuwalna. Nie wiem co ja źle robię. Może mi ktoś pomóc? Może jest jakaś inna procedura resetowania komputera?? Może jest ktoś kto będzie w stanie mi fizycznie pomóc. Mieszkam w okolicach Zamościa.
Dzięki za odpowiedzi.
Comment