Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D14A8 Wywala wodę przez zbiorniczek wyrównawczy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D14A8 Wywala wodę przez zbiorniczek wyrównawczy

    Witam posiadam honde Civic 6 fastback 1998 z silnikiem d14a8 1.4is 90km od początku jest jeden problem gotuję wodę najzwyczajniej wymieniłem czujnik wentylatora i załącza go już wymieniłem też pompę wody lecz od początku bąbluje w chłodnicy i dalej mam z tym problem wywala do zbiorniczka i puki nie skończy się woda wszystko jest okej w zasadzie nawet wentylator załączy proszę o rady dodam że mam instalacje gazową stag jednak na benzynie jest to samo termostat nowy dolny wąż nagrzewa z kratek gorące.

  • #2
    Wygląda na upg. Jak jest wszystko ok to ten układ sam się odpowietrza. Jak Ci wywala przez zbiornik to pewnie węże są twarde jak kamień

    Comment


    • #3
      Może tylko korek chłodnicy do wymiany..

      Znasz historię auta?
      Dawno jest u Ciebie ?

      Comment


      • #4
        Zrobiłem test na CO2 autko kupiłem parę dni temu teraz już wiem że to napewno upg będzie robione na dniach

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Przemek0330 Zobacz posta
          autko kupiłem parę dni temu teraz już wiem że to na pewno upg będzie robione na dniach
          Ciekawe podejście.
          Jeden się martwi że ma zapocenie na silniku, a drugi nawet się nie bawi w reklamacje tylko: cyk, fik remont silnika.
          Czy poprzednik się poczuwa do oszustwa, czy nie masz mu nic do zarzucenia, albo dogadane pewnie...

          Comment


          • #6
            Kupiłem go z defektem ze się grzał lecz nie była to fortuna zakładałem wymianę czujnika a wyszło jak wyszło no ale autko warte tego poprostu

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Przemek0330 Zobacz posta
              Kupiłem go z defektem ze się grzał lecz nie była to fortuna zakładałem wymianę czujnika a wyszło jak wyszło no ale autko warte tego poprostu

              Skoro tak tanio kupione, że warto robić UPG to nie zapomnij przy okazji wymiamenic na oryginalne innych uszczelek, no i zgodnie z procedurami - głowica do planowania, prowadnice zaworowe, uszczelniacze itp, nowe płyny itp...

              Comment


              • #8
                Przemek, poczytaj inne tematy w dziale 6 i 7 o przegrzewającym się silniku i wywalającym płynie. Chodzi o to byś więcej miał wiedzy co i jak po naprawie upg, by sytuacji nie powtórzyć.
                Kluczowe jest kontrolować szczelność układu chłodzenia. Pamiętaj też aby po naprawie regularnie sprawdzać skuteczność ogrzewania w kabinie! ... Im lepsze ogrzewanie w kabinie - tym lepsze chłodzenie silnika. Jeśli tylko zauważysz że nie ma skutecznego ogrzewania w kabinie - to od razu kontroluj stan cieczy. Bo znowu wypalisz upg. W lato regularnie sprawdzamy skuteczność grzania.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Dzięki za rady

                  Comment


                  • #10
                    Tak apropo tematu zna ktoś moment z jakim dokręca się głowice w tym silniku ? I czy na krzyż standardowo czy inaczej ?

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Przemek0330 Zobacz posta
                      czy na krzyż standardowo czy inaczej ?
                      Na pewno jje na krzyż, ale standardowo tak jak większość głowic samochodowych.

                      To nie jest prosta wymiemana uszczelki.
                      Nie rób tego sam mecz oddaj do jakiegoś mądrego mechanika..

                      Comment

                      Working...
                      X