Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nadkola

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • nadkola

    Witam. Wątek nadkoli zastał rzucany ale mnie chodzi o mantaz nadkoli plastikowych do civika vI czym je przymocowac wkretami jakimi do czego, jezeli ktos przerabiał ten wątek proszę o podzielenie się za co bardzo dziękuję i pozdrawiam.

  • #2
    musiałbyś to zrobić wkrętami ale co za tym idzie musisz blache przebić musiałbyś wtedy zabezpieczyć te miejsca dobrze przed korozją ale moim zdaniem jeśli już chcesz tak zrobić to lepiej przewiercić małym wietłem w 3, 4 miejscach rant i założyć śrubki po odwiercie dać podkład na miejsce wiercenia i konsewację ale lepiej umyć dobrze nadkola wydrzec rdze np szczotka na wiertarke i nałożyc dobra konserwację i będzie ok

    Comment


    • #3
      a na ile wkretów robiłeś u siebie ,jutro mam kupic zamiennik po 31 zł szt jak wezmę w ręce to zobacze jak to wygląda,ale nigdy nie zaszkodzi pytac mądre głowy za kazdą inf bardzo dziękuję

      Comment


      • #4
        Andrzeju
        Tu na Forum nie masz manuala sensu stricte, ale odeślę Cię w otchłań netu Po wpisaniu np. montaż nadkoli plastikowych masz szereg informacji ze zdjęciami włącznie.
        Zasadą jest oczyszczenie i zakonserwowanie miejsc które zostaną zasłonięte. Drugą niezmiernie istotną kwestią jest zminimalizowanie perforacji blach. Im mniej dziur tym mniej potencjalnych ognisk korozji. Stąd niektóre droższe wersje plastików mają "zaczepy montażowe" i na nich głównie spoczywa ciężar nadkola, zaś blachowkręty tylko zapobiegają przesunięciom.
        Kupując plastiki do konkretnego modelu zasadniczo nie masz możliwości błędnego montażu. Czasem tylko trafisz na niechlujnie wykonany egzemplarz i trzeba przeszlifować krawędzie bo są postrzępione. Trzeba przymierzyć i oznaczyć ewentualne miejsca do wyrównania. Dobrze jest to zrobić przed ostatecznym montażem, aby nie szlifować niczego w sąsiedztwie malowanych elementów. Unikasz ryzyka zarysowań.
        Dobrze jest też zadbać o ogrzewany garaż bo im zimniej tym trudniej. Materiał jest sztywny i nie chce układać się po naszej myśli. Czasem nawet dobrze jest go ogrzać np. mocną suszarką czy wręcz lutlampą.
        Dasz radę

        Comment


        • #5
          fajnie jest mieć opalarkę zamiast suszarki i rękawice na rękach żeby sie nie pozacinać dobrze jest zdemontować tylni zderzak do tej operacji i od razu błotnik pod zderzakiem też zabezpieczyć przed korozją

          Comment

          Working...
          X