Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy stozek od dolotu trzeba wymieniac??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czy stozek od dolotu trzeba wymieniac??

    witam
    mam hc 14i 3d i mysle o dolocie SIMOTA na allegro kompletny zestaw kosztuje 200zł i mam pytanie ? czy ten filtr stozkowy trzeba czesto wymieniac?? najlepiej napiszcie mi jak dbac o to bo nie mam pojecia

  • #2
    W założeniu takiego filtra się nie wymienia, ale się go czyści . Są do tego specjalne olejki, itp. Instrukcja co i jak będzie w opakowaniu.

    Comment


    • #3
      Tego typu filtr się okresowo czyści i nasącza olejkiem, nie trzeba go wymieniać, chyba że zostanie mechanicznie uszkodzony.

      @Duff, byłeś szybszy

      Comment


      • #4
        Heh, o forumowe mikro sekundki . Racja - wymienia się jak będzie mechaniczne uszkodzenie albo po prostu ze starości.

        Comment


        • #5
          ja Ci polecam stozek od integry(jest papierowy)...,gdyz taki zwykly(jest z materialu) lubi piach przepuscic. co moze spowodowac uszkodzenia w silniku(wiem z dosw)
          kosztuje okolo 50zl...i wymienia sie co 10-15tys

          Comment


          • #6
            No muszę to napisać!!! jeśli jeszcze nie zamontowałeś to nie montuj a jeśli zamontowałeś to wróć do seryjnego dolotu!!! szkoda silnika. ja jeździłem na takim stożku i po roku zaczeła pić olej jak głupia, z tyłu chmura dymu że aż wstyd, żaden pożytek z tego stożku nic on mocy nie dodaje a nawet jeśli to tego nie zauważysz jeśli zależy ci na samochodzie to nie rób tego.zo baczysz za kilka lat jak staniesz na światłach z kolegami którzy mają stożki, w tedy poczujesz różnicę, oni będą wąchać twoje czyste spaliny a nie zapach frytek a za nimi będą tumany. mój pierwszy silnik wytrzymał 300tys działał do końca i nawet się jeszcze fajnie zbierał ale tylko do 130 potem WYYYYŁ!!!

            Comment


            • #7
              A co ma stożek do czarnego dymu z wydechu?? Znam ludzi którzy mają stożki dbają o nie (czyszczą) i jakoś nie narzekają na czarny dym, albo że im olej spala.
              Mój szarak

              Comment


              • #8
                bo się wstydzą albo jeszcze nie zaczeły. przez takie stożki dostaje się więcej pyłu do silnika. filtr powietrza stawia jakiś tam opór żeby zatrzymać zanieczyszczenia głównie pył kwarcowy który bierze się z piasku wszechobecnego na na drogach nawet asfaltowych. filtr stożkowy stawia mniejszy opór i zatrzymuje tego mniej, pył dostaje się na gładzie cylindrów, płaszcze tłoków, pierścienie i szlifując je niszczy , silnik traci kompresję, pierścienie nie uszczelniają komory spalania przez co pogarszają się warunki spalania i spala olej bo pierścienie nie zgarniają nadmiaru oleju , który jest spalany i wydalany ze spalinami. Najlepiej zdejmij całkiem filtr i nasyp piasku do silnika.
                i polecam lektury( np: Jan kijewski silniki spalinowe) a nie fora.
                jeśli kogoś uraziłem to przepraszam.

                Comment

                Working...
                X