Chcialbym zdjąc rejestrajce przednia i zamontowac nizej na zderzaku a stare miejsce wyrownac aby wygladalo tak jakby nigdy nie bylo tam rejestracji. dokladnie chodzi mi o cos takiego A ze mam taki sam model to chcialbym wlasnie cos takiego zrobic
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Jak przerobic przedni zderzak?
Collapse
X
-
Zamieszczone przez silver30 Zobacz postatylko problem suruwa z\ tym jak wyrownac to zaglebienie w zderzaku jakie bylo seryjnie zrobione na rejestracje?
U mnie wyrównany zderzak jest szpachlą, ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie, zaczyna trochę pękać...(lakiernik chyba spaprał sprawę)
Comment
-
Zamieszczone przez BeatleJohn Zobacz postaAle najpierw w otwory dopasuj kołki plastikowe do tapicerki (obetnij łebki ),żeby warstwa szpachli była jak najcieńsza.I zastosuj szpachlę z włóknem-cięzko sie obrabia,ale nie będzie pękać.
powiem szczerze ze nigdy czegos takiego nie robilem, troche ogladalem o formowaniu włokna ale nawet nie wiem jako polaczyc wloknno z zderzakiem i gdziwe w ogole dostac wlokno i zywice epoksydowa
Comment
-
Żywicę dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym albo chemicznym.Tak myslę i przyszło mi do głowy,żeby dopasować jakiś płat plastiku i dokręcić go nawet do zderzaka tam gdzie jest rejestracja.Trzeba by użyc wkrętów z małymi łebkami-taki rodzaj maskownicy.Potem wyrównać to szpachlą z włóknem a na koniec szpachlą soft i prysnąć.ビートル ジョン
Comment
-
dobry pomysł BJ tylko czym sie potem obrabia szpachle? i czy po zeszlifowaniu pod wymiar ten fragment po nalozeniu farby nie bedzie matowy? bo na pewno wrtedy trzeba bedzie pomalowac caly zderzak tak zeby tylko w jednym miejscu nie bylo widac innego odcienia
Comment
-
Szpachlę obrabiasz papierem ściernym zaczynając od gradacji np.220 kończąc na 2000-oczywiście wszystko wodnym.Nie będzie matu.Jak by sie tak robilo to wiekszość polskich samochodów była by matowa
Przyszło mi jeszcze do głowy zastosowanie płyty mdf,tylko musiałbyś ją zaimpregnować jakimś środkiem wodoodpornym.ビートル ジョン
Comment
Comment