Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Termometr zewnętrzny

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Termometr zewnętrzny

    Witam. Ostatnio kupiłem termometr zewnętrzny chcę go zamontować w mojej Hani 6gen 96r. Proszę o wskazówkę jak przeprowadzić czujnik ze środka na zewnątrz auta. zamontuję go pod zderzakiem ale nie wiem dokładnie jak przeprowadzić przewód z kabiny w stronę komory silnika. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

  • #2
    Możesz to zrobić na kilka sposobów, wyprowadzić przewód obok wiązki co wchodzi do kabiny od strony kierowcy lub od strony pasażera za akumulatorem jest zaślepka. Ja przeprowadziłem przez uszczelkę w drzwiach i umieściłem czujkę nieopodal zawiasów drzwi.

    Comment


    • #3
      Dzięki za odpowiedź. ja będę chyba próbował od strony pasażera. Zastanawie mnie tylko jak umieściłeś czujkę koło zawiasów drzwi.

      Comment


      • #4
        Zrobię fotkę i ci pokarze. Gotowe
        Czujnik znajduje się w szparze między błotnikiem a drzwiami.
        Last edited by pawe1; 22-04-2011, 11:45.

        Comment


        • #5
          o idealnie dzięki wielkie za pomoc chyba zrobię w taki sam sposób. czy w tym miejscy precyzyjnie pokazuje Ci temperaturę na zewnątrz?

          Comment


          • #6
            Wiadomo jak się blacha nagrzeje to przekłamuje.

            Comment


            • #7
              koledzy borykam sie z podobnym problem nie wiem gdzie umiescic czujke od termometru oraz gdzie zamontowac sam termometr mozecie pokazac swoje miejsce oraz same termometry zaznacze ze ja mam model hb wiec moja deska sie rozni od waszej

              Comment


              • #8
                co do lokalizacji to moja fotka nic ci nie powie bo mam zupełnie inna deskę niż EDM ale czujkę najlepiej dać w przedni zderzak, od wewnątrz (miejsce raczej dowolne). Plastik się tak nie nagrzewa a i nie ma przekłamań od silnika czy innych grzejących się elementów (no chyba że bardzo długo stoisz). Kolega zrobił też inny patent. Umieścił czujkę w tylnik zderzaku (przeciwległa strona w stosunku do rury wydechowej), sporo kabla trzeba pociągnać ale wynik jest naprawdę precyzyjny a i wyjście z auta na zewnątrz przez komorę bagażnika też wydaje się łątwiejsze.


                Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Lord_Nikkon Zobacz posta
                  co do lokalizacji to moja fotka nic ci nie powie bo mam zupełnie inna deskę niż EDM ale czujkę najlepiej dać w przedni zderzak, od wewnątrz (miejsce raczej dowolne). Plastik się tak nie nagrzewa a i nie ma przekłamań od silnika czy innych grzejących się elementów (no chyba że bardzo długo stoisz). Kolega zrobił też inny patent. Umieścił czujkę w tylnik zderzaku (przeciwległa strona w stosunku do rury wydechowej), sporo kabla trzeba pociągnać ale wynik jest naprawdę precyzyjny a i wyjście z auta na zewnątrz przez komorę bagażnika też wydaje się łątwiejsze.
                  Ciekawe, ciekawe, może się skuszę i przełożę

                  Comment


                  • #10
                    Sam będę przekładał jak przestanie w końcu lać bo bawienie się z zderzakiem jak jest mokry to średnia zabawa


                    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                    Comment


                    • #11
                      U mnie piękna pogoda
                      Ale spoko, jak przełożysz to zapodaj fote

                      Comment


                      • #12
                        Panowie, a myślał ktoś nad podmianką standardowego zegarka na taki z termometrem? na allegro są tak na oko podobnych wymiarów termometry z zegarkami i się zastanawiam czy dało by się to jakoś podmienić. bo termometr by się przydał a za bardzo nie chcę doklejać nic do deski. może ktoś już wpadł wcześniej na ten pomysł i to zrobił tylko ja nic o tym nie wiem. jeżeli ktoś coś takiego przerabiał to proszę o jakieś info. co do osób które termometr zamontowały jakoś inaczej to też by było miło żeby fotki wstawiły, bo ja nie mam pomysłu gdzie ewentualnie mógł bym takowy termometr umieścić. pozdrawiam

                        Comment


                        • #13
                          też się nad tym zastanawiam i szukałem info czy ktoś podmienił fabryczny zegarek. Ja miałem termometr doklejony do deski efekt: wytrzymał cała zimę ale z pierwszym kwietniowym słońcem odlazło wszystko i tylko usuwanie kleju zostało. Wkurzyłem się i termometr poszedł w śmieci. Badziewiarsko to wygląda a żeby nie spadało to trzeba by chyba jakiś patent zastosować; na drucik wetknąć pod kratki nawiewu czy coś pokombinować.

                          Comment


                          • #14
                            szukałem w google i znalazłem instrukcje jak do 5gen wstawić zegar z termometrem z renault. do 6gen niestety nic nie ma

                            Comment

                            Working...
                            X