Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie odpala. Pomocy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie odpala. Pomocy!

    Witam!
    Od 3 dni jestem właścicielem Civica VI coupe (wcześniej był V gen htb - później założę wątek o nowym wózku.
    Mam pytanie. Samochód dwa dni śmigał pięknie. Wczoraj zabrałem się za wymianę głośników z przodu i od tego momentu samochód już nie odpalił. Akumulator padł - założony inny, później próbowałem z szelek. Kręci jak oszalały, iskra jest. Dla pewności dolałem benzyny za 30 zł, a on nawet nie zagada. Bezpieczniki sprawdzone. Pomóżcie! Silnik chyba D16Y7
    Civic Coupe '97 EJ6 D16Y7

  • #2
    Słychać czy pompa podaje paliwo?
    ビートル ジョン

    Comment


    • #3
      Tak. Słychać ją. Paliwo dochodzi do komory paliwa, ale nie wiem czy dochodzi do wtrysków.
      Civic Coupe '97 EJ6 D16Y7

      Comment


      • #4
        kolega miał identyczną sytuacje i problemem był rozprogramowany immobilaizer

        Comment


        • #5
          Immobilaizer? To mam u siebie takie cudo? I jak sobie z tym poradzić?
          Civic Coupe '97 EJ6 D16Y7

          Comment


          • #6
            mi się wydaje że jakby to był problem imo to nawet by nie kręcił

            Comment


            • #7
              wrócę do pytania Bosa "Słychać czy pompa podaje paliwo?"

              Twoja odpowiedź jest niepełna (chodzi o szczegóły pracy pompy)

              to że ją słychać to ok, ale tu chodzi o pewien szczegół otóż,
              wsiądź do auta pozamykaj szyby i wszelkie urządzenia (radio, dmuchawy itp.) zrób kompletną ciszę i
              przy przekręceniu kluczyka na ON musi być tak słyszalna pompa jak teraz opiszę:
              Kluczyk na ON ...i: "klik" ..."buuuuu"..."klik"
              pytanie jest takie: czy słychać te 2-gie "klik" ?
              Last edited by rambo7; 26-08-2011, 08:18.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Dla sprostowania wypowiedzi kolegi rambo, chodzi o przekaźnik pompy paliwa w skrzynce bezpieczników. Przy przekręceniu kluczyka na zapłon, powinien cyknąć, pompa zabuczeć i przekaźnik cyknąć

                Przy okazji ja się dołączę z pytaniem, bo ostatnio padła mi pompa paliwa i wymieniałem ją na nową, no i muszę teraz dłużej kręcić. Czy może to być spowodowane, że ma inne ciśnienie podawania paliwa?
                Last edited by Tomos; 26-08-2011, 09:05.
                http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

                Comment


                • #9
                  Tak, słychać "klik" - "buuuu" - "klik". Samochód zawędrował do mechanika. Dam info o diagnozie i kosztach. Podejrzenie - aparat zapłonowy.
                  Civic Coupe '97 EJ6 D16Y7

                  Comment

                  Working...
                  X