Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Smród z nawiewów + parujące szyby + zaolejona rurka przy filtrze kabinowym

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Smród z nawiewów + parujące szyby + zaolejona rurka przy filtrze kabinowym

    Cześć ok miesiąc temu coś się zaczęło niedobrego dziać z Hanią... Najpierw był dziwny taki zjełczały smród w kabinie oraz zaczęły być słyszalne dziwne syczenia przy włączaniu i wyłączaniu klimatyzacji czego nigdy wcześniej nie było... Po 2-3 tygodniach przestało śmierdzieć, ale syczenie pozostało. Oto co zastałem po wyciągnięciu filtra kabinowego...

    IMG_20221027_195956.jpgIMG_20221027_200036.jpgIMG_20221027_200105.jpgIMG_20221027_200114.jpg

    Od czego jest ta gruba rurka, która jest jakby zaolejona? Tam z tyłu przy grodzi też wydaje mi się że mokro jakby jakąś maź nie wiem. Tam jest zwykły gwint, jakiś oring? Macie pomysł jak to dokręcić?? Tam głębiej przy grodzi mogła zgnić jakąś rurka?

  • #2
    Ta rura idzie z kompresora i łączy się zaworem rozprężnym. Czeka Ciebie naprawa klimatyzacji. Znajdź dobry zakład który robi klimatyzacje, a nie tylko podłącza automat i naciska start.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      Co to może sugerować? Zawór rozprężny padł, czy mało czynnika ucieka i dlatego głośna praca? Żeby tam cokolwiek dokręcić wymienić trzeba rozbebeszac cała deskę??

      Comment


      • #4
        Poczytaj tematy na forum. Wielu ludziom w tym mi syczy zawór rozprężny. Czasami syczy bo czynnika jest za mało, a czasami po prostu bez powodu, i to nie tylko w tym aucie.

        W serwisie dodadzą Ci specjalny barwnik do układu klimatyzacji, i będzie widać dokładnie gdzie masz wyciek, wymienią oringi, dokręcą. To mokre przy grodzi jak na moje oko ścieka po rurce od góry z łączenia z zaworem. Albo po prostu para wodna się skropliła na zimnych rurkach. Samemu możesz co najwyżej próbować dokręcić, ale i tak musisz jechać uzupełnić czynnik, i sprawdzić szczelność.

        Comment


        • #5
          Tez bym sugerował najpierw kontrast załadować do układu bo jak się okaże że są 2 miejsca nieszczelności? to będzie to 2 razy robił? Najpierw kontrast i jak silnik będzie gorący uruchamiaj a/c co jakiś czas by przegonić kontrast po całym układzie.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X