Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kontrolka ABS - swieci sie po wymianie amortyzatorow przednich.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kontrolka ABS - swieci sie po wymianie amortyzatorow przednich.

    Wczoraj odebralem auto po wymianie amortyzatorow z przodu (Kayaba - zajebiscie chodza!), niestety moja radosc okazala sie krotka bo pali mi sie czujnik ABS. Powiedzcie mi gdzie go zlokalizowac i co tam sie moglo stac. Czy cos sie moglo po prostu wypiac i sam sobie to podlacze czy jednak bede musial odwiedzic mechanika?

    Czujnik po zapaleniu gasnie, po przejechaniu kilku metrow zapala sie i juz nie gasnie.

    edit Domanoid
    Przedstaw się w odpowiednim dziale! Przeczytałeś Regulamin?
    Last edited by Domanoid; 25-03-2010, 18:51.

  • #2
    Tutaj masz wszystko o błędach ABSu. Na początek zrób samodiagnostykę, zlokalizuj nr błedu z tabelą w linku. Prawdopodobnie czujnik koła, skasuj błędy, przejedź się tak żeby włączył się ABS, zrób jeszcze raz samodiagnostykę. jak nic nie wykaże problem z głowy. Mnie się w zimie włączyła lampka ABSu (błąd czujników kół przednich) od wydrapywania się pod górę.
    Napijmy się piwka
    Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
    Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
    Sprzedam części z EJ9

    Comment


    • #3
      Gdzie moge kupic taka zwore SCS badz czym ja zastapic? CHodzi tylko o zwarcie tych stykow?
      Mam wersje 5d angielska, ma ktos do niej manuala w jezyku polskim? Udalo mi sie znalezc tylko po angielsku. Niestety jezyk angielski w wydaniu technicznym to juz nielada zabawa.

      Comment


      • #4
        Weź kawałek czegokolwiek przewodzącego prąd i zewrzyj styki

        Nie ma polskiej wersji manuala do 5d niestety, za to poszukaj manuala do aerodecka, jest po polsku i pokrywa się w 90% z 5d (po prostu tył wozu jest inny, ale nawet tylne zawieszenie jest to samo).
        Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
        Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

        Comment


        • #5
          Wlasnie wrocilem po 3 godzinnej zabawie, mam nadzieje ze zwarlem odpowiednie styki (byla to kostka wpieta w jakas zielona oslonke). Po zwarciu i przekreceniu kluczyka, abs sie zapala i gasnie (tak jak byc powinno), nastepnie 4 razy mruga w rownych odstepach, dluzsza przerwa i mruga raz. Nie widze tego w tabeli bledow i tu jest problem.. W razie czego mam gdzies zdjecie na telefonie tego co zwieralem. Tak jak napisales wyzej tak tez robilem, zwykly kabelek z otulina.

          Nastepnie przystapilem do wyczyszczenia czujnikow kol z przodu oraz zebatek, przy okazji zauwazylem ze moj "fachowy" mechanik zalozyl mi sprezyne ktora nie dochodzi do tej dolnej blokady, brakowalo 5 cm, udalo mi sie ja przesunac po sciagnieciu pasem transportowym. Juz wiecej do kretyna nie pojade, cwaniaczek, duzo gada a raczej niewiele ma pojecia. Opowiadal mi bajki na ttemat japoncow, ze to sie tylko psuje, ze jak sie juz cos posypie to juz leci wszystko, ze dobre sa tak do 5 lat, no a ze silniki tez slabe, ze dopoki sie wymienia czesto olej to w miare jezdzi a potem to juz masakra. Ogolnie, kretyn. Nigdy wiecej.

          Tylko teraz co tu wyczarowac z tym ABSem?
          Najgorsze, ze opisane w tym poradniku kasowanie bledow DTC u mnie nie chce dzialac, wciskam hamulec, przekrecam zaplon i abs mruga tak jak przy odczytywaniu... Jakies pomysly?

          Comment


          • #6
            Czytałeś na dole podanego wyżej linka? Jak się odczytuje kody błędów? Bo z tego co napisałeś ciężko powiedzieć jaki kod ci wybiło... 4 razy długie, krótkie? Później po przerwie mrugnięcie jest długie? krótkie?

            Jeśli nie umiesz odczytać możesz nagrać filmik jak to mruga...
            Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
            Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

            Comment


            • #7
              Tak, jednak ta tabela nie pasuje do mojego auta. Znalazlem w manualu dla 5d od 95-97 (w ktorych jest wymieniony moj silnik) i tam juz sie zgadza, 4 sygnaly, przerwa 1, oznacza iz jest to prawy przod czujnik kola. Teraz pytanie czy jest wadliwy, czy to kable, czy moze jeszcze cos innego.

              A do zresetowania z tego co wyczytalem trzeba wyciagnac bezpiecznik B2 15A ze skrzynki bezpiecznikow ABS.

              Comment


              • #8
                W takim razie coś spartolił mechanik, masz po nim jakiś ślad? Jedź do niego reklamuj, jeśli tego ci nie naprawi za darmo zagroź mu. Za free możesz mieć nawet nowy układ ABS...
                Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                Comment

                Working...
                X