Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Reset kompa civic 5d 1.4i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Reset kompa civic 5d 1.4i

    Witam Forumowiczów.

    Wczoraj zrobilem reset komputera po odmulaniu. W zwiazku z tym mam pytanie, czy normalnym objawem jest ze silnik "pulsuje" pomiedzy 1000-2000 obrotów? Czekalem z 20 minut na załączenie wentylatora chłodnicy (doczekałem sie) po czym wyłączylem silnik (tak jak w procedurze) i włączyłem go na nowo. Pulsowanie nie ustało... czy dobrze przeprowadzam restet?

  • #2
    witam
    mam w planach odmulanie ,pytanko konieczny jest macher czy można to zrobić samemu,
    chodzi głównie o powyższy reset kompa bo z mech nie ma chyba problemów

    Comment


    • #3
      Ja robilem wszystko sam. Jednak martwi mnie to wachlowanie obrotami po resecie.

      Comment


      • #4
        cze pojeździj trochę autkiem komputer musi się od początkiu zaprogramować pojeździj po mieście i wypuść się za miasto.

        Comment


        • #5
          witam lione, prosiłbym o dokładne wskazówki dot. odmulania.
          I jeżeli można to napisz czy wogóle warto, czy przyrost mocy jest odczuwalny ???
          Mam civica 3d 1.4 1996 rok.

          Comment


          • #6
            @mały: Moje miejsce na przemyślenia.

            @jacek245: Tak tez robiłem, ale widocznie za mało bo jesli stoje na biegu jałowym to silnik sam dodaje sobie gazu i wskazówka skacze sobie co 2 sekundy do 2000 obr/min. Mam nadzieje ze to normalne?

            Comment


            • #7
              wymieniałeś filtr paliwa? jeżeli tak to kiedy

              Comment


              • #8
                Hm... wymienialem wszystkie filtry jakies 7000km temu.

                Comment


                • #9
                  Lione dzięki za wskazówki
                  będę probował. dam znać co i jak

                  Comment


                  • #10
                    Wiem co jest z twoim autkiem. miałem to samo. i nigdzie na forum nie moglem sie dowiedziec. Wiec muslę ze twoje odmulanie polegało na wyciągnięciu zwężki na dolocie powietrza za przepustnicą. I to jest przyczyną falowania obrotów na biegu jałowym. W wersji 5D jest inaczej niz w 3D. w 3d moze i mozna wyciągną zwęzkę ale w 5D nie!!!! mozesz jedynie:
                    1) kupic uszczelkę do wersji 90KM czyli silnika D14A8
                    2) Obciąc ze starej uszczelki zwężenie
                    ale uszczelka musi byc bo jest w niej taki otworek przez ktury jesli go niema to obroty falują. Ja zrobilem wczoraj wersja 2). Co do resetu kompa to pytalem w ASO i powiedział mi gośc ze nie jest konieczne ale mozna. I ze wystarczy odłączyc akumlator na jakąś chwilę i tyle. Podsumowywując: W wersj z silnikiem D14A7 NIE MOZNA WYCIĄGNĄC ZWĘZKI BEZKARNIE. (Bedą falowac obroty od 1000 do 2000)

                    Comment


                    • #11
                      moze napisz dokladnie jak wyglada ta zwezka gdzie sie znajduje moze jakis rys gdzies sie znajdzie albo foto

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez kicek22 Zobacz posta
                        moze napisz dokladnie jak wyglada ta zwezka gdzie sie znajduje moze jakis rys gdzies sie znajdzie albo foto
                        Podzielam uwagę kolegi

                        Comment


                        • #13
                          juz daje moment

                          Comment


                          • #14
                            Opis znajduje się w temacie "Honda Civic 1,4 70 KM i 1,4 90KM czy to te same silniki.Proszę nie dublować postów bo będą kasowane.
                            ビートル ジョン

                            Comment


                            • #15
                              W koncu konkretna odpowiedź. Dzieki!

                              Comment

                              Working...
                              X