Witam Wszystkich,
Dziś podczas jazdy spod pokrywy silnika zaczął wydobywać się dym i temperatura silnika zaczęła rosnąć. Okazało się, że wycieka płyn chłodniczy. Ułamał się "plastik z kolektora ssącego, na którym nałożony jest wąż". Znajomy na pierwszy rzut oka powiedział, że raczej trzeba będzie wymienić cały kolektor ssący (a sprawa chyba tania nie jest). Naprawił mi też tymczasowo samochód (zdjęcia poniżej)


Podobno na prowizorkach jeździ się najdłużej, ale nie chciałbym ryzykować przegrzaniem silnika. Nie orientujecie się jaki jest koszt kolektora ssącego i gdzie można taki dostać? (po wstępnym rekonesansie na allegro nie uświadczyłem nowej części). Czy da się wymienić tylko "sam plastik"? (tam gdzie wąż chłodniczy się łączy z kolektorem)
Proszę o odpowiedzi.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam!
Dziś podczas jazdy spod pokrywy silnika zaczął wydobywać się dym i temperatura silnika zaczęła rosnąć. Okazało się, że wycieka płyn chłodniczy. Ułamał się "plastik z kolektora ssącego, na którym nałożony jest wąż". Znajomy na pierwszy rzut oka powiedział, że raczej trzeba będzie wymienić cały kolektor ssący (a sprawa chyba tania nie jest). Naprawił mi też tymczasowo samochód (zdjęcia poniżej)


Podobno na prowizorkach jeździ się najdłużej, ale nie chciałbym ryzykować przegrzaniem silnika. Nie orientujecie się jaki jest koszt kolektora ssącego i gdzie można taki dostać? (po wstępnym rekonesansie na allegro nie uświadczyłem nowej części). Czy da się wymienić tylko "sam plastik"? (tam gdzie wąż chłodniczy się łączy z kolektorem)
Proszę o odpowiedzi.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam!
Comment