Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

klimatyzacja honda civic VI gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez malina6 Zobacz posta
    Teraz pytanie co może być przyczyna tego dużego ciśnienia bo facet powiedział mi tyle że to 20 lat auto i ma prawo nie działać.
    Ciśnienie które było wysokie to te po napełnieniu,czy te po "wysokiej stronie" kiedy uruchomił sprężarkę?
    Jedna jeszcze zasadnicza sprawa,nie ma czegoś takiego jak sprawna klima do nabicia.
    Skoro gaz uciekł to zaraz ucieknie znowu.

    Comment


    • #17
      Po na pełnieniu było wysokie a jak dodawałem gazu to trochę opadało. Historii auta nie znam przyjechało z niemiec także dopiero odkrywam różne smaczki.

      Comment


      • #18
        Czyli cisnienie może wynikać z przeładowania.
        Z czego korzystał mechanik dobierając wagę czynnika? Masz wiedzę ile go załadował?

        Comment


        • #19
          Niestety nie, a na maszynie wpisywał chyba jaki samochód bo pytał o rocznik itp, a te wysokie ciśnienie pokazywał czerwony barometr z tego co zauważyłem

          Comment


          • #20
            Może wklepał Japończyka zamiast MB.Nie wiem czy ilość czynnika się różni,ale moze.
            Na budzie powinna być gdzieś nalepka z wagą,może znajdziesz.
            Co do ilości czynnika to sprzedał Ci go,więc na rachunku popatrz.

            Comment


            • #21
              Zerknę ale rachunku w sumie nie brałem :/ mogę zawsze spróbować upuścić ? Pytanie jeszcze czy coś może się stać jeśli te ciśnienie jest wyższe ?
              Last edited by malina6; 21-06-2021, 12:02.

              Comment


              • #22
                Może coś puścić,jak we wszystkim.
                Nie upuszczaj samemu.Jak już to jedź tam gdzie napełniałeś niech sobie trochę "udoi" pod kontrola zegara.
                Ja bym tego nie ruszał jeśli przekroczenie jest niewielkie,bardziej nalezy sie obawiać ciśnienia kiedy zaczyna wariować po uruchomieniu agregatu,wtedy naprawdę może coś rozwalić.
                Drugi powód dla którego bym to zostawił to taki że czynnika nie było ,a nikt nie naprawił nieszczelności,co oznacza ze ciśnienie samo się niebawem obniży.
                Chyba ze było coś rzeczywiście robione i ktoś czynnik spuścił.

                Comment


                • #23
                  Podepnę się pod temat . Mam pytanie czy sprężarka klimy w której zadziałał zawór nadmiarowy może być dalej sprawna po założeniu nowego zaworu .Pytam bo kupiłem właśnie taką używkę
                  Last edited by adzyw; 13-05-2022, 21:42.

                  Comment


                  • #24
                    no, to jest chyba ten moment kiedy wymieniłeś sprawny zawór na sprawny? Jeśli zawór jest aktywowany to oznacza że jest zatkany obieg czynnika, a nie że uszkodzona sprężarka. Jeśli to jest zawór bezpieczeństwa (tak jest traktowany) to oznacza że sprężarka pracuje daje ciśnienie i wcześniej ze starym też dawała ciśnienie a zawory działają. Wychodzi na to że wytworzone ciśnienie nie ma ujścia i zadziała zawór. https://proserwis.info/zawor-rozprezny-klimatyzacji/
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #25
                      Gwoli sprostowania ,kupiłem hondę bez sprężarki .A pytanie moje wynikało z tego że kupiłem sprężarkę używkę .Resztę klimatyzacji mam do sprawdzenia i na pewno wymienię osuszacz bo układ był otwarty czyli rozszczelniony .Oringi kupiłem valeo zobaczę jak się sprawdzą

                      Comment

                      Working...
                      X