Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Grzanie się hondy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Grzanie się hondy

    Witam mam taki problem dzisiaj gdy wracałem z pracy zagrała mi się honda temperatura na maca aż płyn zaczął się gotować i wypłynął ze zbiornika czego to może być przyczyną? Termostat ?

  • #2
    Dodam że nawet jak włączyłem nawiew żeby ciepłe leciało to zamiast ciepłego leciało zimne

    Comment


    • #3
      Dziwny objaw, możliwe że masz zapowietrzony układ chłodzenia, jak poziom płynu? może za niski.
      Przy zablokowanym termostacie w pozycji otwartej silnik się nie dogrzewa bo od uruchomienia silnika ciecz idzie na chłodnicę i nie potrafi się ogrzać do 90 st. W przypadku zablokowanego termostatu w pozycji zamkniętej działa mały obieg czyli tylko nagrzewnica, chłodnica jest zimna.
      U ciebie zapowietrzony układ i niski stan chłodziwa.
      Sprawdź to w pierwszej kolejności.
      4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
      Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
      https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

      Comment


      • #4
        Węże twarde czy miękkie,bo jeśli zawsze są miekkie ,nawet jak chłodnica jest gorąca ,to najpierw wymień korek.

        Comment


        • #5
          Węże nie były aż tak twarde bardzo gorące płyn jest na max

          Comment


          • #6
            Rozumiem że teraz jest na max,bo dolałeś-teraz też będzie pewnie i ogrzewanie.
            Zdejmij wężyk chłodnicy (ten od zbiorniczka)i ściśnij węże najmocniej jak potrafisz ,jeśli poleci płyn to wymień korek.
            Natępny krok to dokladne oględziny czy nie gubisz płynu,potem termostat,a na końcu uszczelka pod głowicą.
            Płyn przed wywaleniem w zbiornik ma ciśnienie 1.1 bara,a więc węże powinny być nadymane do granic.
            Ja w takich przypadkach pompuję układ przez wężyk i patrzę którędy ucieka i czy ciśnienie trzyma.Robię to na zimnym silniku,wtedy nawet drobną nieszczelność widać,bo płyn nie paruje od razu.Jeśli ciśnienie zejdzie mi od razu to przeważnie już wiadomo wszystko.
            Jeśli tracisz płyn a nie ma wycieków,to może być też wina uszczelki pod kolektorem dolotowym.

            Comment


            • #7
              jest co najmniej 145 wątków w tym temacie w dziale VI gen i pozostałych generacjach również układy chłodzenia w Civic od 35 lat nie zmieniły się, czyli jakieś 500 wątków w dokładnie tym samym problemem, po co wywarzać otwarte drzwi skoro tyle na ten temat napisano?
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                układy chłodzenia w civic od 35 lat nie zmieniły się
                -enter...

                Comment

                Working...
                X