Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

owiewki szyb bocznych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • owiewki szyb bocznych

    WITAM
    nie dawno kupiłem civic vi liftback i bardzo mnie denerwuje szum i gwizd z pod uszszelek szyb bocznych przednich. Jak to mozna usunąc ten problem?? mysle o zamontowaniu owiewek szyb bocznych HEKO czy to pomoze??
    Last edited by mat2432; 05-11-2010, 21:47.

  • #2
    Jeśli szum jest duży, a nawet podchodzi pod gwizd to ktoś musiał grzebać przy szybach, robisz coś samemu przy samochodzie? Mogę ci podać manual jak się reguluje szyby. Nie jest to trudna operacja a może pomóc. Owiewki też na pewno coś pomogą, do tego przyjemniej się jeździ w deszczu czy zimie (można okno uchylić i nie będzie do środka leciało).
    Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
    Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

    Comment


    • #3
      Nom był bym wdzieczny za instrukcje.

      Comment


      • #4
        Zakładam, że wiesz jak ściągnąć boczek w drzwiach, jeśli nie wiesz też mogę zamieścić poradniczek

        Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
        Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

        Comment


        • #5
          wiem bo juz sciagałem jak mi sie kostka odłaczyła . Ok thx pobawie sie z tym na czasie....

          nie wiem czy to pomoze bo mi sie wydaje ze to wina trybów sa juz wyrobione bo przy samym koncu przeskakuje. czy ta regulacja cos pomoze z wiazku z tym??
          Last edited by Domanoid; 06-11-2010, 12:26.

          Comment


          • #6
            Nie pisz posta pod postem tylko edytuj... Połączyłem.

            Tryby przeskakują? Miałem to samo ostatnio, wyciągnąłem szybę i mechanizm szyb. Okazało się że wcale nie chodzi o tryby, wyrobił się, czy raczej... no powiedzmy popsuł się wieloklin dzięki któremu ramiona podnośnika mogą się poruszać. Gdy szyba dojeżdżała do góry wieloklin się odchylał i zębatki odchodziły od siebie na tyle aby przeskoczyć (co jeszcze bardziej niszczyło wieloklin).
            Przykładowe zdjęcie z allegro z zaznaczonym wieloklinem:
            szybaram1.jpg

            Co zrobiłem? Przewierciłem na wylot ten wieloklin idealnie po środku (jest tam zagłębienie - wiertło trochę mniejsze od tego zagłębienia), od strony wieloklina (zdj.) dałem dopasowaną blaszkę z otworem. Blaszkę tą przykręciłem śrubą idącą przez wywiercony otwór a z drugiej strony dałem jeszcze nakrętkę dla pełnego zabezpieczenia tego. Dwa tygodnie już to działa u mnie i pewnie przetrwa jeszcze wiele lat. Teraz nie słychać przeskakiwania na trybach. A zepsuło się właściwie samo, nawet nie wiem kiedy, po prostu zaczęło przeskakiwać. Po zamontowaniu mechanizmu na swoim miejscu trzeba jeszcze dopasować szybę do uszczelki i po wszystkim, jeśli wszystko dobrze zrobisz nie ma prawa szumieć.
            Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
            Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

            Comment


            • #7
              ale u mnie to raczej nie bedzie wieloklin poniewaz zawsze przy samej górze zaczyna przeskakiwać to wygląda na to ze tryb w danym miejscu jest gdzies już wyrobiony... A mam prosbe mógł bys mi załączyć taki schemacik jak sciagnąć te plastikową osłone do prowadnic??

              Comment


              • #8
                Tylko przy górze u mnie przeskakiwało, nawet jak w połowie szybę ręką przytrzymałem to się nic nie działo. Wieloklin się wyrobił w jednym miejscu (a obraca się razem z ramieniem) i jak szyba dochodziła do góry tryby się od siebie odsuwały co powodowało przeskakiwanie (nie było dobrego zazębienia).
                Plastikowa osłona to jest ta folia pod boczkiem, ona jest na klej przytwierdzona, wystarczy oderwać/ odciąć klej.

                szyby.jpg
                KLIK
                Last edited by Domanoid; 06-11-2010, 13:54.
                Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                Comment


                • #9
                  sorki ale kurcze to jest bardzo małe i nic nie widać miał bys może jak rzucić w większej rozdzielczości??
                  aha i jaka to jest ksiązka? gdzie ją mozna kupic albo scągnąc? to bym nikomu juz gołowy nie zawracał takimi pierdołami heh ale po prostu lubie wiedziec za nim zaczne cos rozkręcać nie tak i potem cos uszkosze...
                  A co dp tych owiewek słyszałem negatywne opinie np. ze szybciej sie mechanizm zużywa bo ma ciezko i uszczelki sie niszczą... Ma ktos moze takie owiewki i cos powie o nich?
                  Last edited by mat2432; 06-11-2010, 14:25.

                  Comment


                  • #10
                    KLIK pod zdjęciem - większa fota, niestety system załączników na forum okropnie kuleje...

                    Są to strony z manuala do naszych samochodów, linki są w dziale "Manuale i instrukcje obsługi". https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=21240
                    Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                    Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                    Comment


                    • #11
                      a co myslisz Domanoid na temat tych owiewek psuja mechanizm i uszczelki?

                      Comment


                      • #12
                        Sam się zastanawiam nad kupnem takich owiewek. Ma je kilka osób i nie narzekają.
                        Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                        Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                        Comment


                        • #13
                          a jak odkrecić nakretke mocująca srodkową prowadnice?? trzeba sciagać te czarne plastiki słupków z zewnętrznej strony dzwi?

                          Comment


                          • #14
                            Śruba jest pod zaślepką pod uszczelką (od wewnętrznej strony drzwi). Ale tego nie musisz odkręcać jeśli uważasz że jest dobrze, łatwiej jest regulować przednią dolną prowadnicę.
                            Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                            Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                            Comment


                            • #15
                              a te uszczelki wokoł szyby to na czym sie trzymają są przyklejone czy sie ich jakoś zakłada?? bo ja juz prubowałem prawie wszystkiego i szum jest dalej wydaje sie mi ze wieje uszczelka tu na zgięciu przed lusterkiem

                              Comment

                              Working...
                              X