Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Słaby nawiew na I i II poziomie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Słaby nawiew na I i II poziomie.

    Witam.
    Mam problem z nawiewem. Posiadam Honde od kilku dni i sporo nie ogarniam, jest ciepło i codziennie dojeżdżam do pracy autem. Zauważyłem że na I i II poziomie nawiewu nic nie czuć (w każdym razie bardzo słabo) dopiero jak wrzucę III poziom to wieje jak szalone ale za to jest bardzo głośno w środku auta. Jeżdżę Honda Civic VI 97r. 1.4i 55kw w gazie jeśli to coś pomoże . Proszę o jakąś poradę czy nawiew można jakoś wyregulować lub co z tym zrobić a może to tak ma być. A może ktoś posiada taką fajną książkę "sam naprawiam" to bym na wiele pytań sobie sam odpowiedział.

  • #2
    Jest różnica między 1 a 2? Jeżeli nie ma i na obu nie dmucha to przepalony rezystor, opornik dmuchawy na obu biegach.
    Uzupełnij dane w profilu bo nie wiadomo jakie masz auto!

    Comment


    • #3
      Nie ma różnicy między I a II na obu nic nie leci. Jest to do zrobienia samemu czy raczej jakiś elektryk?

      Comment


      • #4

        Comment


        • #5
          Udało się aż poszedłem sprawdzić jaki mam kod Dzięki za wyrozumiałość i pomoc. Teraz można wrócić do tematu

          Comment


          • #6
            44a7aaa3837c0705a453f8e864991e50-1056x527.jpg
            Element 4. To jest pod schowkiem (idź za dźwiękiem wentylatora) ,wyjmij i jak jest zjarane to poszukaj tematów przez forumową wyszukiwarkę,ew . daj znać w przypadku probemów ze znalezieniem.
            Jk jest całe to pisz i zawijaj rękawy.

            EDIT rysunek jest dla RH
            Last edited by m26; 21-06-2018, 21:25.

            Comment


            • #7
              Dziękuję jutro tam zajrzę. I się zgłoszę w razie problemów. Pozdrawiam.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez Bayera Zobacz posta
                Zauważyłem że na I i II poziomie nawiewu nic nie czuć
                ale jednak coś czuć? ...weź wyjmij filtr klimatyzacji i zobacz jego stan ile tam jest śmieci i liści?
                Przełącz kluczyk na ONII wsadź dłoń do wnęki filtra - wieje w pozycji I i II ??
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Jakby się okazało, że nic nie wieje na pozycji I i II to element numer 4 kosztuje do 20 zł max i jest bardzo łatwy w wymianie (chyba, że lubisz się bawić w elektryka to pewnie można samemu naprawić zamiast kupować).

                  Swoją drogą to kiedyś spaliła mi się dmuchawa element numer 3 i zakupiłem ją jak się okazało z Hondy VI ale 3d (moja 5d). Zupełnie inna obudowa i trzeba było "rzeźbić" nożem piłką aby to wlazło. Ale działa do dziś

                  Comment


                  • #10
                    Siemka. Ja ciągle o tym moim "nawiewie", okazało się że w ogóle nie było filtra kabinowego. Wymieniłem ten przekaźnik i faktycznie każdy nawiew działa. Mam jednak inny problem z tym związany. Od jakiegoś czasu nie padało więc nie było tego objawu widać jednak jak wracałem z pracy i włączyłem nawiew i deszczyk padał (w końcu) to zaobserwowałem że z filtra kabinowego leci woda. Nie tak ciurkiem ale jakieś krople się pojawiają tak że jak dojeżdżam do domu to troszkę wody jest na wycieraczce. Dodam zdjęcie i pokażę dokładnie skąd to leci. Może ktoś miał taki problem i poradzi mi gdzie najlepiej zacząć poszukiwania usterki.P80810-144111.jpgP80810-144152.jpg

                    Comment


                    • #11
                      Leci przez dziurę w podszybiu. Trzeba to rozebrać i odgiąć blaszkę. Było o tym już na forum, dużo ludzi ma ten problem.

                      Comment


                      • #12
                        Miałem to samo. Okazało się to przy wymianie szyby. Blacharz musiał dorobić blachy bo takie dziury były, że szyby nie było jak wstawić.

                        Comment


                        • #13
                          Mam te same problemy. I i II bieg nawiewu nie działa, ale już dzięki wam wiem co mam naprawić wymienić. Problem z woda też miałem, podgiąłem blaszkę i w dodatku lekko ją osłoniłem plastikiem. Na początku myślałem że zapchały się kanały, lecz nie było to główna przyczyną, choć polecam to zrobić. Miałem tam pełno liści i igieł. Także podgięcie blaszki obowiązkowo.

                          Comment

                          Working...
                          X