Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D14A2 Nie pali na zimnym silniku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D14A2 Nie pali na zimnym silniku

    Witam,

    Jestem nowy na forum, a mam taki problem z hondą CIVIC 5D silnik D14A2. Mianowicie samochód odpala na zimnym silniku jednak obroty od razu spadają do 0 i silnik gaśnie. Jak się go po odpaleniu przytrzyma na obrotach tak żeby nie zgasł i poczeka tak z 5 min aż się lekko podgrzeje silnik to już nie zgaśnie. Później silnik trzyma tak obroty ko 1200-1500 a jak dojdzie już do temp. roboczej to normalnie ok 800 obrotów. Wymieniłem kable WN i świeczki, jednak nic to nie pomogło. W jaki sposób można sprawdzić ssanie czy jest sprawne? I czy reset ECU coś pomoże?

  • #2
    Masz gaz? Bo ja miałem takie same problemy, ale to był reduktor od gazu.

    Comment


    • #3
      Mam gaz. Ale wieczorem przełączam go na benzynę i rano jest to samo, czyli inst. gazowa w ogóle nie ingeruje. Bo odpalam i gaszę go na benzynie.

      Comment


      • #4
        No to zobacz po takim odpaleniu samochodu na gazie, kiedy Ci zgaśnie, czy masz lód na reduktorze. Jak jest zmrożony to coś jest nie tak, to znaczy że sam gaz idzie na rozruch. Ewentualnie przełącznik gaz/benzyna może być po jakimś spięciu i źle przełącza. Bo u mnie było jedno i drugie, ja mi zgasł to musiałem czekać z godzine czasu i zapalał, ale po dłuuugim kręceniu. Bo wymianie przełącznika i reduktora problemu już nie mam.

        Comment


        • #5
          A alternator może mieć na to jakiś wpływ? Bo mi łożyska w nim gruchoczą, i może nie daje tyle prądu ile powinien.

          Comment


          • #6
            a czy obrotomierz faluje lekko zanim spadnie do zera i zgasnie? przy walnietym krokowcu obroty moga spasc do zera nawet bez falowania i wtedy zgasnie, mialem tak w e36 czasem od razu po odpaleniu lecialy obroty i gasl,i pomogło przeczyszczenie krokowca, chociaz nie w 100% bo na [poczatku zachowywal sie dziwnie ale teraz jest ok ale najlepiej by bylo wymienic i spokoj
            sigpic
            niebieska perełka D14Z2 EJ9 2000

            Comment


            • #7
              A jak odpalasz to ile masz benzyny?

              Comment


              • #8
                Wyczyszczenie krokowca i przepustnicy na pewno w niczym nie zaszkodzi. Co do alternatora to nie wiem, czy od tego mogą być takie akcje. A i jescze poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz wystarczający? Bo jak sie ma za mało to też nie pomaga przy gazie.

                Comment


                • #9
                  Paliwa mam 1/3 zbiornika zawsze albo wiecej, płynu tez jest miedzy min a max. Jutro postaram sie wyczyscic silniczek krokowy i przepustnice. Zobaczymy czy cos pomoze

                  Comment


                  • #10
                    Przeczyściłem silniczek krokowy reset ECU, za przepustnicę się nie brałem bo nie mogłem dzisiaj nigdzie dostać tej uszczelki co jest między przepustnicą a kolektorem, a czytałem że prawie zawsze ona się porwie.

                    Na razie jest dobrze zobaczymy jak będzie palił rano jak się cały samochód porządnie wystudzi. Po resecie ECU ładnie obroty weszły na 1500 rpm później ładnie zjechały tak do ok 800 rpm.

                    Comment

                    Working...
                    X