Jak w temacie potrzebuję spis kodów błyskowych do tego modelu, ktoś coś?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Civic vi D15Z8 1.5 liftback 5d 1997 MB3 Wyświetla się kod nr 6.
Collapse
X
-
1 O2A - Oxygen sensor #1
2 O2B - Oxygen sensor #2
3 MAP - manifold absolute pressure sensor
4 CKP - crank position sensor
5 MAP - manifold absolute pressure sensor
6 ECT - water temperature sensor
7 TPS - throttle position sensor
8 TDC - top dead centre sensor
9 CYP - cylinder sensor
10 IAT - intake air temperature sensor
12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve
13 BARO - atmospheric pressure sensor
14 IAC (EACV) - idle air control valve
15 Ignition output signal
16 Fuel injectors
17 VSS - speed sensor
19 Automatic transmission lockup control valve
20 Electrical load detector
21 VTEC spool solenoid valve
22 VTEC pressure valve
23 Knock sensor
30 Automatic transmission A signal
31 Automatic transmission B signal
36 traction control found on JDM ecu's
41 Primary oxygen sensor heater
43 Fuel supply system
45 Fuel system too rich or lean
48 LAF - lean air fuel sensor
54 CKF - crank fluctuation sensor
58 TDC sensor #2
61 Primary oxygen sensor
63 Secondary oxygen sensor
65 Secondary oxygen sensor heater
67 Catalyst low efficiency. (same as P0420)
71 random misfire cylinder 1
72 random misfire cylinder 2
73 random misfire cylinder 3
74 random misfire cylinder 4
80 Exhaust Gas Recirculation insufficient flow detected
86 ECT Sensor (Engine Coolant Temperature) circuit range / performance problem
90 Evaporative Emission Control System leak detected in the fuel tank area
91 Evaporative Emission Control System insufficient purge flow
Comment
-
Zamieszczone przez Emsi1053 Zobacz postado tego modelu, ktoś coś?
Pytasz o kody OBD? SRS ? czy ABS? kody błędówKierownik Działu Diesla
Comment
-
Czujnik temperatury jest nowy kostka piny też ok
Chack engine zapala się gdy silnik jest rozgrzany, (diagnostyka mruga 6 razy krutko) czyli czujnik temp lub jego obwód senk w tym że czujnik jest nowy 2 dni temu montowany przewód też okej piny czyste spryskane elektrokontaktem, gdy zapali się chack engine po zgaszeniu auta jest problem z odpaleniem, cewka przewody w porządku, nowe świece, termostat, filtr paliwa itp i dalej wywala błądLast edited by rambo7; 27-09-2021, 07:43.
Comment
-
"Czujnik temperatury lub jego obwód"tak jak to widzi
Jaki masz problem ze zmierzeniem obwodu?
Zamieszczone przez Emsi1053gdy zapali się chack engine po zgaszeniu auta jest problem z odpaleniem
Zamieszczone przez Emsi1053cewka przewody w porządku, nowe świece, termostat, filtr paliwa itp i dalej wywala błąd
Droga poprzez wymiany to zła droga.
Masz jakiś multimetr?
Trzeba pomierzyć przewody,bez tego się nie ruszysz dalej.Uszkodzenia wiązeki to częsta przypadłość samochodów,ale nikt nie chce w to wierzyć zanim nie wymieni połowy samochodu-mechanicy też.
EDIT:
Jeszcze na koniec jedno zasadnicze pytanie,czy możesz wskazać czujnik który wymieniłeś?
Last edited by m26; 24-09-2021, 19:38.
Comment
-
Zamieszczone przez Emsi1053 Zobacz postamam mulimetr sprawdzę ten przewód
Sprawdź pod kolektorem czy nie ma przetartej wiązki,bo co drugi oszołom nie przykreca podpory i przewody latają jak chcą a po paru latach jest dziura w izolacji.
Swoją drogą to najlepiej by było podpiąć się pod ECU i monitorować wskazanie,widać wtedy na wykresach dokładnie co się dzieje,można też wtedy poszarpać drutami i masz czarne na białym jak się coś zwiera albo nie łączy.
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaDroga poprzez wymiany to zła droga.
Właśnie problem polega na tym że w Hondzie bywa tak często że nie wszystkie czujniki działają prawidłowo, nie mam pojęcia dlaczego tak jest i co za syf produkują i wciskają ludziom, ale ... zamienniki w 80% nie działają z Hondą. Jest to bul nie ma co ukrywać, wiec zanim się zdecydujesz na jakikolwiek czujnik do Hondy to dobrze przeszukaj tematy na forum jaki konkretnie zamiennik działa/zadziała? bo większość nie działa.
Czyli teraz masz sytuację że masz 1 czujnik fabryczny co nie działa, i drugi nowy czujnik zamiennik co nie działa.
Zadziała na 100% tylko fabryczny oryginalny czujnik, albo sprawdzony zamiennik konkretnego producenta model rodzaj itp.
Możesz mierzyć co chcesz, dostaniesz jakieś wyniki pomiarów, ale to nic nie da.
Takich tematów jest co najmniej kilkanaście, z zakupem zamiennika który nie działa.
Poza tym elektroniki oddać nie można więc kasa w błoto. Trzeba zawsze przemyśleć temat, marne to pocieszenie że nie ty pierwszy wtopiłeś kase na cześć która jest o kant d.. rozbić.Last edited by rambo7; 27-09-2021, 07:54.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment