Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z kloszami lamp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem z kloszami lamp.

    Witam.

    Posiadam Hondę Civic VI gen i mam problem z lampami. Mianowicie mam pościerane plastikowe klosze lamp ( jakby poprzedni właściciel umyj je jakimś nitrem albo rozpuszczalnikiem ). Moje pytanie: jak to usunąć? Czy można ewentualnie wymienić same plastikowe klosze ??

  • #2
    da się wymienić same klosze ale nie jest to łatwa operacja potem musisz je dobrze uszczelnić żeby nie parowały od środka możesz spróbować wypolerować (mechanicznie) klosze jeśli nie pomoże to wymiana kloszy lub całych lamp

    Comment


    • #3
      Klosze łatwo wymienić ... dla mnie najgorszą rzeczą jest czyszczenie komory silnika, nawet lakierować i polerować wolę.
      1. Lampa do piekarnika 70 stopni nie mniej nie więcej.
      2. Czekasz 30 min
      3. Bierzesz 2 śrubokręty (masz jakieś 5 min dopóki nie wystygnie) i na łączeniu odginasz po kawałku i klosz sam zejdzie, nie ma możliwości złamania niczego.
      4. Czyścisz stary klej, i obudowę lampy na łączeniu dajesz (dookoła) czarnym silikonem (elastycznym) lub butapremem.

      A jeżeli nie chcesz wymieniać kloszy, obklej całość w okół lampy, kup papier wodny 1000 ładnie zeszlifuj obydwie lampy następnie pasta farecla i jedziesz polerką (raz na jakiś czas zamaczaj polerkę w wodzie, żeby nie przypalić plastiku) ewentualnie ręcznie - ale narobisz się. Na sam koniec nawoskuj klosze woskiem samochodowym.

      Comment


      • #4
        Nie baw się w zamianę samych kloszy. Po pierwsze dlatego że to francowata robota (jak wspomniał jump23) i można łatwo wszystko rozwalić a po drugie lampa to precyzyjna część, źle wkleisz i wiązka już będzie nie ta.

        Co do lamp. Po pierwsze - spróbój ją zapolerować. Możliwe że zabrudzenie jest powierzczowne i dasz radę to spolerować. Sam tak miałem i może nie uzyskałem genialnego efektu ale zawsze wyglądają i świecą lepiej.
        Po drugie szukaj używek (jestem zwolennikiem orginałów) na allegro. Coś takiego wkłądasz na zasadzie PLUG&PLAY jedziesz na stację i poziomujesz (inaczej policja może się przyczepić lub nie dadzą Ci pieczątki w dowodzie).
        Możesz szukać zamienników ale to loteria jakościowa Np DEPO do Vgena są udane ale do VI to nieporozumienie, parują, urywają się zaczepy itd. Możesz poszukać TYC ale tak jak mówie - loteria.


        Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

        Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
        http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

        Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

        Tęsknota za Hanką jest ciągła.

        Comment


        • #5
          szkoda kasy na nowe klosze i możesz coś urwać tak jak napisali koledzy . Najlepiej samemu zregenerować. Będziesz potrzebował, papier wodny 2000 i 2500, tempo , filcowe koło polerskie i jakąś maszynkę do polerowania, albo mocne ręce.
          1. używając na mokro papierem matowisz i wygładzasz klosze najpierw 2000 potem 2500
          2. przy użyciu tempa polerujesz klosze na wysoki połysk, zamiast polerki można użyć wiertarki, ale na bardzo niskich obrotach żeby nie przytopić klosza. Można też polerować ręcznie, ale szkoda czasu i rąk
          Po czymś takim klosze wyglądają prawie jak nowe. Sposób testowany na Oplu kolegi.

          Comment


          • #6
            pod warunkiem że żółtknięcie nie nastąpiło od środka


            Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

            Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
            http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

            Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

            Tęsknota za Hanką jest ciągła.

            Comment

            Working...
            X