Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

klima- slabo chlodzi, bardzo bardzo mulaste auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • klima- slabo chlodzi, bardzo bardzo mulaste auto

    witam
    niedawno nabilem klime weszlo 450 mil czynnika, panowie sprawdzili szczelnosc wszysko w porzadku
    jednak klimatyzacja slabo chlodzi nawet po dluzszym czasie 20 min w aucie wydaje mi sie powinno byc poprostu zimno a nie jest, wydaje sie ze wszysko chodzi poprawnie

    kolejna sprawa to moc auto kompletnie nie ma mocy,dynamiczne ruszenie mozna sobie wybic z glowy, czuc ze powyzej 2,5 tys dostaje lekkiego kopa ale caly czas muli, a takze przy kazdej zmianie biegow gdy wlaczam na luz obroty spadaja do 300 a potem same wyrownuja do 1000
    wydaj mi sie ze nie powinno tak byc, az sie ciezko jedzie bo przy kazdej zmianie biegow autem rzuca(brak plynnosci)
    macie jakies pomysly ?

  • #2
    a chłodnica od klimy jest czysta na zew?? a moz epasek jest lużny albo sprzegło dobrze nie ciągnie lub poprostu zuzyta sprężarka

    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

    Comment


    • #3
      450ml czynnika to naprawdę sporo. Czy kiedy odpalasz klimę nie słyszysz spod maski dziwnych odgłosów? Coś jak pasek albo klekotanie? u mnie sprężarka miała słabe smarowanie i po dodaniu smaru (pierwszy raz po 11 latach) wszystko się uciszyło a spręzarka pracuje cicho. Sprawdz naciąg paska do sprężarki.

      Co do słabeego chłodzenia. Sprawdz czy filtr kabinowy (ukryty za schowkiem po stronie pasażera) nie jest zasyfiony i czy wymiennik ciepła zlokalizowany obok tego filtra nie jest brudny.


      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

      Comment


      • #4
        nie raczej nic nie slysze, po zalaczeniu klimy slysze jak sprezarka sie zalacza, dla pewnosci poslucham jescze i sprawdze naciag paska,
        a moze to taka przypadlosc hond, 98 rok moze ona tak nie chlodzi ale nawet dzis w deszczowy dzien i dosc chlodno wlaczylem i nie daje takim zimniem jak powinna
        jesli chodzi o filtr przeciwpylkowy wynienilem razem w nabiciem klimy wiec jest swierzy
        nie wiem o co chodzi z tym wymiennikiem ciepla co to gdzie jest dokladnie i do czego sluzy

        Comment


        • #5
          Nic dziwnego że słabo chłodzi, w VI genie w układzie klimatyzacji powinno być 525g.-550g czynnika R-134A a nie 450ml. (miarą czynnika jest waga/ciężar nie objętość).
          Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

          Comment


          • #6
            oj raczej 600-650g - sprawdzane w kilku źródłach

            a klima w Hondach słabo chodzi i nic na to nie poradzimy Panowie
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=19381

            Comment


            • #7
              marwol, robię w klimatyzacji ponad 20 lat więc wiem co piszę
              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

              Comment


              • #8
                ok, Twój diabeł starszy

                ja miałem 750 nabite chłop aż sie za głowe złapał i nabił 650
                http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=19381

                Comment


                • #9
                  u mnie wchodzi 560 g jakos tak, chłodzi dobrze ale cos mi sie wydaje ze mam nie tak z regulacja obrotów przy wlaczonej klimie poprostu obroty na biegu jałowym utrzymują sie tak na 800-900 obrotach, coś tu jest chyba nie tak co?
                  Honda Civic 1.8 140 KM + LPG
                  silnik: r18a2,
                  nadwozie: FK2

                  Comment


                  • #10
                    Ja sam ostatnio się zastanawiałem nad pracą klimy. Silnik na jałowych obrotach ma u mnie dokładnie 650obr/min po załączeniu na chwilę skacze na ok 800-850obr/min i schodzi z powrotem na 650obr/min. Zastanawiam się czy to normalne.


                    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                    Comment


                    • #11
                      Całkowicie normalne.
                      Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                      Comment


                      • #12
                        No ja mam taka sama sytuacje tylko ze na jałowych obrotach mam 750-800. Klima wtedy dosc slabo pracuje jak dodam lekko gazu na 1100 to lepiej chlodzi
                        Honda Civic 1.8 140 KM + LPG
                        silnik: r18a2,
                        nadwozie: FK2

                        Comment


                        • #13
                          nie no to jest raczej oczywiste że wieksze obroty silnika przyspieszaja pracę spręzarki. Swoją drogą dziwna sprawa z tą moją sprężarką. Kiedy jest wyłączona silnik pracuje jak należy. Kiedy załączę klimatyzację coś zaczyna klekotać (myślę że sprężarka). Klekot raz jest głośniejszy raz cichszy, ale w różnym nasileniu zawsze występuje. Klima nabita "pod korek" w serwisie hondy. Przysłuchwiałem się temu i dziwna sprawa klekot ten słyszę po stronie przeciwnej od klimy, ale myślę że dzwięk może nosić po komorze silnika i zdecydowanie nie jest to nic z silnika jako takiego. Coś musi być z systemem klimatyzacji ale sam nie wiem jak się do tego zabrać bo, szczerze mówiąc nigdy z tym (klimatyzacją) nie miałem kłopotów.


                          Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                          Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                          Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                          Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                          Comment


                          • #14
                            u mnie natomiast jak zalacza sie sprezarka obroty spadaja do 300 czemu tak jest czy sprezarka walnieta juz czy co i czy honda tak ma zwyczajowo ze klima slabo chlodzi?

                            Comment


                            • #15
                              a czy silnik krokowy może mieć coś z tym wspólnego? kiedyś coś czytałem, że komuś obroty skakały na klimie to go wyczyścił czy coś tam i przeszło. Ma to jakiś związek z obrotami? Bo i w moim przypadku jest masakra z mocą na odpalonej klimie.

                              Comment

                              Working...
                              X