mam pytanie odnośnie polerki czarnego civica.prubowałem różnych marketowych specyfików ale efekt był krótkotrwały to znaczy najlepszy i najdłużej utrzymujący się blask był po zastosowaniu wosku do lakieru czarnego.dziwne bo podobno honda pokrywa czrny lakier bezbarwnym a to oznacza że po prostu zalałem rysy.czym i jak te rysy fachowo spolerować?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
polerowanie czarnego civica
Collapse
X
-
zawsze daje sie lakier bezbarwny jako ostatnia warstwa to jest warstwa ochronna a co do polerki jak chcesz zrobić to porządnie to musisz mieć maszynę do polerki gąbkę polerska pastę polerska np farecla g3 na auto wystarczy ci 100g i papier wodny 2000 tak z 4,5 arkuszy i kogoś kto potrafi dobrze to wykonać żeby lakieru nie spalić wtedy efekt będzie najlepszy na koniec mleczko lub wosk żeby sie pozbyć hologramów po polerce mechanicznej
-
Sposób opisany przez jump23 jest bardzo dobry ale jest jeszcze jedna opcja trochę mniej inwazyjna. Osobiście mam srebnego civic'a ale teść ma czarną toyotę crown (i istnego zajoba na punkcie tego auta). Teść używa specjaklnego wosku (miekkiego) z dopieszką pasty polerwskiej (z tego co czytałem 1µm) i łądnie poleruje. Efekt - więcej niż dobry tylko jest trochę "machania". Jeśli masz głębokie rysy to sposób kolegi jump23 da najlepsze efekty, a jeśli płytkie to lepiej poszukać takiego wosku i samemu porobić. Problem w tym że ten wosk widziałem w Japonii i pieron wie czy można dostać taki wynalazek w polsce - pewnie tak ale nie znam producenta.
Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172
Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535
Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG
Tęsknota za Hanką jest ciągła.
Comment
-
Tyle że trzeba umieć posługiwać się polerką, bo jak nie potrafisz to możesz przypalić lakier. Ja bym oddał auto do kogoś kto ma o tym pojęcie. Ojciec wypolerował swojego czarnego, 19-letniego Merca w124 i uwierzcie - robi wrażenieDał za to 100zł
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...
Comment
-
eeeee jak to kosztuje 100zł to nie ma co sie pierniczyć z woskiem. Za dużo roboty jak na taki marny efekt. w takim wypadku tylko polerka.
Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172
Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535
Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG
Tęsknota za Hanką jest ciągła.
Comment
-
papierem to głębokie rysy zmatowić. Generalnie odradzam farecle bo jest to gruboziarnista pasta i będziesz potrzebował i tak dokupić jakąś pastę tzw. finish czyli wykończeniową. Powód jest prosty po pracy Fareclą g3 narobisz na lakierze hologramów i będziesz musiał się ich pozbyć aby efekt końcowy był zadowalający. Dodatkowo pracując na Farecli musisz stale pilnowac aby pad był mokry przez to zasyfione jest wszystko wkoło całe auto bedzie białe i wszysko dookoła. Długo będziesz bozbywał się białego nalotu z zakamarków.
Dlatego po:
1. polecam forum kosmetykaaut.pl
2. lakier hondowski jest miękki i łatwo niwelować zarysowania. Z kilku widzianych projektów korekty lakieru najłatwiejszy sposób bez użycia polerki tylko z wykorzystaniem własnych mięśni i zaparcia, chęci i wytrwałości to ręczna korekta pastą producenta Megauirs - Ultimate Compound i padem gąbkowym Tri color
https://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6893 w tym linku akurat koleś użył past SSR ale poszukaj w dziale "pokaż swój blask" relacji z ręcznej korekty naprawdę można ładnie ogarnąć auto.
3. na forum masz działy poświęcone wszystkiemu, adresy sklepów także no i przede wszystkim kopalnię wiedzy na temat szeroko pojętej tematyki kosmetyki samochodowej od opon przez komorę silnika do kratek nawiewów.
:remek tak szybko sie spalisz chyba ze zamiast polerki założysz pada na szlifierkę to raz a dwa nawet polerując nie możesz przecież trzymać jej w jednym miejscu tylko jeździsz nią po danym fragmencie np. 30x30 cm wypracowując pastę.
Comment
-
Kurcze widać że ambitnie podeszliście do zagadnienia. Ja sam polerowałem auto dzisiaj (stare woski i jakiś dziwny, bezbarwny nalot na błotniku) i bałem się maszyną - brak wprawy, Wszystko robiłem na na paście Holtz'a 1mikron. 8 godzin roboty ale auto świeci się jak psu jajca. Potem nałożyłem wosk wyrównujący (twardy firmy soft99 do srebrnego koloru) i auto wygląda jak nówka. Wadą tego wszystkiego jest to że dostałem postrzału w lewym barku. Na drugi raz pitole - daje do serwisu. :P
Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172
Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535
Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG
Tęsknota za Hanką jest ciągła.
Comment
Comment