Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spuszczanie paliwa??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spuszczanie paliwa??

    Koledzy, muszę do jutra spuścić ok. 30 l Pb ze swojej Hanki - jak najlepiej to zrobić? Wężykiem? Jak długi będzie potrzebny, jaka średnica?

    Proszę o pomoc.

  • #2
    Wężykiem. Długość około 2 razy odległość od wlewu do koła. Średnica do wyboru, Może być od akwarium
    Last edited by przemo_wb; 16-07-2009, 16:33.
    Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

    Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



    TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

    PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

    OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

    Comment


    • #3
      hehehehe-oszczędności?po ile golisz?

      Osemka będzie ok a długość ok 1,5 m.Baniaczek poniżej zbiornika bo nie zaciągniesz-prawa fizyki.........
      Last edited by BeatleJohn; 16-07-2009, 16:33.
      ビートル ジョン

      Comment


      • #4
        dzieki za rady, ale już sobie poradziłem. Wjechałem na kanał i spuściłem odkręcając śrubę od zbiornika paliwa.

        Comment


        • #5
          a tak z ciekawosci po co Ci bylo spuszczac paliwko ?

          Comment


          • #6
            kradł spod bloku koledze :P

            Comment


            • #7
              chcial rozpalic duze ognisko :P

              Comment


              • #8
                witam, temat stary ale mam problem i bede wdzieczny za pomoc, szybka pomoc! nalałem ok 40 l ropy ale na tych mrozach zrobila sie jakas gęsta:/ i w podrózy zaczeła sie hania dusic i zgasł mi silnik, zapaliły sie kontrolki świec żarowych i slinika i podejrzewam ze to parafina sie oddzieliła i zapycha filtr wiec chce ją spuścić ale nie wiem jak, mam garaż z kanałem ale gdzie jest ten korek spustowy dokladnie? a może to nie wina ropy a świec żarowych? miał ktoś podobny problem? pozdrawiam

                Comment


                • #9
                  Nic nie zrobisz dopóki się trochę nie zagrzeje. Wtedy samo przejdzie. Spuścisz z zbiornika a w przewodach i filtrze zostanie. z Ja obecnie mam taki problem z samochodem firmowym jedzie tylko do max 50 km/h. Do drugiego zalałem 50 l ropy i 10 l benzyny i śmiga Poczekaj aż będzie cieplej z - 10 i samo przejdzie.
                  Last edited by kamilrojek; 03-02-2012, 18:21.
                  - Stuk! Puk!
                  - Kto tam?
                  - Panewka!

                  --- Moje 5D ---

                  Comment


                  • #10
                    a czy wogole korek spustowy w takiej hondzie z 2002r jest? bo planuje spuscic ropę, nalac zimowej ropy na shelu moze dolac jakiegos dodatku, góra z 5 l benzyny i zobacze co sie bedzie dzialo, moze jeszce wymienie filr paliwa

                    Comment


                    • #11
                      Rozrzedzanie benzyną jest dość niebezpieczne, bo nie wiesz jakiej jakości masz tą ropę. Dolej dodatku zimowego (za moich czasów dostępny na Orlenie) do ropy lub weź karnister i kup zimowej ropy i dolej do baku. To ją powinno trochę rozrzedzić (polecam ropę z dobrych stacji, żeby nie oszukiwali na dodatku i żeby miała dobrą jakość) ropę, którą masz w baku.


                      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                      Comment


                      • #12
                        Lordzie w Polsce nie ma ropy z dobrych stacji, wszyscy kantują jak tylko się da (oczywiście są wyjątki). Przez te mrozy rozmawiałem z różnymi kierowcami którzy odwiedzają naszą firmę i nawet Ci co tankowali jakiś pseudo droższą ropę na shelu, bp, itp. i tak mieli problemy identyczne jak Ci z "zwykłą" ropą. Jak ktoś sam sobie dodatku nie doda to nic z tego nie będzie.
                        - Stuk! Puk!
                        - Kto tam?
                        - Panewka!

                        --- Moje 5D ---

                        Comment


                        • #13
                          od października wszyscy w Polsce maja ON zimową innej nie ma, nie ważne czy Normal On czy V-power ON jeden pies, dodatki "zimowe" są te same, więc w bakach mamy to samo i od tego samego dostawcy czyli Petrochemia Płock i Orlen Gdańsk, ja tankuje na Lukoilu najzwyklejszy ON bo innego nie maja, jest -22stC i nie ma problemu (gość ma paliwao Orlenu pokazał mi papiery dostawy). Dodatki V-powera ON to mniejszsza siarka, większy Cetan, dodatki uszlachetniacze typu "mniej kwasu", i zamarza tak samo jak każdy ON. Kolega inde... nie ma podgrzewacza Paliwa w swoim dieslu... tu jest pies pogrzebany.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #14
                            jesli ktoś ma problemy ropą w zimę to stosuje się takie wynalazki, flaszka tego wystarcza na 1200L ropy
                            Civic VTi B18C4 182 HP

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                              od października wszyscy w Polsce maja ON zimową innej nie ma,
                              Chyba że ktoś dodaje dodatek typu "woda" bo jak wytłumaczyć że paliwo tankowane w styczniu przy -15 jest jak galareta.
                              - Stuk! Puk!
                              - Kto tam?
                              - Panewka!

                              --- Moje 5D ---

                              Comment

                              Working...
                              X