1.4 KAT 98' Fastback D14A8
Wskazówka temperatury cały czas utrzymuje się na ok 1/3 wskaźnika i tak stoi, na biegu jałowym po kilkunastu minutach zaczyna się włączać wentylator na chwile i co jakiś czas tak robi. Silnik gorący tak że garaż można ogrzewać (nie mam pojęcia czy to prawidłowe czy nie), po otwarciu korka chłodnicy płyn jest prawie pod korek, płynu w zbiorniku wyrównawczym hmm brak. Chcę wymienić płyn chłodzący i od razu termostat żeby mieć na jakiś czas spokój.
Jako że nie mam doświadczenia to nie wiem czy to jest poprawne działanie czy też nie.
Na chwilę obecną nie mogę przeprowadzić jazdy i zobaczyć jak się po jakimś czasie zachowuje.
Wskazówka temperatury cały czas utrzymuje się na ok 1/3 wskaźnika i tak stoi, na biegu jałowym po kilkunastu minutach zaczyna się włączać wentylator na chwile i co jakiś czas tak robi. Silnik gorący tak że garaż można ogrzewać (nie mam pojęcia czy to prawidłowe czy nie), po otwarciu korka chłodnicy płyn jest prawie pod korek, płynu w zbiorniku wyrównawczym hmm brak. Chcę wymienić płyn chłodzący i od razu termostat żeby mieć na jakiś czas spokój.
Jako że nie mam doświadczenia to nie wiem czy to jest poprawne działanie czy też nie.
Na chwilę obecną nie mogę przeprowadzić jazdy i zobaczyć jak się po jakimś czasie zachowuje.
Comment