Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klamka od kierowcy Civic VI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Klamka od kierowcy Civic VI.

    Witam.
    Jakiś czas temu kupiłem Hondę Civic VI sedan. Klamka od kierowcy była chińskim zamiennikiem. Centralny zamek działał. Auto było otwierane z kluczyka. Niestety dzisiaj gdy rano pociągnąłem za klamkę i nic. Drzwi nie chcą się otworzyć. Zdjąłem boczek i do klamki od wewnątrz nic nie jest przytwierdzone . Patrzyłem czy nic nie spadło, odpadło ale nie. Klamka, że się tak wyrażę chodzi na "pusto". Próbowałem też coś kombinować z mechanizmami w środku drzwi ale z marnym skutkiem. I tu pojawia się moje pytanie. Czy muszę kupować nową klamkę i będę sam w stanie ją zamontować czy może próbować reanimować tą która jest ?

  • #2
    Kupić nowa zawsze zdążysz. Wymontowanie i zamontowanie klamki to żadna filozofia.

    Co rozumiesz przez chodzi na sucho?

    Sprawdź tak: otwórz drzwi na oścież. Zamknij zamek przy pomocy śrubokręta (zapadka zamka) i otwórz pociągając za klamkę. Sprawdź czy zamek odskoczy. To samo powtórz otwierając klamką wewnątrz. Podziel się spostrzeżeniami.
    Czy jak ciągniesz za klamkę to wodziki w środku drzwi pracują? Czy taki uchwyt przy klamce w okolicy zamka (bębenka) się rusza?

    Chcę wyeliminować różne przyczyny zanim powiem "kup klamkę".

    Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
    Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
    Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
    Ale o Hanie trzeba dbać
    Moje maleństwo: ES7

    Comment


    • #3
      Witam.
      Na sucho wg mnie znaczy to, że od wewnątrz klamka nie jest z niczym połączona. Z żadnym mechanizmem.
      Poszedłem Twoim tokiem myślenia i z samego rana zrobiłem tak jak pisałeś. Zamek nie odskakuje, Również wodziki nie pracują. Uchwyt przy klamce też się nie rusza. Ciągnięcie za klamkę nie powoduje żadnej reakcji.

      Comment


      • #4
        No to chyba pozostaje zmienić klamkę.
        A dałbyś radę zrobić jeszcze jej fotkę od środka? Możesz jeszcze porównać te klamkę z drugą stroną.
        Łatwiej będzie zobaczyć różnice ewentualnie to co się zje...ło.

        Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
        Ale o Hanie trzeba dbać
        Moje maleństwo: ES7

        Comment


        • #5
          IMG_20171202_140232.jpgIMG_20171202_140232.jpgIMG_20171202_140208.jpg
          Tak to wygląda od środka. Lepszych nie zrobię Co do drugiej strony myślałem o tym ale dzisiaj nie mam już czasu z tym się bawić.
          Dziękuje za poświęcony czas.

          Comment


          • #6
            Pierwsza fota. Ciągnąc klamkę ta cześć u góry powinna pracować, odchylać się. Rozumiem że nie pracuje?
            Sprawdź czy nie spadła tam sprężynka lub czy plastik nie pękł. Jeżeli plastik pękł to wymiana klamki, jeśli spadła sprężynka to do naprawy.
            W wolnej chwili porównaj z drugą stroną.
            Ten element powinien ciągnąć wodzik.

            Pozdrawiam i powodzenia

            Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
            Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
            Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
            Ale o Hanie trzeba dbać
            Moje maleństwo: ES7

            Comment

            Working...
            X