Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wskaźnik temperatury

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Wskaźnik temperatury

1.4 KAT 98' Fastback D14A8

Wskazówka temperatury cały czas utrzymuje się na ok 1/3 wskaźnika i tak stoi, na biegu jałowym po kilkunastu minutach zaczyna się włączać wentylator na chwile i co jakiś czas tak robi. Silnik gorący tak że garaż można ogrzewać (nie mam pojęcia czy to prawidłowe czy nie), po otwarciu korka chłodnicy płyn jest prawie pod korek, płynu w zbiorniku wyrównawczym hmm brak. Chcę wymienić płyn chłodzący i od razu termostat żeby mieć na jakiś czas spokój.

Jako że nie mam doświadczenia to nie wiem czy to jest poprawne działanie czy też nie.
    Na chwilę obecną nie mogę przeprowadzić jazdy i zobaczyć jak się po jakimś czasie zachowuje.

Zamieszczone przez Michex Zobacz posta
    płyn jest prawie pod korek
    Dolej i sprawdź dopiero.Prawie pod korek to za mało,wlewea sie tyle ile można i czeka aż ścieknie nadmiar rurka do zbiorniczka,potem zakręcasz.
    Jeśli to niewielka ilość i masz wymieniać to wlej wody (tylko pod tym warunkiem,bo duza ilość zacznie niszczyć auto).
    Wskazówka temperatury cały czas utrzymuje się na ok 1/3 wskaźnika i tak stoi,
    na zimnym też?

Chcę wymienić płyn chłodzący i od razu termostat żeby mieć na jakiś czas spokój.
    Jak nie ma potrzeby to termostat zostaw,bo cieżko o dobry zamiennik.
    Chłodnica sie nagrzewa cała?Węże sa twarde w chwili kiedy wentylator sie włącza?

Comment

wskaźnik na 1/3 a garaż można ogrzewać, to jaka jest temperatura z kratek nawiewu? otwórz ogrzewanie na max.
      Generalnie jak jest jak opowiadasz to termostat jest do wymiany.
      Zanim wymienisz płyn dokonaj solidnej płukanki (najlepiej chemicznej) całego układu, nie zapomnij o nagrzewnicy - otwierając ogrzewanie na MAX.
      Kierownik Działu Diesla

Comment