Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zamek pokrwy bagażnika EJ9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zamek pokrwy bagażnika EJ9

    Siemka, mam problem z zamkiem w klapie
    mianowicie nie jestem w stanie przekręcić kluczyka, przez co nie moge otworzyć bagażnika od zewnatrz. Ale od poczatku kiedy kupiłem auto zamek zasłonięty byl tablicą i to od wielu lat bo poprzednia wlascicielka nie miala o nim pojęcia. Po przestawieniu tablicy w prawidlowe miejsce, nie bylem w stanie włożyć kluczyka do zamka (klapka w zamku stala w miejscu)
    Duża ilość wd40 i kluczyk wszedl z ogromnym oporem, niestety zamek nie daje sie otworzyć, a w tej chwili przy wkladaniu kluczyka mam wrazenie jakby w zamku nie bylo zapadek bo kluczyk wchodzi bez bajmniejszego oporu jakgdyby otwór byl znacznie za duży. Jedyne co z tym zrobilem to napsikalem wd 40 do środka zamka jednak nie dalo to żadnego efektu.
    Zastanawiam sie od jakiej strony powinienem sie dosyac do zamka ?

  • #2
    Do zamka dostaniesz się jedynie od wewnętrznej strony, niestety żmudna robota i rozbieranie po kolei plastiki silniki i nie wiem co tam jeszcze zasłania tak by się wygodnie go wykręciło.
    Usterka jest typowa jak nie używany to mimo że zapadki są z mosiądzu to w szczelinach zapadek jest coś w rodzaju soli? taki biały nalot jak kit - skutecznie blokuje poruszanie się zapadek w zamku.
    WD 40 nie pomoże ani inny chemiczny wynalazek - zniszczysz lakier. Nie ma innej możliwości jak wyjęcie tego zamka rozebranie go na białek kartce - robota jak u zegarmistrza wyczyszczenie go ropa lub innym specyfikiem do czyszczenia np. łańcuchów motocyklowych lub do mycia silników - musi byc to coś w rodzaju "ropa" umycie go w ropie i wyczyszczeniu szczoteczką. Nasmarowanie olejem do zamków i założenie - będzie działać ! Jak go lata nikt nie ruszał to jest sprawny wymaga gruntownego wyczyszczenia i nasmarowania, byle nie WD40!!! bo to sie nie nadaje do smarowania! schnie i ulatnia się.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      w 90 % tak jest ( ja też mam zasłonięty tablicą ) i nie mam zamiaru tym się zajmować
      przyznam się że od 5lat nie otwierałem swojej hondy kluczami ( nawet drzwi)
      da się zdemontować wkładkę od środka klapy i trzeba by ją rozebrać w mak i każdą zapadkę czyścić osobno -przy rozbieraniu nie pomylić kolejności zapadek -po wsadzeniu klucza mają być schowane ,na równo z bembenkiem-korpusem wkładki
      po latach zasiarczało (korpus stopu aluminium siarczeje) i blaszki -zapadki są zablokowane
      sigpic moje autko D16W4VTEC
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

      Comment

      Working...
      X