Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zgasł i nie chce odpalic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgasł i nie chce odpalic

    Witam wszystkich mam maly problem a mianowicie rano odpalilem moje hondke i ujechałem 5 metrów i zgasła i od tej proy nie chce odpalic rozrusznik kreci slychac pompke paliwa , sprawdzałem swiece zalewa napiecie do cewki dochodzi i z niej wychodzi i na tym koniec , nie wiem czy mam kupowac nowy aparat zapłonowy chaiłem sie jeszce doradzic moze ktops miał podobny problem mam silnik d14a2 pozdrawiam

  • #2
    Witam.
    Nie jestem specjalistka, ale moze moja mala sugestia cos pomoze.
    Rok temu mialam podobny problem z moja Honda.
    Proponuje, aby kolega wzial pod uwage uszkodzony immobiliser.
    W moim przypadku doszlo- do tej pory nie wiem jak- do jego uszkodzenia. Rozrusznik krecil, slychac bylo pompke, a moja Honia nie chciala odpalic no i tym samym zostala skazana na lawete i dosc kosztowna wizyte w warsztacie samochodowym.
    Mam nadzieje, ze moja podpowiedz cos pomoze.
    Pozdrawiam.

    Comment


    • #3
      a jak sprawdzic czy to imobiliser, probowałem robic samodiagnostyke ale jak zwieram te dwa kable to lampka caly czas sie swieci,

      Comment


      • #4
        Jak się świeci cały czas to znaczy że błędów w pamięci kompa nie ma. Piszesz że nap. dochodzi do cewki a sprawdzałeś czy na samych świecach jest iskra?
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          na swiecach nie ma iskry

          Comment


          • #6
            Samodiagnostyka za pomoca lampki, z tego co sie orientuje, nie wykaze zepsutego immo, to mozna sprawdzic raczej tylko przez kabel OBD. Najlepiej, moim zdaniem, by bylo, gdyby kolega przyciagnal jakiegos znajomego elektryka, aby to sprawdzil- no jak by nie bylo, oni wiedza gdzie szukac.
            Z tego co jeszcze moge dodac z wlasnego doswiadczenia z immo, to to, ze kilka miesiecy temu bedac u mojego dobrego mechanika, dowiedzialam sie , ze Hondy VI gen maja dosyc czesto problem z immo. Dodal jeszcze, ze za naprawa, albo raczej dezaktywacja tego jest bardzo prosta ( oczywiscie dla kogos kto ma o tym pojecie), a polega na tym, ze za kolumna kierownicy jest jakis zalacznik/ przycisk czy cos w tym rodzaju, ktory wystarczy wcisnac i w ten sposob robi sie reset immo, czy cos w tym rodzaju. Rok temu, gdy mialam ten problem, nie wiedzialm o jakimkolwiek przycisku za kolumna kierownicy i niestety zaplacilam dosc slono za te usluge w warsztacie, a do tego oczywiscie, od tamtej pory immo nie dziala- zostalo odciete na dobre. Co poradzic, przynajmniej moja Honia jezdzi.
            Oczywiscie, te informacje beda dla kolegi mniej lub bardziej przydatne tylko wtedy, jezeli to faktycznie jest immo.
            Pozdrawiam

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Marcim_23 Zobacz posta
              na swiecach nie ma iskry
              To zdejmij kopułkę z aparatu i zobacz w jakim stanie są w niej "styki" i zerknij na palec rozdzielacza. Jeśli kopułka i palec są o.k. to najprawdopodobniej cewka WN albo moduł w aparacie padł.
              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez justa Zobacz posta
                Samodiagnostyka za pomoca lampki, z tego co sie orientuje, nie wykaze zepsutego immo, to mozna sprawdzic raczej tylko przez kabel OBD. Najlepiej, moim zdaniem, by bylo, gdyby kolega przyciagnal jakiegos znajomego elektryka, aby to sprawdzil- no jak by nie bylo, oni wiedza gdzie szukac.
                Z tego co jeszcze moge dodac z wlasnego doswiadczenia z immo, to to, ze kilka miesiecy temu bedac u mojego dobrego mechanika, dowiedzialam sie , ze Hondy VI gen maja dosyc czesto problem z immo. Dodal jeszcze, ze za naprawa, albo raczej dezaktywacja tego jest bardzo prosta ( oczywiscie dla kogos kto ma o tym pojecie), a polega na tym, ze za kolumna kierownicy jest jakis zalacznik/ przycisk czy cos w tym rodzaju, ktory wystarczy wcisnac i w ten sposob robi sie reset immo, czy cos w tym rodzaju. Rok temu, gdy mialam ten problem, nie wiedzialm o jakimkolwiek przycisku za kolumna kierownicy i niestety zaplacilam dosc slono za te usluge w warsztacie, a do tego oczywiscie, od tamtej pory immo nie dziala- zostalo odciete na dobre. Co poradzic, przynajmniej moja Honia jezdzi.
                Oczywiscie, te informacje beda dla kolegi mniej lub bardziej przydatne tylko wtedy, jezeli to faktycznie jest immo.
                Pozdrawiam
                Za kolumną a właściwie za konsolą środkową jest czujnik i wyłącznik bezwładnościowy który gdy zadziała to odcina paliwo i trzeba nacisnąć go od góry w celu dezaktywacji, z immo nie ma on nic wspólnego.
                Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                Comment


                • #9
                  ale mi nie odcina dopływ paliwa , wyciagałem swiecie i sa mokre z paliwa jak dlugo krece , kopułka i palec tez sprawdzałem miernikiem i jest ok a nie wiecie jaki ma miec opor cewka na uzwojeniu wtornym i pierwotnym bo jak mierze omomierzem to mam 0,8 Omow i 27 Omow, a jak padł modul to da sie go jakos zbadac zeby miec pewnosc bo lepiej wymienic sam modul niz kupowac caly aparat

                  Comment


                  • #10
                    Marcim_23 mój ostatni post był do Justy.
                    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                    Comment


                    • #11
                      a czy bedzie pasował aparat z civia 1.4 d16y3 do 1.4 d14a2 z zewnatrz tak samo wyglada ma dwie kostki

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez Marcim_23 Zobacz posta
                        a jak padł modul to da sie go jakos zbadac zeby miec pewnosc bo lepiej wymienic sam modul niz kupowac caly aparat

                        https://www.civicforum.pl/showthread...1625#post41625 Tu pisałem jak sprawdzić moduł, parę postów wcześniej o diagnostyce cewki zapłonowej. W pierwszej kolejności upewnij się, czy do modułu dochodzi zasilanie, potem sprawdź czy z ECU dociera prostokątny przebieg sterujący modułem - ale uwaga - 12V opadające do zera przy pokręcaniu sensorem TDC/CRANK.
                        Last edited by twizzter; 22-02-2010, 16:11.

                        Comment

                        Working...
                        X