Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Akumulator - jaki wybrać??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Akumulator - jaki wybrać??

    W jednym ze sklepów przemiły Pan sprawdził moj akumulator i stwierdził, że jego napięcie wynosi 310 V zamiast 450 nominalnych i tym samym zalecił wymianę. Chwyt marketingowy czy fakt, jak to sprawdzić samemu.
    No a jezeli jest tak jako gość mówi, to jaki wybrać? Teraz mam oryginalny Hondy, proponował mi Centrę za 260 zl.

    I jeszcze jedno - zakładam właśnie alarm i pilota do centralnego. Jeden z majstrow mnie straszył, że strasznie mi to będzie rozładowywać akumulator. Ja mam wrażenie, że tak gadał, żeby mnie pogonić, bo nie kupiłam alarmu u niego tylko na All.
    Honda Civic 1,4I SR Aerodeck Comfort MB8 , 1999/2000, silniczek D14z4 srebrniutka

  • #2
    '310 V zamiast 450"
    Ile ? Człowieku takiego napięcia nie ma nawet w gniazdku.Jeżeli nie masz problemu z odpalaniem to daj sobie spokój bo gość pewnie chce na tobie zarobić.

    Comment


    • #3
      Omijaj z daleka takich naciagaczy i zrób tak jak mówi "żunio"

      Comment


      • #4
        Nie mam problemu z odpalaniem a przynajmniej na razie. Ni wiem jak bedzie po instalacji tego alarmu . To co radzicie - dać spokój z tematem?
        Honda Civic 1,4I SR Aerodeck Comfort MB8 , 1999/2000, silniczek D14z4 srebrniutka

        Comment


        • #5
          Akumulator wymieniasz wtedy jak zostanie uszkodzony bądź utraci swoją moc i nie kręci rozrusznikiem.W innym przypadku to bezsens.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez żunio Zobacz posta
            '310 V zamiast 450"
            Ile ? Człowieku takiego napięcia nie ma nawet w gniazdku.

            chyba o cos takiego chodziło Prąd rozruchu wg EN [A] 450chyba pan ze sklepu omylił siemógł zbadac nowy i powiedziec jaka jest róznica.a co do alarmu to normalne ze pobiera prad ale nie tak by przez jedna czy dwie noce go na amen załatwic
            www.monsterz-tt.de LIFES TOO SHORT TO DRIVE SHITTY CARS!!!

            Comment


            • #7
              żunio ma rację jak kręci to nie ma co szukać dziury w całym a co do alarmu facet chyba nie zna się na robocie ;0 to ten gość się chyba rozładowywuje ja mam alarm i nic się takiego nie dzieje .pozdrawiam

              Comment


              • #8
                Ja w poprzednim aucie miałem alarm przez 7 lat i nic się nie działo.Po dwuch latach wymieniłem akumulator bo był już stary od poprzedniego właściciela.Alarm na czuwaniu pobiera bardzo mało prądu rzędu kilku (mA) mili Amper i nie ma obawy.Gorszym zagrożeniem może być jazda na światłach na krótkich odcinkach gdzie akum nie jest dostatecznie ładowany.

                Comment


                • #9
                  Zalezy w jakim systemie podawal, bo moj Cie robic w balona a raczej robil Cie, ale mam nadzieje sie nie dales Podawal Ci zapewne w normie IEC gdzie akum 55A/h ma prad rozruchu 310, w niemieckiej normie DIN 255, a wciskal Ci ze powinien miec 420 gdzie taki akumulator dokaldnie tyle ma ( lub ma miec ) ale w normie EN

                  Ale jak to mowia handel to handel, czasem niestety placi sie ( przeplaca ) za NIEWIEDZE wiec nie daj sie wykiwac bo pewnie masz sprawny akumulator jak kreci i nie ma problemow z odpalaniem. Zobaczysz jak temp. spadnie pozniej zera wtedy wychodzi czy akumulator jest ok.
                  Last edited by pain; 21-09-2009, 12:39.

                  Comment


                  • #10
                    O widzę, że mój wpis zniknął.

                    To jeszcze raz.
                    Proszę - oto wydruk po teście akumulatora , o którym piszałam:
                    - napięcie - 12,65v
                    - zmierzone - 310A EN
                    - wartość znamion. - 450A EN
                    WYMIEŃ AKUMULATOR

                    test rozrusznika
                    NORMALNE
                    - napięcie 10,85V


                    Test ładownia
                    OK
                    - napięcie 14,46V


                    Akumulatora nie kupiłam, bo problemówz odpalaniem nie mam. Ale jak zobaczyłam, jaką macie wiedzę na ten temat to mnie zatkało.
                    A tak naprawdę to sprzedawcy myslą, że jak przyjeżdża kobieta i w dodatku blondynka to wcisną wszystko co się da, aby tylko sprzedać towar.
                    Ale zerknijcie na te dane, bo może faktycznie cosik jest nie tak.
                    Honda Civic 1,4I SR Aerodeck Comfort MB8 , 1999/2000, silniczek D14z4 srebrniutka

                    Comment


                    • #11
                      Z akumulatorem jest podobnie jak z żarówką.Do póki działa nikt nie będzie tego wymieniał.Druga sprawa po co Ci dwa sprawne akumulatory z których jeden będzie stał cały czas w garażu lub piwnicy.Jeżeli gość był uczciwy to masz sygnał że za jakiś czas może trzeba będzie go wymienić ale może to potrwać 2-3 miesiące a może półtora roku.Są przypadki że akumulator nowy potrafi paść po miesiącu.Także radzę Ci mieć na uwadze zakup nowego aku lecz nie prędzej jak to będzie konieczne a nie w momencie gdy nie sprawia problemu.
                      PS
                      W pierwszym poście podałaś inne jednostki w których są wyrażane

                      Comment


                      • #12
                        Gość jest chyba chory alarm w stanie czuwania praktyczni nic ni pobiera Linksig ma racje tęperatura spadnie poniżej zera wtedy pokaże co jest wart.

                        Comment


                        • #13
                          A właśnie jaki książkowy(standardowo przewidziany) powinien być akumulator w civicu z silnikiem d15b7??

                          Comment


                          • #14
                            45 a/h

                            Comment


                            • #15
                              dziex samuraj. pozdro

                              Comment

                              Working...
                              X