Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Osłona przegubu zewnętrznego D16Y5 co wybrać?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Osłona przegubu zewnętrznego D16Y5 co wybrać?

    Cześć,

    jakiej firmy osłone przegubu zewnętrznego do Civic VI D16Y5 moglibyście polecić z doświadczenia?? Chodzi oczywiście o dopasowanie i trwałość

    Pozdrawiam serdecznie!

  • #2
    Ktoś doradzi co do wyboru firmy? Obecnie dostępne są Maruichi, Ashika, Metelli, Blue Print, Spidan??

    Comment


    • #3
      Zakładałem osłony Lobro. Parę lat już mają i jakoś dają radę. Lobro i Spidan to produkty z fabryki GKN.

      Comment


      • #4
        A tak a propo, to ci osłona pęka, pękła? Dlaczego samą osłonę wymieniasz? Mi osłony zazwyczaj wytrzymują tyle co przegub.

        Comment


        • #5
          Osłona mi pękła przy końcu, przy tej węższej stronie. Przegub nic nie strzela przy maksymalnym skręcie i nawet ostrzejszym ruszaniu, żadnych niepokojących objawów, felga od wewnątrz czyściutka, także musiała pęknąć lada dzień i akurat robiłem drążki kierownicze z końcówkami i zauważyłem.

          No nic zamówiłem w IC osłonę Maruichi (made in Japan) z odbiorem na miejscu, w razie czego można łatwiej oddać:
          Sklep motoryzacyjny Inter Cars ➤ największy sprzedawca części samochodowych oraz opon. W ofercie posiadamy ponad 2 mln części! Sprawdź naszą ofertę!

          Oraz smar do przegubów Motor-Life, 500ml w dobrej cenie kilkanaście złotych:


          W czwartek wizyta u mechanika. Napiszcie czy lepiej, żeby zbijał przegub z półosi młotkiem, co narazi przegub na uszkodzenie, czy polecić mu wyjęcie półosi ze skrzyni biegów i założenie osłony tą stroną? Łatwo wyjąć półoś ze skrzyni biegów, wychodzi bez problemów?

          Comment


          • #6
            Ja w ciągu 4 lat wymieniłem już obie osłony, przeguby żyją dalej Ja to zbijałem młotkiem przez jakieś tam drewienko. Nie trzeba było używać jakiejś tam dużej siły. Porządne mycie + smar.

            Comment


            • #7
              A zbijać trzeba, bo jest tam jakiś pierścień sprężynujący?

              Comment


              • #8
                Półoś wychodzi bez problemu,ale wyjmować nie trzeba chyba że planujesz wymianę oliwy,to nawet nie ma się co zastanawiać. . Zbijanie młotkkiem przegubu nie zniszczy o ile ktoś to zrobi umiejętnie,w zasadzie to wystarczy jeden dobry strzał.
                Trzeba uważać żeby wewnętrzny przy zbijaniu nie wylazł kielicha.

                Comment


                • #9
                  Dzisiaj zabezpieczałem ten przegub, bo mechanik dopiero w czwartek... Udało mi się nawet odczytać nr oryginalnej osłony:



                  Nr 44333-S04-90.1

                  Niestety ten Maruichi nie ma takiego nr w nr OE, czy na pewno będzie pasował?

                  Ten smar Motor-Life da radę?

                  Comment


                  • #10
                    Ten numer jest nic nie warty.
                    Po co Ci ten mechanik? Kup młotek , komplet kluczy płaskoczkowych ,osłonę i smar -to wszystko czego potrzebujesz .

                    Comment


                    • #11
                      m26 jak czytam, że nakrętkę odkręcają na rurę 2m i łamią pokrętła lub nasadki, albo szlifierką ścinają przegub, bo nie da się zbić to dziękuję, wolę zapłacić 50zł

                      Słuchajcie od kolegi mogę wziąć smar Nils Atomic, który bardzo poleca, czy nie będzie lepszy od tego Moto-Life?
                      Last edited by CzarnyElo; 09-10-2018, 02:52.

                      Comment

                      Working...
                      X