Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zacny przebieg

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zacny przebieg

    Witam

    Nie odszukałem takiego tematu więc zadam to pytanie, chyba że ktoś da link do takiego samego tematu to ten usunę.


    Jest sprawa, jest civic 98' nie bita, nie gnita nie robiona.. jedyny "mankament" to przejechane 200tyś KM..
    i tutaj moje pytanie, jaka jest Wasza średnia na liczniku, i czy kupując taki wóz mam się liczyć z dużymi kosztami ? (ponieważ sprzedająca mówi że przejechała ~30tyś i nic jej się nie działo)

    Pozdrawiam

  • #2
    witam
    swoją mam 3 rok (98)i przejechałem ponad 100tyś i wymieniłem na razie tylko końcówki zwrotnic
    i drążków ,rozrząd (nie licze wymian oleju i filtrów )
    będzie zaraz 300tyś i silnik lekko niema
    sigpic moje autko D16W4VTEC
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

    Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


    https://www.youtube.com/my_videos?o=U

    Comment


    • #3
      Jak na 98' to przynajmniej jest prawdopodobny przebieg... Wszystkie te ciagniete z niemiec 95 i starsze z przebiegami po 150tys. to jest jakies nieporozumienie.

      Jak silnik jest w dobrej kondycji i nie bierze oliwy to jeszcze ze 200ty. przeleci. Moja z 99' na obecnie 215tys. i jedyne co kuleje do blacha... ale tym da sie zajac.

      Nie szukaj na sile auta z niskim przebiegiem bo mozesz sie naciac na skrecona z 300tys. Tym bardziej jak masz pewny egzemplarz to moim skromnym zdaniem ten przebieg nie powinien byc problemem. Wszystko jeszcze zalezy jak ktos uzytkowal autko.

      Zacny przebieg to masz kolego tu:

      https://www.autoblog.com/2007/10/01/...5-honda-civic/
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #4
        Przekładając to na km to ponad 1,5mln .. Civic to Civic
        Mój ma ponad 207 tys. obecnie i kwestia mechaniczna jest ok, tylko tak jak Cris pisze głównie z blachą trzeba "powalczyć" i jakimiś drobnostkami , które bardziej wynikają z kwestii serwisowych niż z poważnych mankamentów auta, wiec przebieg 200tys. przy takim roczniku oznacza "dotarty" egzemplarz
        EX Civic FN1
        EX Civic ED7
        EX Civic EP2
        EX Civic FD7 FL
        EX Civic FN2
        EX Civic FG1
        EX Civic FD7
        EX Civic EM2
        EX Accord CL3
        EX Accord CG8
        EX Civic MB6
        EX Civic MB4
        EX Civic MB2

        Comment


        • #5
          Crisu, nie szukam Civic z 98' z przebiegiem 100tyś bo to raczej nie możliwe by był to naturalny przebieg...

          Cieszę się że jednak znalazłem tutaj pozytywne opinie.. i być może za jakiś czas znajdę się już w posiadaniu tej maszyny..
          Dzięki wielkie chłopaki.

          Comment


          • #6
            Nie chcialem powiedziec ze jest to niemozliwe ale bardzie ze malo prawdopodobne

            Jeszcze dwa slowa odnosnie przebiegow 200kkm+ to czesc aut z forum a juz znaczna czesc Hanek ktore znam i sa ponizej 2000r ma wlasnie ponad 200kkm.

            Kolezka ma coupe Vgena z 1994 roku i blacha sie sypie jak stary Opel ale silnik mimo ze juz ma prawie 320kkm i kreci sie pod czerwien az milo posluchac
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              generalnie jeśli jeździło to na dobrym oleju i nie było pałowane na zimnym to silnik powinien być w dobrej kondycji, a przebieg rzędu 200k nie robi na hondach, żadnego wrażenia. oczywiście należałoby wymienić rozrząd, filtry, płyny, obejrzeć zawieszenie.

