Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem z ogrzewaniem i parujące szyby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    oo to ja tez musze spojrzec do tego kabinowego za kuferkiem od pasazera....
    paruja mi szyby bardzo czesto.... narazie jedyne co pomaga to klima, obojetnie na zimne czy cieple powietrze.. jak wlaczam klime to odrazu para z szyb znika.
    Ale musze wtedy koniecznie zajrzec jutro do tego filtra kabinowego.
    Pozdrawiam pozdrawiam

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez Chris Zobacz posta
      filtr kabinowy? jeszcze się z tym określeniem nie spotkałem, filtr powietrza wymieniłem 2mies.temu na nowy [co jest w czarnej skrzynce pod maską] ale czy jest inny jakiś nie wiem. czy o ten chodziło?

      filtr kabinowy znajduje się za schowkiem od strony pasażera,musisz zdjąć schowek będzie tam taka wąska ramka wyjmij ją włóż nowy filtr

      Comment


      • #33
        na drugim zdjęciu znajduje się pozioma metalowa listwa-należy ją odkręcić. następnie po lewej stronie zielonej wtyczki jest umieszczona pionowo plastikowa listwa. Należy ją odczepić i wysunąć ramkę z filtrem. Po prawej stronie zielonej wtyczki (kratownica) znajduje się filtr obiegu zamkniętego (delikatnie mówiąc jest "trochę" zanieczyszczony). Jeśli chodzi o "cycki" jest bardzo prosty i skuteczny sposób usunięcia usterki. Każdy "cycek"
        jest zakończony nakładką plastikową. Wystarczy ją zdjąć, wsunąć podkładkę i założyć na "cycek"

        Comment


        • #34
          Kolega miał pozatykane węże.

          Comment


          • #35
            miałem kiedys taka sytuacjię w fordzie ciagle parowały mi szyby kiedy padał deszcz,okazało sie ze przyczyna była wilgosc w samochodzie,teraz w hani tez zaczynaja mi szybki parowac i zajrzałem do schowka i tam filtra kaminowego nie było według mnie problem z parowaniem szyb jest wilgosc w samochodzie
            sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

            Comment


            • #36
              Ten filtr kabinowy to chyba przeciwpyłkowy. Polecam grafitowy albo węglowy, zatrzymuje wyziewy innych autek, przydatne jak stoimy w korku za starym autobusem, niestety takie szybko się zapychają. W civicach VI gen są za schowkiem pionowo ustawione. A jeśli chodzi o parowanie warto sprawdzić też czy nie masz włączonego trybu "cyrkulacji powietrza" (nie wiem jak to inaczej nazwać) to jest przełącznik na którym jest narysowana strzałką zwinięta w pętlę. Chodzi o to że przy włączonym takim trybie powietrze i wilgoć odparowana z szyb z powrotem jest "wydmuchiwana w auto". Szybciej robi się tak cieplutko (przydatne w zimę) natomiast szybko parują szyby bo nie ma dopływu świeżego powietrza...

              Comment

              Working...
              X