Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dlaczego w nim tak glosno civic 98 4D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dlaczego w nim tak glosno civic 98 4D

    Witam, wczesniej jezdzilem VI 5 D 1,5 vtec-e byly problemy z uszczelkami, teraz w tym sedanie tak zachwalana wersja japonska a glosno w nim jak w matizie. Uszczelki nie puszczaja ani troche, za to silnik slychac i ogolnie strasznie jest glosny, mamy mazde jeszcze jak przesiadlem sie do niej to jak makiem zasial. Wiem ze do wymiany jest poduszka ktora trzyma skrzynie, ale nie wierze ze tylko przez nia jest tak glosno, do 120 km/h jeszcze jakos da sie jechac (chociaz dla mnie to i tak glosno) ale potem to juz istna tragedia. Wiem ze civic jest glosny, ale tamten 5d ciszej chodzil. Z tylu na klapie gola blacha maska przednia gola blacha jakie elementy wyciszyc zeby sie poprawilo i czy trzeba wszystko wyciszac zeby mozna spokojnie jezdzic 140 km/h bo silnik potrafi szkoda ze buda juz nie. Silnik 1,5 lsi...Nie interesuje mnie robienie audio w tym samochodzie wiec drzwi raczej nie bede wyciszac, ale maska i miedzy silnikiem a kabina od strony kabiny i silnika wystarczy czy trzeba jeszcze nadkola i cala podloge? czekam na jakies sugestie i jaka bedzie roznica bo jak niewielka to pewnie za pol roku auto pojdzie pod mlotek, mysle ze pare dobrych stowek moge przeznaczyc na wyciszenie ale na pewno nie tysiac i dalej. Szkoda bo naprawde zadbany sie trafil a tu takie cos, pytanie raczej kieruje do ludzi ktorzy wyciszali w tym modelu i moga powiedziec jakie sa efekty. Pozdrawiam

  • #2
    Ale słychać szum wiatru, czy silnik?

    Comment


    • #3
      Wersje Coupe VI gen miały taki materiał wyciszający pod maską. Moze coś to da. A do bagażnika to mimo wszystko tylko maty wygłuszające mają sens.

      Comment


      • #4
        ja jeszcze w 5D oprocz mat wygłuszających na tylnych nadkolach -- mam tą tapicerkę która osłania nadkola i tylna część bagaznika na ścianach -- podbitą grubym filcem od wewnątrz Zastanawiałem sie czy tak było w standardzie czy poprostu ktoś tak zadbał o to bo było głosno

        Co do efektów to trudno mi powiedzieć jak wielką uzyskasz roznicę Mnie kiedyś wzrost głośności skłonił do obejzenia wydechu i miałem lekkie sito na łączeniu rur tak na wysokości kierowcy Dodatkowo moze być to dzwięk z przednich opon

        Najlepiej to byś bryknął podobnym autem ktore takie podstawowe wygłuszenie posiada
        Last edited by greg4uk; 08-11-2010, 15:47.

        Comment


        • #5
          Posprawdzaj najpierw układ wydechowy a potem pomyśl o wygłuszeniu
          ビートル ジョン

          Comment


          • #6
            Wydech raczej nie, ogladalem go na kanale jak robili przeglad, wyglada jak nowy, nie jest tez luzny, akurat ten warsztat robi fachowo przeglad (bo auto sprowadzone). Jak w innym samochodzie mialem problemy z tlumikiem to slyszalem to od razu i samochod jakos mniej mocy mial. Jeszcze sprawdze go na kanale. Szumu wiatru nie slychac, jak mowilem uszczelki nic nie puszczaja, no coz w mazdzie mamy podwojne uszczelki w drzwiach do tego na masce itd sa elementy wygluszajace. Maska na pewno bede wyciszana do tego mysle o matach miedzy silnikiem a kabina mam nadzieje ze to cos pomoze, ale to normalne ze slychac tak silnik powiedzmy przy 120 km/h? bo z tego co pamietam w 5D tak nie bylo go slychac, bardziej szum powietrza, a silnik tylko jak przyspieszalem. Na postoju jak otworze maske to silnik chodzi o wiele ciszej niz w 5D, nie stukaja zawory ani pokrywa.

            Comment


            • #7
              Pomyśl o wygłuszeniu maski i zobacz pod wykładzina czy masz filcowe wygłuszenie
              ビートル ジョン

              Comment

              Working...
              X