Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic vi D15Z8 1.5 liftback 5d 1997 MB3 Wyświetla się kod nr 6.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic vi D15Z8 1.5 liftback 5d 1997 MB3 Wyświetla się kod nr 6.

    Jak w temacie potrzebuję spis kodów błyskowych do tego modelu, ktoś coś?

  • #2
    Wpisz w google a znajdziesz coś na pewno

    Comment


    • #3
      1 O2A - Oxygen sensor #1
      2 O2B - Oxygen sensor #2
      3 MAP - manifold absolute pressure sensor
      4 CKP - crank position sensor
      5 MAP - manifold absolute pressure sensor
      6 ECT - water temperature sensor
      7 TPS - throttle position sensor
      8 TDC - top dead centre sensor
      9 CYP - cylinder sensor
      10 IAT - intake air temperature sensor
      12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve
      13 BARO - atmospheric pressure sensor
      14 IAC (EACV) - idle air control valve
      15 Ignition output signal
      16 Fuel injectors
      17 VSS - speed sensor
      19 Automatic transmission lockup control valve
      20 Electrical load detector
      21 VTEC spool solenoid valve
      22 VTEC pressure valve
      23 Knock sensor
      30 Automatic transmission A signal
      31 Automatic transmission B signal
      36 traction control found on JDM ecu's
      41 Primary oxygen sensor heater
      43 Fuel supply system
      45 Fuel system too rich or lean
      48 LAF - lean air fuel sensor
      54 CKF - crank fluctuation sensor
      58 TDC sensor #2
      61 Primary oxygen sensor
      63 Secondary oxygen sensor
      65 Secondary oxygen sensor heater
      67 Catalyst low efficiency. (same as P0420)
      71 random misfire cylinder 1
      72 random misfire cylinder 2
      73 random misfire cylinder 3
      74 random misfire cylinder 4
      80 Exhaust Gas Recirculation insufficient flow detected
      86 ECT Sensor (Engine Coolant Temperature) circuit range / performance problem
      90 Evaporative Emission Control System leak detected in the fuel tank area
      91 Evaporative Emission Control System insufficient purge flow

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez Emsi1053 Zobacz posta
        do tego modelu, ktoś coś?
        ale kody są uniwersalne, skąd wiesz że ten model ma indywidualne kody? moim zdaniem nie ma. Korzystaj z wyszukiwarki tematów bo forum nie istnieje od wczoraj i takie pytania były zadawane 18 lat temu, i nadal mozna korzystać z tej wiedzy, nic sie nie zmieniło.
        Pytasz o kody OBD? SRS ? czy ABS? kody błędów
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          W czasie jazdy zapala mi się check engine. Zrobiłem diagnostykę, kod błędu 6, check engine mruga 6 razy

          Comment


          • #6
            6 krótko?
            no to odczytałeś z listy 6 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód.
            Ten obszar masz do obejrzenia, np wtyczka tego czujnika (piny) czyste czy skorodowane?
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              To jest powtarzalne przy osiąganie mniej więcej tego samego dogrzania,czy jest to niezależne od temperatury?

              Comment


              • #8
                Czujnik temperatury jest nowy kostka piny też ok

                Chack engine zapala się gdy silnik jest rozgrzany, (diagnostyka mruga 6 razy krutko) czyli czujnik temp lub jego obwód senk w tym że czujnik jest nowy 2 dni temu montowany przewód też okej piny czyste spryskane elektrokontaktem, gdy zapali się chack engine po zgaszeniu auta jest problem z odpaleniem, cewka przewody w porządku, nowe świece, termostat, filtr paliwa itp i dalej wywala błąd
                Last edited by rambo7; 27-09-2021, 07:43.

                Comment


                • #9
                  "Czujnik temperatury lub jego obwód"tak jak to widzi
                  Jaki masz problem ze zmierzeniem obwodu?
                  Zamieszczone przez Emsi1053
                  gdy zapali się chack engine po zgaszeniu auta jest problem z odpaleniem
                  Oczywiście że jest,bo z powodu złych wskazań korekty paliwowe są popierdzielone i komputer dawkuje stosownie do tego co widział przed zgaszeniem.

                  Zamieszczone przez Emsi1053
                  cewka przewody w porządku, nowe świece, termostat, filtr paliwa itp i dalej wywala błąd
                  Budy nie wymieniłeś dlatego nie pali ,musisz jeszcze budę wymienić...
                  Droga poprzez wymiany to zła droga.
                  Masz jakiś multimetr?
                  Trzeba pomierzyć przewody,bez tego się nie ruszysz dalej.Uszkodzenia wiązeki to częsta przypadłość samochodów,ale nikt nie chce w to wierzyć zanim nie wymieni połowy samochodu-mechanicy też.

                  EDIT:
                  Jeszcze na koniec jedno zasadnicze pytanie,czy możesz wskazać czujnik który wymieniłeś?
                  Last edited by m26; 24-09-2021, 19:38.

                  Comment


                  • #10
                    Czujnik obok termostatu wchodzi do bloku silnika, mam mulimetr sprawdzę ten przewód

                    Ze schematu nr 13
                    Last edited by rambo7; 27-09-2021, 07:42. Powód: łącz po sobie posty korzystając z trybu edycji.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Emsi1053 Zobacz posta
                      mam mulimetr sprawdzę ten przewód
                      Oba przewody i resztę w wiązce czy nie ma do nich przebicia.
                      Sprawdź pod kolektorem czy nie ma przetartej wiązki,bo co drugi oszołom nie przykreca podpory i przewody latają jak chcą a po paru latach jest dziura w izolacji.
                      Swoją drogą to najlepiej by było podpiąć się pod ECU i monitorować wskazanie,widać wtedy na wykresach dokładnie co się dzieje,można też wtedy poszarpać drutami i masz czarne na białym jak się coś zwiera albo nie łączy.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Droga poprzez wymiany to zła droga.
                        to jest prawda, ale to nie koniec frustracji bo, trzeba wiedzieć na co (jaki) wymieniasz. Akurat jest tak że wymieniłeś na nowy czujnik, ok ale jaki OEM oryginalny? czy zamiennik wg katalogu?
                        Właśnie problem polega na tym że w Hondzie bywa tak często że nie wszystkie czujniki działają prawidłowo, nie mam pojęcia dlaczego tak jest i co za syf produkują i wciskają ludziom, ale ... zamienniki w 80% nie działają z Hondą. Jest to bul nie ma co ukrywać, wiec zanim się zdecydujesz na jakikolwiek czujnik do Hondy to dobrze przeszukaj tematy na forum jaki konkretnie zamiennik działa/zadziała? bo większość nie działa.
                        Czyli teraz masz sytuację że masz 1 czujnik fabryczny co nie działa, i drugi nowy czujnik zamiennik co nie działa.
                        Zadziała na 100% tylko fabryczny oryginalny czujnik, albo sprawdzony zamiennik konkretnego producenta model rodzaj itp.
                        Możesz mierzyć co chcesz, dostaniesz jakieś wyniki pomiarów, ale to nic nie da.
                        Takich tematów jest co najmniej kilkanaście, z zakupem zamiennika który nie działa.
                        Poza tym elektroniki oddać nie można więc kasa w błoto. Trzeba zawsze przemyśleć temat, marne to pocieszenie że nie ty pierwszy wtopiłeś kase na cześć która jest o kant d.. rozbić.
                        Last edited by rambo7; 27-09-2021, 07:54.
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment

                        Working...
                        X