Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wypadanie zapłonów

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wypadanie zapłonów

    Od jakiegoś czasu (ok 2 mies) auto dziwnie pracuje. Na zimnym silniku jeszcze jest ok, gdy się nagrzeje zaczyna się telepać lekko, dziwnie pierdzieć przy dodawaniu gazu (jak przepalony tłumik), traci moc (szczególnie przy rozpędzie lub pod górę). Ogólnie komfort jazdy do dupy. Kontrolka silnika świeci lub mruga. Mechanik podłączył komputer, który odczytał wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Wymienił świece, kable, aparat zapłonowy i ogólnie sprawdził co się dało i co może się jego zdaniem z tym wiązać. Nadal nic. Mówi, że będzie szukał, ale już nie ma pomysłu. Może ktoś miał podobną sytuację, pomóżcie proszę

  • #2
    W tym dziale nowi forumowicze witają się z wszystkimi.

    Zatem witam...
    Co do problemu to sprawdziłbym cewkę. Może nie wyrabia??
    Może pora na wymianę rozrządu??
    Pozdrawiam.

    Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

    eidt:
    przeniosłem do odpowiedniego działu.
    r7.
    Last edited by rambo7; 14-01-2020, 08:16. Powód: edit

    Comment


    • #3
      Oficjalne Witam Odnośnie cewki: Dzięki, sprawdzę

      Comment


      • #4
        Czujnik położenia wału do wymiany.

        Comment


        • #5
          Witam, aparat zapłonowy sprawdzony, zatem cewka jest ok, szukam dalej

          Comment


          • #6
            Kable i świecie sprawdź

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez eliza Zobacz posta
              Witam, aparat zapłonowy sprawdzony, zatem cewka jest ok, szukam dalej
              CKP sprawdzony?

              Comment


              • #8
                Sprawdzone, wymienione jako pierwsze

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez eliza Zobacz posta
                  Sprawdzone, wymienione jako pierwsze
                  Pozwolisz że Cię sprawdzę abyśmy wiedzieli. Gdzie się znajduje CKP?

                  Comment


                  • #10
                    Mechanik mi powiedział, że przy usterce czujnika, objawy byłyby na zimnym silniku też i że to raczej odpada

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez eliza Zobacz posta
                      Mechanik mi powiedział, że przy usterce czujnika, objawy byłyby na zimnym silniku też i że to raczej odpada
                      No to wymieniony czy nie? A twój mechanik jest w błędzie.

                      Comment


                      • #12
                        Ckp na połączeniu silnika ze skrzynią, co to za różnica czy ja to wiem potrzebuje pomocy to pytam o różne możliwości, bo mechanicy nie mogą zdiagnozować

                        Comment


                        • #13
                          nie wymieniony, bo wykluczony, spradze w takim razie

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez eliza Zobacz posta
                            Ckp na połączeniu silnika ze skrzynią, co to za różnica czy ja to wiem potrzebuje pomocy to pytam o różne możliwości, bo mechanicy nie mogą zdiagnozować
                            Nie wiem o czym piszesz ale CKP w silniki D14Z2 (3D) bądź D14Z4 (5D) bo taki możesz mieć jest po stronie rozrządu pod poduszką silnika w obudowie rozrządu. Więc jeszcze raz zapytam. Sprawdzony?

                            Comment


                            • #15
                              Dzień dobry. Nie będą zakładał nowego tematu choć problem wypadających zapłonów w tym wątku jest trochę inny u mnie
                              Jakieś 2 tygodnie temu zaczęło szarpać i błąd PO301 (cylinder 1) . Czek się zapalił, migał czasem itd... Przeczytałem kilka wątków i podmieniłem cewkę z 3 cyl do 1 cyl
                              Dalej błąd PO301. Wykluczyłem więc cewki. Wymieniłem świece. Były ZFR5J. Ja dałem również NGK, ale inne bo w/w nie było w sklepie. Kupiłem z mniejszą przerwą.
                              No i wszystko było po wymianie świec dobrze przez tydzień. Nawet byłem zły, że wcześniej świec nie wymieniałem bo jeździło się dużo lepiej i płynniej.
                              Dziś zaczęło szarpać, głównie przy przyśpieszaniu i przy jeździe pod górkę (pod obciążeniem silnika), Na wolnych obrotach pracuje równo, na postoju jak nawet przy 4tys obrotów też pracuje równo. Tylko podczas jazdy szarpie. Najciekawsze, że chek się nie zapala, ale sprawdziłem kody i były w ramce PO300.301,302,303,304 czyli wypadanie na w wszystkich cylindrach. Dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie co wyklucza brak ciśnienia paliwa i wtryski benzynowe. wyklucza również wtryski gazowe (hana 200)
                              Świece są nowe, cewki szczerze mówiąc nie wierze, że wszystkie 4 padły. Co jeszcze może odpowiadać za wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach skoro można wykluczyć układy paliwa dla benzyny i LPG, świece i cewki?

                              Comment

                              Working...
                              X