Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Idą mrozy, coś zapobegawczo wymienić?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Idą mrozy, coś zapobegawczo wymienić?

    Civic 95r HB5 1.4 przebieg 73Tkm - uwaga, jest autentyczny, proszę się nie śmiać Generalnie do -10 odpala ok, choć przy tej temperaturze kręci dłużej niz normalnie i przed samym odpaleniem rozrusznik jakby się "zatrzymał" i potem natychmiast odpala. Boje sie że przy -15 mogą być problemy, ale może jestem przewrażliwiony?

  • #2
    Zamieszczone przez luzny_mietek Zobacz posta
    Civic 95r HB5 1.4 przebieg 73Tkm - uwaga, jest autentyczny, proszę się nie śmiać Generalnie do -10 odpala ok, choć przy tej temperaturze kręci dłużej niz normalnie i przed samym odpaleniem rozrusznik jakby się "zatrzymał" i potem natychmiast odpala. Boje sie że przy -15 mogą być problemy, ale może jestem przewrażliwiony?

    Jeżeli ledwo kręci przy -10 to przy większych mrozach będziesz raczej bez szans - aku ma już widać małą pojemność ...

    Comment


    • #3
      Nie kręci "ledwo", ale dłużej niż zwykle i tak się zastanawiam czy ważniejsze w tej sytuacji będą świece, kable, reszta zapłonu czy tylko ciut słabszy aku.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez luzny_mietek Zobacz posta
        Nie kręci "ledwo", ale dłużej niż zwykle i tak się zastanawiam czy ważniejsze w tej sytuacji będą świece, kable, reszta zapłonu czy tylko ciut słabszy aku.
        Jeżeli tylko kręci wolniej (a nie coraz wolniej z każdym obrotem aż ledwo zaskakuje) to normalna sprawa w zimie - przy niskiej temperaturze olej jest gęsty oraz spada pojemność i maks. prąd aku.

        Wszystkie elementy zapłonu maja znaczenie - jeżeli na zwykłych świecach (nie platynowe) jeździsz już ok.30kkm to można je wymienić (na NGK), w kopułce aparatu z. można przynajmniej przeczyścić styki albo ją wymienić gdy są już bardzo wytarte.

        Co do przewodów to można sprawdzić ich oporność czy nie jest większy niż 25kkm, ale oprócz tego kable mogą mieć przebicie osłonek (zwłaszcza tanie zamienniki) wtedy silnik pracuje nierówno przy wilgotnej pogodzie.

        Comment


        • #5
          Generalnie silnik pracuje rewelacyjnie (równo) w każdych warunkach, nawet przy bardzo dużej wilgotności choć po rozruchu trochę klekocze jakby luzy zaworowe były zbyt duże (sprawdzane i regulowane przed tygodniem i nic to nie dało) ale może w tym silniku (1.4 90KM) tak powinno być?

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez luzny_mietek Zobacz posta
            Generalnie silnik pracuje rewelacyjnie (równo) w każdych warunkach, nawet przy bardzo dużej wilgotności choć po rozruchu trochę klekocze jakby luzy zaworowe były zbyt duże (sprawdzane i regulowane przed tygodniem i nic to nie dało) ale może w tym silniku (1.4 90KM) tak powinno być?
            Wielu osobom przy większych mrozach Hondy przez chwilę klekoczą, aż się trochę nie rozgrzeją - prawdopodobnie popychacze zaworowe ...

            Comment

            Working...
            X