Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

mocowanie lusterka zewnętrznego w Hondzie civic 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • mocowanie lusterka zewnętrznego w Hondzie civic 5D

    Zauważyłem że lewe lusterko w mojej Hondzie zaczęło się strasznie lekko składać, wiec wyjąłem wkład aby ocenić co jest nie tak. Jak sie okazało sprężyna, która jest na mocowaniu wyskoczyła. I mam pytanie do was czy da się to naprawić? Według moich spostrzeżeń sprężyna ma na sobie kołnierz który powinien być skręcony śruba od dołu lusterka i wygląda an to ze kołnierz wyskoczył z gwintu. Da się to naprawić czy konieczna jest wymiana lusterka? Dodam ze posiadam lusterka ze sterowaniem elektrycznym.

  • #2
    Możesz próbować nagwintować jeszcze raz na śrubę o rozmiar większy. Jednak o ile pamiętam tam wszystko jest na plastiku więć musiałbyś to zrobić niezwykle ostrożnie. Jeśli gwin nie jest spiłowany lub starty do zera, to możesz użyć sposobu jaki jak używałem i używam od lat. Bierzesz śrubę i owijasz ją białą taśmą teflonową (używana w sanitarnych pracach), nie za grubo nie za cienko. Zwiększy to objętość śruby o kilka dziesiątych milimetra co pozwoli lepiej chwycić wyrobiony gwint.

    Oczywiście to gdybanie.

    Zrób i zamieść tutaj zdjęcie to szybciej dojdziemy do tego jak to naprawić.


    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

    Comment


    • #3
      Dziś znowu rozbiore lusterko to zrobię zdjęcia. Teraz mam jednak wątpliwości czy to aby na pewno jest na śrubę. Przez środek tego kołnierza idą przewody więc nie może być od dołu skręcony śruba. Raczej był wciśniety w jakąś tulejkę.

      Comment


      • #4
        Też coś będziemy radzić. Ja dziś docinałem dorbaniany kluczyk bo ten który miałem w pilocie z "scyzorykiem" nie szło dokładnie dorobić. Podocinałem, podpiłowałem i pasuje jak ulał.


        Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

        Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
        http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

        Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

        Tęsknota za Hanką jest ciągła.

        Comment


        • #5
          Dobra udało mi się coś zrobić z lusterkiem . Bylem u zaprzyjaźnionego mechanika i jak się okazało w środku tej sprężyny jest tulejka a na sprężynie kołnierz który powinien blokować się na tej tulejce w wyżłobieniu, tylko ze to wszystko było już strasznie wyrobione. Scisneliśmy tą sprężynę i dogięliśmy ten kołnierz. Niestety musiałem szybko złożyć lusterko i nie zrobiłem zdjęcia ale mam zdjęcie jak zabierałem się za rozkładanie lusterka.
          20130617_083324.jpg
          20130617_083332.jpg

          Comment


          • #6
            Niestety znów stało się to samo. Zastanawiam się jak to rozwiązać żeby sytuacja się nie powtórzyła. Macie jakieś pomysły?

            Comment


            • #7
              a nie dało by się wstawić podkładkę i zabezpieczyć pierścieniem segera ?
              sigpic moje autko D16W4VTEC
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

              Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


              https://www.youtube.com/my_videos?o=U

              Comment


              • #8
                Jeśli wytrzymałby napór tej sprężyny. Jest ona dosyć mocna, a trzeba ją dosyć mocno ścisnąć, więc będzie z duża siła naciskała na ten pierscien.

                Comment

                Working...
                X