Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.4 is proszę o pilną pomoc upg??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4 is proszę o pilną pomoc upg??

    Witam otóż kupiłem 3 dni temu Honde, pierwsza Honde, wszystko fajnie ale w tunelu w korku zauważyłem że rośnie temperatura a nawiew mimo że był ustawiony na ciepłe zmienił się na zimne gdy ruszyłem znowu wszystko wróciło do normy wskazówka spadła i zaczęło lecieć ciepłe powietrze, dzieje się tak tylko na postoju dodam że nie słyszę żeby włączal się wiatrak, w internecie znalazłem odpowiedź że to termostat albo czujnik, albo układ zapowietrzony, byłem dziś u mechanika i powiedział że pewnie uszczelka pod głowica ale z doświadczenia nie chce im ufać bo często naciągaja na duże koszta specjalnie, miał ktoś coś takiego, nie bardzo znam się na samochodach proszę o pomoc i jeśli będzie trzeba zrobię ta uszczelke i uczciwie ile powinno to kosztować, pozdrawiam

  • #2
    Przyjacielu,
    Proszę poczytaj w tym dziale co napisałeś swój wątek, użyj wyszukiwarki.
    Tematów jest multum.
    Masz w nich zawarte odpowiedzi jak sprawdzić czy to termostat, czujnik termiczny wentylatora czy też UPG ( uszczelka pod głowicą).
    Nie napisałeś czy masz płyn chłodniczy, czy jest zalana chłodnica pod korek.
    Poczytaj a znajdziesz odpowiedź.

    Comment


    • #3
      Czytałem ale jedni piszą tak drudzy tak a trzeci tak i nie wiem w końcu, płyn pod korek a w wyrównawczym w połowie

      Comment


      • #4
        Słabo szukasz,takie przypadki jak Twój to po wątku olejowym najczęstrze tematy.
        Mechanik ma rację.
        Przy okazji napisz jakie masz auto,przyda się to szybciej niż myślisz.

        Comment


        • #5
          A po czym to zdiagnozowales? Że to uszczelka? Civic 1.4 is 1997 rok fastback

          Comment


          • #6
            80% odpowiedzi jakie znalazłem w internecie to termostat z identycznymi objawami

            Comment


            • #7
              Skoro jest uszkodzony to go wyjmij . Skorzystaj z wyszukiwarki forumowej,jest napisane 100 razy jak "wymacać" uszkodzony termostat.

              Comment


              • #8
                Wyciągnij termostat, włóż do garnka powieszonego na sznurku żeby nie dotykał dna, zagotuj wodę i patrz przy ilu stopniach się otwiera, musisz mieć termometr.

                Comment


                • #9
                  Nawet bez wyjmowania można obadac węże od chłodnicy. Przynajmniej wstępnie będzie wiadomo.
                  Oba powinny być gorące przy rozgrzanym silniku, jeżeli dolny będzie zimny albo mniej gorący od tego na górze termostat jest zacięty.

                  Comment


                  • #10
                    Zapomniałem dodać że samochód jest w gazie może to coś zmieni, węże oba są ciepłe, a temperatura dochodzi do Max 3/4 i potem sama spada dzieje się tak tylko na postoju

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Soby Zobacz posta
                      w korku zauważyłem że rośnie temperatura a nawiew mimo że był ustawiony na ciepłe zmienił się na zimne gdy ruszyłem znowu wszystko wróciło do normy wskazówka spadła i zaczęło lecieć ciepłe
                      To nie jest objaw uszkodzenia termostatu,co nie oznacza że jest dalej sprawny.

                      Dzieje się to nie od postoju tylko tego że sinik nie ma obrotów. Przygazuj a temp. spadnie i na postoju.
                      Last edited by m26; 17-07-2018, 00:31.

                      Comment


                      • #12
                        Witam pisze ponownie bo nie znam się zupełnie a może mnie ktoś nakieruje dalej, otóż mechanik wymienił termostat i samochód grzal się dalej, nawet na autostradzie raz się zagrzal trochę akurat byłem w Warszawie i zjechalem do mechanika ponieważ bałem się wracać ten podłączył mi wiatrak kabelkiem na krótko i temperatura jest sztywno nawet w korku z klima czy bez stoi w miejscu i zalecił zacząć od korka chłodnicy i czujnika ale mam pytanie do was ponieważ nie mam narazie pieniędzy za dużo czy można tak jeździć skoro nic się nie dzieje i czy wciąż może to być rozwalona uszczelka pod głowica? Proszę o jakąś odpowiedź dla osoby która się nie zna pozdrawiam

                        Comment


                        • #13
                          Musisz to zrobić jak najszybciej, tak - może i pewnie jest to UPG.

                          Comment


                          • #14
                            Mechanik twierdzi że niby nie na 99% nie mam już pojęcia zawsze ten 1 % hehe, ale nie powinno być jakiś objawów innych mimo że ten wentylator jest na krótko? Bo wszystko działa dzisiaj jak sprawdziliśmy temperatura skakala do 98 stopni Max bez podłączania wentylatora na krótko, dowiem się dopiero w poniedziałek a jestem w nerwach przez to

                            Comment


                            • #15
                              Ja z rozwalona uszczelka jeździłem ponad rok też mechanicy mówili że to nie może być uszczelka

                              Comment

                              Working...
                              X