Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

słabe ogrzewanie w hondzie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    gdzie :>??

    Comment


    • #18
      aha czyli jak wezme na ta biała to bedzie dmuchalo cieplem a jak na niebieska to zimnem :>?? hmmm ja nie zwrocilem uwagi na to dzieki dzieki

      Comment


      • #19
        u mnie na polowie jak dam to wiucha prawie zimnym powietrzem i zapewne nie da sie tak jechac bo za zimno, wiec zastanawialem sie czy ten typ tak ma czy co...ale zauwazylem ze nie dokrece pokretla na maks na zimno a na maks na goraco to tak jakby jeszcze moglo przejscpare zabkow w dol ale blokuje pokretlo. wiec nie wiem czy to kwestia jest tego zeby tam przelozyc to pokretlo czy tez cos jest nie tak z grzaniem w mojej niuni

        Comment


        • #20
          To rozkręć panel i zobacz, bo może ktoś coś kombinował przy pokrętle. Jeśli to nie to to sprawdź parę rzeczy typu filtr przeciwpyłkowy/kabinowy, sprawdź płyn chłodniczy, czy układ nie jest zapowietrzony, itd.
          Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

          Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



          TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

          PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

          OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

          Comment


          • #21
            filtr przeciwpylkowy-kabinowy wymienialem miesiac temu bo bym zachlewiony strasznie i duzo lisci bylo i szelescily i to mnie wkurzalo. plyn chlodniczy jest w normie a z tym odp to juz czytalem gdzies ze uklad sam sie odpowietrza, wiec to sobie podarowalem wiec zostaje mi rozebrac ten panel i luknac podejrzewam ze tam cos bedzie nie tak bo u mnie tak jak jest pokretlo na 3/4 to grzeje tak jak tam inni pisali ze jest wystarczajaco;] jak przekrecam na zimne to 1/5 brakuje zeby dokrecic do poziomu zerowego

            Comment


            • #22
              No to masz skiepszczone pokrętło ...

              Comment


              • #23
                Poczytałem Wasze wypowiedzi i dołączę bo również mam problem z ogrzewaniem. Jeżeli samochód stoi w miejscu to podnosi się wskaźnik temperatury silnika do połowy i jednocześnie ogrzewanie jest w porząsiu, nawet trzeba po jakimś czasie zmniejszyć bo nie idzie wytrzymać. Problem pojawia się podczas jazdy. Wystarczy klika minut jazdy z prędkością ok 60 km i temperatura silnika spada do minimum (poniżej podwójnej kreseczki) i ogrzewanie zaczyna kuleć. Leci coraz chłodniejsze powietrze aż jego ciepłota jest ledwo wyczuwalna. Z Waszych wypowiedzi domyślam się że jeżeli chodzi o temp. to termostat jednak proszę o mały help czy ktoś z Was tak miał. Podczas postoju na stacji zajrzałem też do chłodnicy. Składa się ona z dwóch "kratek" i dwóch wentylatorów. "Kratka" z kurkiem od płynu była ciepła (płyn wporządku) natomiast ta druga część zimna i oblodzona, tak ma być?

                Comment


                • #24
                  Sciągnij książkę z działu
                  MANUALE INSTRUKCJE OBSŁUGI - Honda Civic FanKlub Forum
                  i czytaj. Dowiesz się też do czego służą te dwie "kratki"
                  Last edited by zunio; 22-02-2009, 12:32.

                  Comment


                  • #25
                    Zamieszczone przez Kaznoś Zobacz posta
                    Poczytałem Wasze wypowiedzi i dołączę bo również mam problem z ogrzewaniem. Jeżeli samochód stoi w miejscu to podnosi się wskaźnik temperatury silnika do połowy i jednocześnie ogrzewanie jest w porząsiu, nawet trzeba po jakimś czasie zmniejszyć bo nie idzie wytrzymać. Problem pojawia się podczas jazdy. Wystarczy klika minut jazdy z prędkością ok 60 km i temperatura silnika spada do minimum (poniżej podwójnej kreseczki) i ogrzewanie zaczyna kuleć. Leci coraz chłodniejsze powietrze aż jego ciepłota jest ledwo wyczuwalna. Z Waszych wypowiedzi domyślam się że jeżeli chodzi o temp. to termostat jednak proszę o mały help czy ktoś z Was tak miał. Podczas postoju na stacji zajrzałem też do chłodnicy. Składa się ona z dwóch "kratek" i dwóch wentylatorów. "Kratka" z kurkiem od płynu była ciepła (płyn wporządku) natomiast ta druga część zimna i oblodzona, tak ma być?
                    Już o tym było. Przyczyną spadającej temperatury w czasie jazdy jest zablokowany w pozycji otwartej termostat. Co do wentylatorów jeden jest na chłonicy ,drugi od klimy. Chłodnica jest po lewej stronie stojąc przodem do silnika. Sprawdz chwilę po odpaleniu czy górny wąż chłodnicy jest ciepły, jeżeli tak to napewno termostat.
                    Pozdrawiam

                    Comment


                    • #26
                      nie czytalem calego tematu, tylko naglowek, przyszedl czas na termostat

                      Comment


                      • #27
                        tez mi słabo grzeje heh mam taki sam model

                        Comment


                        • #28
                          Odnośnie tematu nagrzewnicy: Sprawdzaliście zaworek przed nagrzewnicą?? sterowanie ciepłe zimne nie polega tylko na omijaniu nagrzewnicy ale również za pomocą zaworka który jest sterowany z pokrętła, zamyka on i otwiera obwód przepływu wody przez nagrzewnicę, znajduje się przed wejściem węża z komory silnika do wnętrza auta

                          Comment


                          • #29
                            Przepraszam za odkopanie starego tematu, mam Civica 5 gen., ale nie chcę niepotrzebnie tworzyć nowego i zaśmiecać forum, ponieważ mam krótkie i chyba proste pytanie.
                            Otóż moja Honda potrzebuje przejechania sporej ilości kilometrów (około pięciu) zanim się nagrzeje i zacznie w ogóle dawać letnie powietrze. Jak już się rozgrzeje solidnie, to grzeje naprawdę mocno i w porządku, ale nie podoba mi się to, że muszę bardzo długo czekać, zanim takie powietrze zacznie lecieć.
                            Czy da się to jakoś poprawić?

                            Comment


                            • #30
                              Są takie tematy w dziale dot. Vgen. Ale podpowiem - zainteresuj się termostatem.

                              Comment

                              Working...
                              X