Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Znowu Problem z Chłodnicą

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Znowu Problem z Chłodnicą

    Witam, znowu mam problem z chłodnicą ... już opowiadam co sie dzieje byłem sobie na przeglądzie powypadkowym także tu jest git bo przegląd przeszedł i jutro dowód odzyskam ale wracając do domu chłodnica się CENZURA , gotuje mi płyn chłodniczy i pod maską jest porozlewana woda, w dodatku w środku nic nie grzeje, no i się szybko nagrzewa auto ... co robić ? co może być tego przyczyną ? jade sobie jade a tu ni z tego ni z owego trask xF już nie mam sił do tej mojej hondziny xF mam zacząć sprawdzać od bezpieczników? czy czasem go nie CENZURA ? *jeśli ktoś ma niech mi da instukcje co do bezpieczników,bo nie wiem który do czego*

    Czy to może termostat do wymiany ?
    albo wentylator się nie włącza i nie chłodzi chłodnicy przez co płyn sie gotuj,no ale w środku by raczej zimne powietrze nie leciało ...


    Przypominam,że chodzi mi o Honde CIvic Coupe z 97r z automatyczną skrzynią biegów.


    Pozdro
    Last edited by BeatleJohn; 03-11-2011, 21:22.

  • #2
    No podstawa to sprawdzenie czy wentylator dziala. Poza tym jak miales dzwona to moze chlodnica ulegla uszkodzeniu i cieknie.
    LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
    sigpic

    Moja była Hanula... niestety ;(

    Comment


    • #3
      no tak,tylko w jaki sposób sprawdzić wentylator czy działa ? możliwe,że po dzwonie uległa uszkodzeniu ale to bym odrazu wyczuł bo już po dzwonie nim jechałem czy to do kolegi czy coś to zawsze trzymało mi ciepło w samochodzie. Jeśli chłodnica by ciekła, to czy przez to nie było ciepłego powietrza? chłodnice tą wymieniałem jakieś 3 miesiące temu

      Comment


      • #4
        Ryba no ja stawiam na termostat.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Ryba90 Zobacz posta
          *jeśli ktoś ma niech mi da instukcje co do bezpieczników,bo nie wiem który do czego*



          Przypominam,że chodzi mi o Honde CIvic Coupe z 97r z automatyczną skrzynią biegów.



          Pozdro
          Jeśli wypowiesz magiczne słowo to Ci ją dam
          Tymczasem ocenzurowałem Twoje wypracowanie i przejrzę co jeszcze naprodukowałeś na forum

          P.S.Następnym razem wykasuję temat bez podania przyczyny-prawie na samej górze forum jest dział z zasadami,określającymi użytkowanie strony
          ビートル ジョン

          Comment


          • #6
            Przepraszam ;-), z pośpiechu nie przeczytałem,biore się za czytanie.

            Pozatym, gdzie kupie nową chłodnice wody do mojej Hondy Civic COupe 97r automat wer japonska ? zna ktoś jakiś dobry sklep ?
            Last edited by rambo7; 10-11-2011, 08:14. Powód: edit

            Comment


            • #7
              Ok. Przepraszam bardzo ale co to jest coupe w wersji japońskiej. O ile pamiętam coupe było robione w USA, ale to jest szczegół. Co do samego problemu. Chłodnicę możesz mieć szczeloną i gdzieś może ci cieknąć, ale równie dobrze może ci popuszczać łączenie samego węża lub wąż. Po drugie brak grzania to wynik wadliwego działania drugiego obiegu. Tak sobie myślę i wydaje mi się że oprócz przecieku po prostu masz mało płynu chłodniczego i sam układ jest nie odpowietrzony. Zanim zabierzesz się za kupowanie (bądź co bądź) nie taniego elementu, sprawdz czy po pierwsze coś ci nie cieknie oraz sprawdz czy w zbioniczku wyrównawczym masz wystarczająco dużo płynu. Już raz widziałem jak goście zalewali układ ale go nieodpowietrzali i efekt był podobny do twojego problemu. Jeśli w zbiorniczku masz za mało płynu to najpierw uzupełnij ten brak, pojeździj a potem myśl o wymianie termosatu czy chłodnicy. Można też sprawdić czy wąż który biegnie do chłodnicy, po kilku minutach pracy silnika (no może trochę wiecej bo jest teraz chłodno) zaczyna się nagrzewać i nie ma problemu z obiegiem cieczy.


              Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

              Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
              http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

              Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

              Tęsknota za Hanką jest ciągła.

              Comment


              • #8
                tak jak Lord N pisze żadnych wymian, a wnikliwe oględziny po rozgrzniu silnika i diagnoza, stawiam że to w 100% rozwiąże sprawe.
                Wszyscy "śpiewają" jak jeden ... co by sie nie działo zawsze termostat winny - łajno prawda!
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  zgadzam sie. Zresztą co ma piernik do wiatraka. Skoro ogrzewanie nie działa to znaczy że coś musi być z obiegiem. Najłatwiej sprawdzić płyn, bo jeśli płynu jest mało to po pierwsze mamy przegrzewający się silnik, po drugie, słabe grzanie (musi być go naprawdę mało) i nie właczający się termostat (bo czujnik jest na sprawdzanie temp wody a nie próżni). Diagnostyka to podstawa.


                  Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                  Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                  http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                  Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                  Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                  Comment


                  • #10
                    Problem odnalazłem - był to niedociśniety wąż połączony z chłodnicą (końcówka od chłodnicy mi się urwała) i zjeżdza mi ten wąż ... ale jakoś tam przymocowałem konkretniej, odpowietrzyłem i teraz działa jak należy ;-) ale z wymianą chłodnicy prędzej czy później będę musiał pomyśleć nad tym, bo z taką chłodnicą długo raczej nie pojeżdze ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Ha czyli moje na wierzchu:P Ciesze się że znalazłeś uszkodzenie. Jeśli przymocowałeś ten wąż jako tako to jeszcze możesz dociągnąć do wymiany.


                      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                      Comment


                      • #12
                        no to jeśli króciec od chłodnicy jest połamany (oderwany) no to nie będizesz tam miał szczelności - zatem fakt, nie ma sensu tego spawać - lepiej kupić chłodnicę.
                        Nieszczelność będzie powodować gubienie płynu, zapowietrzaie sie układu, słabe grzanie - czyli w zasadzie już wiesz co!
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #13
                          dokładnie,dzięki za odpowiedzi ;-) i do następnej mojej usterki ^_^

                          Comment


                          • #14
                            Oby nie Lepiej pogadać o tym co tu jeszcze wyczarować z hanką niż martwić się palącymi naprawami


                            Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                            Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                            http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                            Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                            Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                            Comment

                            Working...
                            X