Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D14A2 V-Max? Max prędkości na poszczególnych przełożeniach.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D14A2 V-Max? Max prędkości na poszczególnych przełożeniach.

    Witajcie,

    Mierzył ktoś z was moi drodzy maksymalną V silnika w/w w budzie liftbacka?
    Interesuje mnie także kiedy następuje odcięcie oraz jaką max prędkość można osiągnąć na poszczególnych przełożeniach.
    Czy mitem jest osiągniecie 150km/h na 3 biegu?

    Czekam na wasze odpowiedzi, spostrzeżenia itp.

    Pozdrawiam
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

  • #2
    Ja miałem taki silnik, prędkość max ciężko powiedzieć, ale ok 190 powinna pójść na 2 prawie 100 jeśli nie równe 100 na 3 też prawie 140 jeśli nie równe 140 tak to mit..nie pojedziesz na III biegu 150 ...ok 140 kurcze ale mam już kaszankę z mózgu, bo normalnie wyleciało mi z głowy czy to było 140 czy 150 heh
    Mój szarak

    Comment


    • #3
      Zależy od zamontowanej skrzyni. Żeby cokolwiek porównywać podaj kod skrzyni.
      - Stuk! Puk!
      - Kto tam?
      - Panewka!

      --- Moje 5D ---

      Comment


      • #4
        D14A2 odcinkę ma przy 7250 obr.
        V max według licznika to ok 185-190km/h
        V max realny 173km/h

        odnośnie przełożeń to przecież masz taką hondę więc możesz sobie sprawdzić ile pociśnie na konkretnych biegach
        Civic VTi B18C4 182 HP

        Comment


        • #5
          Na benzynie mój zdrowy na szczęście silnik po uprzednim rozgrzaniu bez żadnych modów na 3 biegu pojechał 150km/h, na 2 biegu natomiast prawie 100km/h.
          V-max nie mam możliwości sprawdzić ale Avenger myślę , że masz racje i ten silnik da radę rozpędzić tą lekką Hondę do 190km/h w granicach odcięcia
          EX Civic FN1
          EX Civic ED7
          EX Civic EP2
          EX Civic FD7 FL
          EX Civic FN2
          EX Civic FG1
          EX Civic FD7
          EX Civic EM2
          EX Accord CL3
          EX Accord CG8
          EX Civic MB6
          EX Civic MB4
          EX Civic MB2

          Comment


          • #6
            Czyli dobrze kombinowałem 150 na III skrzynie mam od 1.4 kod muszę sprawdzić jaki ma. moja pojechała 190, z górki to nawet troszkę ponad jak na tą pojemność jest bardzo dobrze, ale to nie jest tak że do 190 to moment do 170 w miarę, potem to już bujanie
            Last edited by Barti82; 10-03-2013, 18:37.
            Mój szarak

            Comment


            • #7
              Szkoda tylko , że nie są wyciszone lepiej Hondy tej generacji
              EX Civic FN1
              EX Civic ED7
              EX Civic EP2
              EX Civic FD7 FL
              EX Civic FN2
              EX Civic FG1
              EX Civic FD7
              EX Civic EM2
              EX Accord CL3
              EX Accord CG8
              EX Civic MB6
              EX Civic MB4
              EX Civic MB2

              Comment


              • #8
                To już inny temat zupełnie, każda Honda jest słabo wyciszona, nawet Accord który jest większy, masywniejszy, tam też narzekają na słabe wyciszenie
                Mój szarak

                Comment


                • #9
                  Tak nawiasem przy prędkości 140 km/h wydaje mi się , że wewnątrz jest ciszej niż przy v=110 km/h, trochę zastanawiające czemu
                  EX Civic FN1
                  EX Civic ED7
                  EX Civic EP2
                  EX Civic FD7 FL
                  EX Civic FN2
                  EX Civic FG1
                  EX Civic FD7
                  EX Civic EM2
                  EX Accord CL3
                  EX Accord CG8
                  EX Civic MB6
                  EX Civic MB4
                  EX Civic MB2

                  Comment


                  • #10
                    150 to i ja mam w S9B. Tylko że pewnie dużo szybciej jak D14 ;p
                    Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


                    Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

                    Comment


                    • #11
                      felix tak tylko, że u nas na dwójce jest 115 z kolei trójka tak naprawdę jest krótka i mocna bo do 150km/h . trójka w S9B i B18 to jest "as" po zapięciu tego asa wygrywasz wyścig z innymi autami o podobnej mocy jak np. bmki 2.5L

                      więc D14 mogą lecieć 150 na trójce tylko, że u nich to do niczego nie służy no oprócz wysokiego spalania i katowania wysokimi obrotami silnika, który nie ma vtec'a
                      Civic VTi B18C4 182 HP

                      Comment

                      Working...
                      X