co to takiego i z czym to się je. Z braku kasy zastanawiam się nad założeniem. Ktoś jeździł?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
opony bieżnikowane VI gen
Collapse
X
-
Opony bieżnikowane to zużyte opony, które dostają warstwę nowej gumy (sklejają albo wulkanizują ją ze starą) i na tej nowej gumie wytłaczany jest nowy bieżnik (ogladałem na TVNturbo). Nigdy nie używałem i chyba nie będę, ale generalnie nie wiem jak się sprawują w odróżnieniu od nowych. Swoją drogą ciekawe czy lepsze dobrej klasy bieżnikowane czy nowe chińskie ??
pzdr.
Adam
-
Comment
-
kolega kiedys sie polasil. kosztowaly jakies 500zl, a w sumie ponad 2000, po powyzej 120 strasznie bily, nie bylo mowy o szybkich zakretach i po kilku tygodniach kupil normalne.
ja osobiscie nigdy bym tego nie kupil, bo dobra opona to podstawa, wiec wolalbym miec kapsle na dobrej oponie niz fajne alu na nalewce.
Comment
-
Panowie wiadomo że coś juz raz zwulkanizowane nie da się już zwulkanizować taki bieżnik jest doklejany na bazie klejów i pod bardzo dużą temperaturką sam bieżnik w formie jest wulkanizowany z kiepskiej gumy zapewniam was nie jest to guma taka jak przy orginalnych oponach zazwyczaj są to różne asortymenty mieszane w jedno Sam doświadczyłem odklejenie się bieżnika nie życzę nikomu .
Comment
-
witka odnośnie kupn nowych na przód to jest taki szkopuł, oglądałem jakiś czas temu szkołeauto - tv turbo z tego co pamiętam odradzali na przód dawać nówki bo wtedy dupa na śliskim i na zakrętach lata...podobno nigdy na takim komplecie nie jeździłem, choć ten post może byc za późno
Comment
-
pojeździsz kilka tygodni i już nie będą nowe
tvn turbo można oglądać i zapamiętać niektóre rzeczy, mogą być przydatne...
ale jeździć się tam nie nauczysz, nie wiesz jak mogą zachować się Twoje opony na szybkim zakręcie to jedź ostrożnie...
sam musisz doświadczyć wszystkiegoLast edited by ferdii; 23-04-2009, 07:30.żaba, 1.3 16v 1993
Comment
-
na pewno nie nalewki lepiej kupić dobre używki niż nalewki. a jak wiadomo opona oponie nie równa i czasem nowa jest duzo gorsza niż niźle zjechana uzywka . a onośnie tvn turbo to czy naprawdę uważacie ich za taki autorytet . dobrze a co bedzie jeśli będziesz miał dobre z tyłu i słabe z przodu i przód zacznie Ci ućiekać. to nie jest proste do opanowaniaVGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA
"...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."
Soichiro Honda - Honda Corporation
Comment
-
a ja mam zimowki biezniowane i powiem sprawuja sie swietnie. ale to chyba dlatego, ze trafilem dobrze. dwie mialem sztywne, dwie miększe (na "sucho" bez zalozenia na kolo), nie bylo problemow z wywazeniem, nie piszcza a w zakretach i na zimowych drogach trzymaja super! az jestem zakoczony! jak ostatnio napadalo i bylo bialo to przy rozsadnych predkosciach (powiedzmy 40km/h - w takich warunkach to i tak duzo) trzymaja bardzo ladnie. dzisiaj natomiast gololedz! wjechalem na brukowy parking z predkoscia jakies 10-15km/h nie zdajac sobie sprawy ze jestem na lodzie... bo trzymaly jak na suchym!ze jestem na lodzie to sie skapnalem dopiero jak nie wyrznalem orła po otwarciu drzwi
moje sa firmy PROFIL czy jakos tak, kupione na allegro od firmy gdzies z pomorza. rozmiar 195/50R15 - jezdzily na temp 20 do -15 stopni i na sniegu i na lodzie i sprawuja sie powiem wam bardzo przewidywalnie. sa miekkie jak przystalo na zimowki, a na tylnych nawet te "włoski" jeszcze sie nie starly (ponad 1000km)
Comment
Comment