Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic VI 1.4is 1997 grzeje się

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Honda Civic VI 1.4is 1997 grzeje się

Witam, jestem dość świeżym kierowcą i nie znam się zbytnio na mechanice dlatego stąd mój problem.
    Posiadam Honde Civic VI 1.4is 1997r nigdy nie posiadała gazu. Jakieś 3-4 dni temu samochód nagle zaczął się grzać, wskaźnik sięga do czerwonego pola po przejechaniu ok. 5km, wcześniej nie było takiego problemu dopiero po zrobieniu ok 5tys km taki problem wystąpił. Zauważyłem ostatnio że po dolnej pokrywie silnika kapie płyn najprawdopodobniej chłodniczy, dolałem płynu bo było blisko minimum na zbiorniku wyrównawczym ale nic to nie dało, z nawiewu wieje tylko chłodne powietrze a przed nie było takiego problemu po chwili wiało normalnie ciepłe powietrze, żadna kontrolka się nie świeci, mały problem jest momentami przy odpalaniu raz odpali od razu a drugim razem kręci się dłużej niż zawsze a po odpaleniu momentami spadają obroty tak jak by miał zgasnąć a czasem nawet gaśnie, nie zauważyłem żeby kopcił z wydechu, raz zdarzyło się że słyszałem bulgotanie spod maski ale nie wiedziałem co to było dlatego sięgam po radę zanim wpakuję się w bezsensowne koszta. Z góry dziekuje za rady

Gdzie dolałeś tego płynu? Ma być przede wszystkim zalany do chłodnicy, do pełna, dopiero później uzupełniasz zbiornik wyrównawczy, ale najpierw musisz się pozbyć wycieku, inaczej to nie ma sensu. Skoro z nawiewu leci tylko chłodne powietrze, to nie ma obiegu płynu, układ jest zapowietrzony, silnik nie jest chłodzony. Broń Boże Ci jeździć w takim stanie, ale skoro wcześniej nie miałeś żadnych objawów a teraz Ci już nawet gaśnie to obawiam się, że zdrowo przegrzałeś ten motor. Jak długo jeździłes z przegrzanym silnikiem?