Temat wałkowany milion razy ale co mi tam.
Kiedy włączę nawiew czy to na twarz czy to na nogi to po wciśnięciu sprzęgła obroty potrafią spaść do 300/400 i się podnieść.
Wielkość spadku jest tym większa im wyższy poziom nawiewu włączę.
Przy włączeniu klimatyzacji to silnik gaśnie więc odpalam ją tylko na długich trasach.
Była czyszczona przepustnica, krokowiec, regulowane zawory, wymieniony cały układ zapłonowy, klima była nabijana i kończą mi się pomysły.
Wiem że mój silnik demonem mocy nie jest ale aż takie spadki mnie dziwią.
Setup.
d14z1 głowica y7.
Kolektor ssący d16z6
wydech 2 cale kolektor ebay.
Lekkie koło zamachowe 5,4 kg
hybrydowa skrzynia biegów crx
wtryski 240.
dolot zimnego powietrza ze zderzaka.
Będąc u strojenia nawet wyłączyliśmy wszystkie lambdy by zobaczyć czy to kwestia wariowania komputera ale nawet wtedy tak się dzieje.
Kiedy włączę nawiew czy to na twarz czy to na nogi to po wciśnięciu sprzęgła obroty potrafią spaść do 300/400 i się podnieść.
Wielkość spadku jest tym większa im wyższy poziom nawiewu włączę.
Przy włączeniu klimatyzacji to silnik gaśnie więc odpalam ją tylko na długich trasach.
Była czyszczona przepustnica, krokowiec, regulowane zawory, wymieniony cały układ zapłonowy, klima była nabijana i kończą mi się pomysły.
Wiem że mój silnik demonem mocy nie jest ale aż takie spadki mnie dziwią.
Setup.
d14z1 głowica y7.
Kolektor ssący d16z6
wydech 2 cale kolektor ebay.
Lekkie koło zamachowe 5,4 kg
hybrydowa skrzynia biegów crx
wtryski 240.
dolot zimnego powietrza ze zderzaka.
Będąc u strojenia nawet wyłączyliśmy wszystkie lambdy by zobaczyć czy to kwestia wariowania komputera ale nawet wtedy tak się dzieje.
Comment