Hej,
Stalem sie wlascicielem hondziny civic 6 sedan 1.4 90km 2000, z tym ze miala ona isc na zyletki i jest masa pierdół, które ogarniam. Jedną z nich, i taką której nie mogę zlokalizować są te falujace obroty.
Auto ogolnie od 3 lat stoi i przed nie mialo zadnych problemow, teraz przez falowanie swieci sie check, abs, airbagi
A więc w skrocie:
swiece, olej cokolwiek w tym aucie ma nie wiadomo ile lat, ale chyba nie szedl bym ta droga, cos jest nie tak z EVAC, przepustnica, czy silniczkiem krokowym (albo go nie ma)
Dlatego zwracam się o pomoc z "najtrafniejsza" diagnoza jaka sie da przez internet;
Po odpaleniu na ssaniu auto normalnie utrzymuje ok 1500 obrotow, az sie nie rozgrzeje i wylaczy ssania, potem obroty caly czas faluja, 800-1500 obr.
Podczas jazdy, na biegu auto nie szarpie i normalnie sie zachowuje, problem jest tylko gdy rozlaczymy biegi.
Jak się odepnie ten czujnik zaznaczony na czarno to auto przechodzi w awaryjny i trzyma 1500 obr.
Co to moze byc? jak to najprosciej naprawic? widzialem jakis preparat ktory moglbym wpuscic w przepustnice i by "ruszył" syf. Nie chcę za bardzo inwestować w ten samochod, wiec szukam najlatwiejszego rozwiazania
Dzięki za odpowiedzi
Stalem sie wlascicielem hondziny civic 6 sedan 1.4 90km 2000, z tym ze miala ona isc na zyletki i jest masa pierdół, które ogarniam. Jedną z nich, i taką której nie mogę zlokalizować są te falujace obroty.
Auto ogolnie od 3 lat stoi i przed nie mialo zadnych problemow, teraz przez falowanie swieci sie check, abs, airbagi
A więc w skrocie:
swiece, olej cokolwiek w tym aucie ma nie wiadomo ile lat, ale chyba nie szedl bym ta droga, cos jest nie tak z EVAC, przepustnica, czy silniczkiem krokowym (albo go nie ma)
Dlatego zwracam się o pomoc z "najtrafniejsza" diagnoza jaka sie da przez internet;
Po odpaleniu na ssaniu auto normalnie utrzymuje ok 1500 obrotow, az sie nie rozgrzeje i wylaczy ssania, potem obroty caly czas faluja, 800-1500 obr.
Podczas jazdy, na biegu auto nie szarpie i normalnie sie zachowuje, problem jest tylko gdy rozlaczymy biegi.
Jak się odepnie ten czujnik zaznaczony na czarno to auto przechodzi w awaryjny i trzyma 1500 obr.
Co to moze byc? jak to najprosciej naprawic? widzialem jakis preparat ktory moglbym wpuscic w przepustnice i by "ruszył" syf. Nie chcę za bardzo inwestować w ten samochod, wiec szukam najlatwiejszego rozwiazania

Dzięki za odpowiedzi

Comment