Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Niedogrzany silnik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez Kery Zobacz posta
    LPG jest ale problem występuje gdy LPG jest wyłączone
    no to znaczy że tu jest problem, nie wiem jak działa instalacja LPG w sensie czy jak LPG=OFF to ciecz chłodząca nie przechodzi przez mieszalnik? jest tam jakaś blokada?
    Z tego wynika że jest bo zaburza to przepływ gdy jedziesz na PB.
    Zamieszczone przez Kery Zobacz posta
    Z nawiewów jest ciepłe powietrze gdy wskazówka od temp płynu jest prawie na glebie
    czyli ta informacja mówi jasno: ciecz nie przepływa układem fabrycznym przez termostat (i czujnik temp. który tam jest) tylko jakoś to miejsce omija. Instalatora LPG trzeba spytać o ten baypas. Przypuszczam że on baypas, jest właśnie zrobiony po to aby dobrze działało z LPG, no bo z założenia po to LPG zainstalowano.
    Zamieszczone przez Kery Zobacz posta
    Edit: w tym tematach ciągle jest o przegrzewaniu się silnika....a ja mam problem z niedogrzaniem
    zgadza się, dokładnie dlatego i z tego powodu podałem tematy, tam jest zapisane i powtarzane w kółko co pomacać, co ma być, co zrobić i jak powinno być.
    Układ chłodzenia co do zasady działa identycznie czyli i chłodzenie i grzanie - odpowiada dokładnie tym samym zasadom i procesom - dlatego w tych tematach jest wiedza która musi działać w twoim aucie.
    Zadania do wykonane masz ściśle identyczne 100% dokładnie ma być to samo u Ciebie. Czyli jeśli (tu się powturzę co tam napisano) jeśli macasz węża wejście do nagrzewnicy (po 20km jazdy a on jest letni co nie ma prawa być miejsca) to pytanie jest - gdzie jest ta temp? przecież nie wyparowała. Jeszcze raz powtarzam, procesy grzania - chodzenia są identyczne. Czyli jeśli masz dobre chłodzenie - to musisz mieć dobre grzanie, Jeśli masz dobre grzanie to musisz mieć dobre chłodzenie. W sprawnym aucie tak to jest. natomiast...
    Jeśli mam dobre chłodzenie i słabe grzanie - no to na 100% jest coś nie tak.
    Jeśli mam dobre grzanie i przegrzewanie - no to na 100% jest coś nie tak.

    Wszystkie te kwestie znajdziesz w tematach.
    Zamieszczone przez magicrod Zobacz posta
    1. Po ilu km wskazówka od temperatury zaczyna się ruszać?
    2. Czy po 2-4 kilometrach wąż górny i dolny ma tą samą temperaturę?
    dobre pytania.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment

    Working...
    X