Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

modyfikacja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Z tego co wiem, można i to nie zależnie czy to Honda czy Fiat.
    Najlepiej poszukać w internecie i firm , które takim tuningiem się zajmują. Najlepiej zainteresować się firmą, która ma już wyrobioną renomę na rynku i dobrze wykonane "projekty" za sobą.
    Koszt takiej operacji profesjonalnej zaczyna się od ok. 1500zł.
    Poza tym warto wiedzieć, że profesjonalny tuning wiąże się z udziałem hamowni co także podnosi koszt takiej operacji.
    Last edited by Irbis; 13-10-2013, 19:32.
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

    Comment


    • #17
      ok dzięki wielkie za odpowiedź

      Comment


      • #18
        Nie ma sprawy. Jeśli jeszcze nie kupowałeś alu, to nie przesadź z rozmiarem, taka moja dobra rada Jeśli jesteś nastawiony na osiągi to tym bardziej i szersza guma tym wolniej się będzie zbierał Twój Civic , ale plusem będzie to , że bardziej "kleił" się do podłoża.
        EX Civic FN1
        EX Civic ED7
        EX Civic EP2
        EX Civic FD7 FL
        EX Civic FN2
        EX Civic FG1
        EX Civic FD7
        EX Civic EM2
        EX Accord CL3
        EX Accord CG8
        EX Civic MB6
        EX Civic MB4
        EX Civic MB2

        Comment


        • #19
          W takich silnikach nie da się zrobić chiptuningu bo nie ma z czego. Ew. można wystroić, bo Civici są fabrycznie przelane, ale przyrosty będą niewspółmierne do wydanych pieniędzy. Pisałem Ci w innym temacie co i ile kosztuje oraz co należy zrobić. Większa moc nie gwarantuje szybszej jazdy. Mogę Ci zagwarantować, że 130 konne econo pojedzie wolniej od seryjnego, ale z krótką skrzynią i to sporo wolniej. Układ napędowy to podstawa.

          Comment


          • #20
            skrzynie jaką? od hondy civic HB VI 1.4 ??
            jaka będzie pasować

            Comment


            • #21
              Każda od D-serii SOHC.

              Tu masz tabelkę z przełożeniami. Nie sugeruj się czerwonymi ramkami, to moje stare zaznaczenia.

              Comment


              • #22
                to napisz która będzie najlepsza bo ja z tego nic nie rozumiem

                Comment


                • #23
                  Kurde, trochę to słabe . Masz wszystko na tacy, poczytaj trochę, poszukaj . Chcesz się brać na tjuny a nie ogarniasz podstaw. I nie "napisz", tylko ew. "czy mógłbyś napisać", bo mi nikt za to nie płaci.

                  Comment


                  • #24
                    Mamed z tego co wiem , masz obecnie bardzo długą szkrzynię.. Mogę powiedzieć Ci tylko tyle, że za sprawą krótkiej stosunkowo 2 i 3 skrzynia S40 będzie optymalnym wyborem.
                    EX Civic FN1
                    EX Civic ED7
                    EX Civic EP2
                    EX Civic FD7 FL
                    EX Civic FN2
                    EX Civic FG1
                    EX Civic FD7
                    EX Civic EM2
                    EX Accord CL3
                    EX Accord CG8
                    EX Civic MB6
                    EX Civic MB4
                    EX Civic MB2

                    Comment


                    • #25
                      Mamed, ja dodam od siebie że nadal czekamy na Twoje powitanie, mimo bana widzę że niczego się nie nauczyłeś. Wpadłeś wyssać tylko niezbędna (choć jak widać i niezrozumiałą) Ci wiedzę i pewnie za chwilę znikniesz w otchłani Internetu.

                      Comment


                      • #26
                        Joe przepraszam następnym razem się przedstawię jak będę zakładał nowy temat, jestem nowy w te klocki i mam prawo kilku rzeczy nie wiedzieć więc się nie spinajcie jak coś napisze nie tak

                        Comment


                        • #27
                          w naszym klubie motoryzacyjnym nie dawno pojawiła się honda civic z tym nieszczęsnym 1.5 vtec-e. koleś wymienił kolektor dolotowy, wydechowy, skrzynie od 1.3 ( jak dobrze pamiętam ), short shifter , sprzęgło ala spiek, odchudził koło zamachowe, wyrzucił całe wnętrze.... na pierwszy wyścig wystawiliśmy mu bmw e36 2.0 150hp. honda lżejsza od bmki o ponad 300kg powinna wygrać bez najmniejszego problemu... i nie wygrała, dostała baty na 2-3 długości. te silnika vtec-e są jeszcze bardziej nierozwojowe niż niż normalne 1.4.
                          ktoś coś tam wspominał o chipowaniu ? chipować to się dają silniki turbodoładowane natomiast w przypadku wolnossących profesjonalne firmy są w stanie chipować b18c4 ( silnik bardzo rozwojowy ) na +15 koni i +10nm w cenie 2000zł ( samym programem bez ruszania osprzętu silnika, dokładniej to seryjny komputer p28 i tak trzeba wyrzucić bo na nim nic nie da sie zrobić) więc jeśli ktokolwiek podejmie się chipowania jakiejkolwiek D serii to jest to oszust, który nic nie zrobi a weźmie kasę. silnik D serii to dobre jednostki mające trochę mocy i palące mało paliwa natomiast do podnoszenia mocy sie nie nadają bo fabryka już im dała ile mogła. przykładowo silnik hondy 1.4 OHC 8 zaworów ma 90km w każdym innym aucie z podobnych lat produkcji do uzyskania podobnej mocy z silnika 8 zaworowego potrzeba pojemności rzędu 1.8.
                          niestety ale jeśli komuś brakuje mocy to niech zacznie się rozglądać za czymś z B serią.
                          Civic VTi B18C4 182 HP

                          Comment


                          • #28
                            Jak na P28 nie da się nic zrobić, jak 99% strojeń (przynajmniej w Polsce) i najgrubszych projektów się na nim odbywa? Nawet na P06, który fabrycznie (jak wiemy) nie ma VTECa, wlutowanie podstawki pozwala na VTECowanie i robi również robotę. Poza tym w B18 nigdy nie było seryjnie P28. Chyba mówisz o P30.

                            Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że D15 econo jest gorsze od D14. Poczytaj o modyfikacjach tego silnika, który nakładem większej pracy wyciąg ok. 160 KM. Przykład Salvadore: https://www.civicklub.pl/forum/showt...15Z6-Salvadore.

                            BTW: który silnik 1.4 ma 8V i 90 KM? Z IV gen? Nie przychodzi mi do głowy żaden.

                            Comment


                            • #29
                              ja obecnie na seryjnym bloku D14 i tylko podmianie (po remoncie) głowicy Y8vtec
                              na kompie p06 po strojeniu uzyskałem 140km i 142nm
                              a każdy mówi ze 1.4 nierozwojowy mino ze przekroczyłem 50%przyrostu
                              i na pewno nie będzie koniec
                              sigpic moje autko D16W4VTEC
                              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

                              Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


                              https://www.youtube.com/my_videos?o=U

                              Comment


                              • #30
                                Duff to MÓGŁ BYŚ MI NAPISAĆ jak skrzynia będzie najlepsza do tego auta (silnika) aby zmaksymalizować osiągi?
                                I czy to nie jest tak że czym krótsza skrzynia tym lepsze przyspieszenie a prędkość maksymalna maleje?

                                Comment

                                Working...
                                X