Mam problem z moim niedawno zakupionym Civic VI 1,4iS MB D14z4 (5 drzwi) 99r z gazem sekwencyjnym.
Po zakupie i wymianie rozrządu SKF, oleju, filtrów po jakimś czasie wystąpił problem z rosnącą temperaturą. Podczas jazdy i na postoju temp. potrafi wzrosnąć prawie do max, po czy zaczynała spadać do normy. Wymieniłem termostat i tydzień spokoju. Potem znowu to samo, więc wymieniłem czujnik temperatury (przy bloku) i tak samo tydzień spokoju. Płynu chłodniczego nie ubywa, pod korkiem oleju czysto, nie dymi.
Podczas jazdy szybkiej (powyżej 120) nic się nie dzieje, przy wolniejszej są przygody.
Węże są ok, wentylator załącza się w momencie kiedy temp na wskaźniku ma już prawie max poziom. Ale też ważne, że nie przegrzał się ani razu. Spadek temp na wskaźniku z prawie maksa następuje w góra 10 sekund, tak samo z grzaniem.
Czytałem kilka wątków na ten temat, ale w żadnym, aż taka kumulacja nie nastąpiła. W auto wsadziłem trochę grosza w całe zawieszenie i nie wiem co robić.... Help
Po zakupie i wymianie rozrządu SKF, oleju, filtrów po jakimś czasie wystąpił problem z rosnącą temperaturą. Podczas jazdy i na postoju temp. potrafi wzrosnąć prawie do max, po czy zaczynała spadać do normy. Wymieniłem termostat i tydzień spokoju. Potem znowu to samo, więc wymieniłem czujnik temperatury (przy bloku) i tak samo tydzień spokoju. Płynu chłodniczego nie ubywa, pod korkiem oleju czysto, nie dymi.
Podczas jazdy szybkiej (powyżej 120) nic się nie dzieje, przy wolniejszej są przygody.
Węże są ok, wentylator załącza się w momencie kiedy temp na wskaźniku ma już prawie max poziom. Ale też ważne, że nie przegrzał się ani razu. Spadek temp na wskaźniku z prawie maksa następuje w góra 10 sekund, tak samo z grzaniem.
Czytałem kilka wątków na ten temat, ale w żadnym, aż taka kumulacja nie nastąpiła. W auto wsadziłem trochę grosza w całe zawieszenie i nie wiem co robić.... Help
Comment