              mój cif pochodzi z 99 roku i obecnie ma najechane 205k km. silnik pomimo codziennego kręcenia do odcięcia jest w stanie perfekcyjnym. zawieszenie, blacha, wyposażenie wszystko idealne.
              jak czas temu miska olejowa trochę się pociła, po wymianie uszczelki jest suchutko
              Civic VTi B18C4 182 HP

              Comment


              • #8
                Ja kupiłem mało jeżdżoną (z pewnego źródła), poprzedniego właściciela znam dość długo) z 2000 r. w ciągu roku zrobiłem ponad 23 kkm (z czego 18 na LPG, bo auto kupiłem bez instalacji) i wymieniłem jedynie końcówki drążków, świece, kable, kopułkę i palec (te trze ostatnie pozycje z własnej nieprzymuszonej woli bo nie były wymieniane od nowości lecz nie wołały także o wymianę, była korozja na stykach kopułki alle nie ma różnicy w pracy silnika bądź jest bardzo mała). Znajomi mówili że przepłaciłem (10k za 12-sto letnie auto z przebiegiem 129 kkm) alle ja patrzę na to z innej strony: praktycznie nic nie dołożyłem do auta. I tak jak koledzy, nie oszczędzam silnika specjalnie lecz nie widać, aby mu to szkodziło

                Comment


                • #9
                  Coś czuję że moja przygoda z Civic będzie udana...

                  Czyli wniosek nasuwa się jeden.. 200tyś przejechane to dopiero dobrze przetarty samochód

                  Dzięki moi przyjaciele za dobre rady.

                  Comment


                  • #10
                    Tak jak mówiłem wcześniej dokładnie - dotarty odpowiednio kolejne 200 nie powinno być problemem jeśli dba się o jednostkę napędową należycie
                    EX Civic FN1
                    EX Civic ED7
                    EX Civic EP2
                    EX Civic FD7 FL
                    EX Civic FN2
                    EX Civic FG1
                    EX Civic FD7
                    EX Civic EM2
                    EX Accord CL3
                    EX Accord CG8
                    EX Civic MB6
                    EX Civic MB4
                    EX Civic MB2

                    Comment


                    • #11
                      https://www.youtube.com/watch?v=dQRHdSEBxQo i proponuję przeskoczyć do 6:00
                      Civic VTi B18C4 182 HP

                      Comment


                      • #12
                        Czyli słowa wcześniej wypowiedziane są prawdziwe... skoro przy 120tyś jest "jeszcze na dotarciu"... to przy 200 można już spokojnie jeździć

                        Comment


                        • #13
                          Oczywiście, że tak Przebieg to jedno, stan techniczny to drugie, pamiętaj Richie
                          EX Civic FN1
                          EX Civic ED7
                          EX Civic EP2
                          EX Civic FD7 FL
                          EX Civic FN2
                          EX Civic FG1
                          EX Civic FD7
                          EX Civic EM2
                          EX Accord CL3
                          EX Accord CG8
                          EX Civic MB6
                          EX Civic MB4
                          EX Civic MB2

                          Comment


                          • #14
                            Znam angielkę która miała (jak pamiętam) 350tys. lub 360tys. przejechane w silniku 1.4 z czego większość na gazie. Dziś pewnie nią się golimy a poszła na złom tylko dlatego że tył, progi i drzwi zjadła ruda.
                            - Stuk! Puk!
                            - Kto tam?
                            - Panewka!

                            --- Moje 5D ---

                            Comment


                            • #15
                              Gdyby nie rdza w liftbackach to byłoby naprawdę dobrze, bo zarówno silnik jak i skrzynia , podwozie itp są na bardzo dobrym poziomie wytrzymałości, ale jak się dba o nadwozie to ruda nie zje go zbyt szybko
                              EX Civic FN1
                              EX Civic ED7
                              EX Civic EP2
                              EX Civic FD7 FL
                              EX Civic FN2
                              EX Civic FG1
                              EX Civic FD7
                              EX Civic EM2
                              EX Accord CL3
                              EX Accord CG8
                              EX Civic MB6
                              EX Civic MB4
                              EX Civic MB2

                              Comment

                              Working...
                              X