Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Opony zimowe VTI Aerodeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Opony zimowe VTI Aerodeck

    Cześć, niestety muszę wymienić w moim VTI obecne zimówki na nowe. Rozmiar, który był to 185/60 R15 na felgach aluminiowych VTI 6J 15" pięcioramiennych, czy dużo się traci w stosunku do 185-195/55? Różnica cenowa pomiędzy tymi rozmiarami jest dosyć znaczna, z tego względu chce zostać przy 185/60, ponieważ nie jeżdżę dużo zimą, miasto/trasa 60/40, autostradą rzadko. Kolejne pytanie co warto kupić w rozmiarze 185/60 R15? Moje typy to: 1. Dunlop Winter Response 2 185/60 R15 84T (dobra cena i niski poziom hałasu); 2. Nokian W DR 185/60 R15 84T; 3. Bridgestone Blizzak LM-001 Evo 185/60R15 84T; 4. Uniroyal MS Plus 77 185/60 R15 84T. Mieszkam na Pomorzu, więc dużo śniegu zimą nie ma
    Last edited by remi07; 11-12-2018, 10:33.

  • #2
    Którychkolwiek z tych opon byś nie wybrał będzie to optymalny wybór. Jeśli zależy Ci na oszczędności to kieruj się ceną. Ja osobiście jeździłem na dwóch z wymienionych w Twoim poście kompletach opon. Na Dunlopach i Bridgestonach lecz nie LM001 Evo, a wcześniejszej wersji nazwanej po prostu LM001. Bridgestone ma twardsze boki od Dunlopów. Więc różnica na plus przy szybszym pokonywaniu zakrętów i ogólnie dynamicznej jeździe. Bardzo dobre i pewne w prowadzeniu na mokrym asfalcie. Dunlopy natomiast bardzo "przyjemne" i komfortowe opony zwłaszcza na suchej drodze. Ale jak wspomniałem, każde z tych opon będą dobrym wyborem.

    Comment


    • #3
      Dzięki za pomoc. A różnica w prowadzeniu aż tak jest zauważalna? Cena Dunlop i Bridgestone jest prawie identyczna, 2 zł różnicy, natomiast Nokiany są o 15 zł tańsze na sztuce, a Uniroyal o kolejne 22 zł.
      Zamieszczone przez damianm232 Zobacz posta
      Którychkolwiek z tych opon byś nie wybrał będzie to optymalny wybór. Jeśli zależy Ci na oszczędności to kieruj się ceną. Ja osobiście jeździłem na dwóch z wymienionych w Twoim poście kompletach opon. Na Dunlopach i Bridgestonach lecz nie LM001 Evo, a wcześniejszej wersji nazwanej po prostu LM001. Bridgestone ma twardsze boki od Dunlopów. Więc różnica na plus przy szybszym pokonywaniu zakrętów i ogólnie dynamicznej jeździe. Bardzo dobre i pewne w prowadzeniu na mokrym asfalcie. Dunlopy natomiast bardzo "przyjemne" i komfortowe opony zwłaszcza na suchej drodze. Ale jak wspomniałem, każde z tych opon będą dobrym wyborem.
      Wysłane przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez remi07 Zobacz posta
        A różnica w prowadzeniu aż tak jest zauważalna?
        Do codziennej jazdy naprawdę obie te gumy są bardzo dobre. Tak jak wspomniałem Bridgestone zachowywał się lepiej przy prowadzeniu na skręconych kołach np. gdy wyjeżdżałem ze skrzyżowania i musiałem szybko ruszyć i skręcić w prawo lub lewo. Szybciej łapały przyczepność niż Dunlopy, a kiedy było mokro to różnica była jeszcze bardziej zauważalna. Ale Dunlopy były cichsze i bardziej komfortowe. Naprawdę obie opony to tak zwana klasa premium czyli kupujesz dobry produkt. Z ciekawości patrzyłem na oponeo i tam Dunlopy są o 22zł tańsze niż Bridgestone więc na komplecie jest to prawie stówa

        Comment


        • #5
          Mam letnie Dunlopy i właśnie jedyne co mógłbym zarzucić to właśnie poślizg przy skręconych kołach.
          Zamieszczone przez damianm232 Zobacz posta
          Do codziennej jazdy naprawdę obie te gumy są bardzo dobre. Tak jak wspomniałem Bridgestone zachowywał się lepiej przy prowadzeniu na skręconych kołach np. gdy wyjeżdżałem ze skrzyżowania i musiałem szybko ruszyć i skręcić w prawo lub lewo. Szybciej łapały przyczepność niż Dunlopy, a kiedy było mokro to różnica była jeszcze bardziej zauważalna. Ale Dunlopy były cichsze i bardziej komfortowe. Naprawdę obie opony to tak zwana klasa premium czyli kupujesz dobry produkt. Z ciekawości patrzyłem na oponeo i tam Dunlopy są o 22zł tańsze niż Bridgestone więc na komplecie jest to prawie stówa
          Wysłane przy użyciu Tapatalka
          Last edited by remi07; 11-12-2018, 14:44.

          Comment

          Working...
          X