Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Układ chłodzenia - Civic 5D 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Układ chłodzenia - Civic 5D 1.4

    Witam, przeczytałem dużo tematów na forum i niestety dalej nie wiem co zrobić.
    Problem polega w tym że nie mam ciepłego nawiewu. ( problem trwa już z 2 tygodnie )
    Po przekręceniu nawiewu z zimnego na ciepłe leci lekko cieplej. Sprawdziłem chłodnice, nic nie ucieka. Układ chłodzenia odpowietrzony . Dwa węże są gorące od chłodnicy; sprawdziłem także linki- steruje ona tym kranikiem pod silnikiem dobrze. Próbowałem przeczyścić nagrzewnice ( odkręciłem od niej oba wężyki i przeczyściłem ją ciepłą wodą pod ciśnieniem ). Proszę o pomoc ponieważ niby lato się zbliża, lecz auto powinno się sprawować ; )

  • #2
    trudno uwierzyć w przedstawione fakty bo,
    - 2 węże gorące od chłodnicy - to dobry znak, choć dolny powinien być nieco zimniejszy.
    - nagrzewnica przedmuchana - to jest ok, pewne że drożna,

    Pytanie co z dwoma wężami gumowymi które wchodzą do nagrzewnicy podczas pracy silnika tzn. jak z ich temperaturą?
    Generalnie kiedy 2 węże grube górny i dolny chłodnicy gorące to 2 węże cienkie które wchodzą do nagrzewnicy powinne być również gorące przy otwartym ogrzewaniu na Max.
    Wiec jak z tymi 2 ma cieńszymi wężami do nagrzewnicy?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Później dam znać co z nimi. Bo narazie jestem w pracy , a auto trzeba zagrać.

      Comment


      • #4
        to o co pytam jest ważne ale i czy sprawdzałeś stan termostatu? i jesteś pewny jego pracy ? i czy silnik jest na LPG?
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Termostat działa poprawnie , silnik nie był i nie jest na LPG .

          Comment


          • #6
            Skoro oba węże gorące, całość sprawna to obstawiałbym że z pokrętłem nawiewów jest coś nie tak.
            - Stuk! Puk!
            - Kto tam?
            - Panewka!

            --- Moje 5D ---

            Comment


            • #7
              Ja obstawiam na wygięte mocowanie linki chyba że w angielce jest to trochę inne sterowanie bo jak dziewczynie zmieniałem podświetlenie konsoli środkowej w del sol'u to źle zamocowałem linkę do tego mocowania i ono poprostu się wygieło ale tak jak mówię mogę się mylić nie wiem jaka jest budowa tego panelu w angielce

              Comment


              • #8
                mozna fizycznie zdjąć linkę z zaworu na giętkiej rurze i nim poruszać w te i we wte.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Jeżeli ruszam zaworem na giętkiej rurze to wszystko sprawnie działa. Zauważyłęm że jak ruszam przy silniku to w środku także poprawnie rusza się pokrętło .

                  Comment

                  Working...
                  X