Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Centralny zamek - nie działa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Centralny zamek - nie działa

    Witam.
    Posiadam Civica Coupe 97r. Posiada on centralny zamek z pilotem. Niestety już w chwili zakupu auta central zamek nie działał.
    Chciałbym go wskrzesić W pilocie bateria nowa - 3V, dioda miga ale niestety auto nie otwiera się ani nie zamyka z pilota.
    Drzwi mogę otworzy jedynie z kluczyka - nie działa także central przy otwieraniu z kluczyka.
    Od czego zacząć sprawdzanie, czy jest jakiś bezpiecznik od central zamka?
    Pozdrawiam,
    Rapik.

  • #2
    na początek bezpieczniki sprawdź najszybciej metodą prób i błędów czyli po kolei wyciągaj i sprawdzaj czy całe są (a w między czasie wkładaj je z powrotem na swoje miejsce)

    Comment


    • #3
      Hm, jeżeli masz centralkę by allegro, powinien Ci iść czarny kabelek do któregoś z bezpieczników, w najgorszym wypadku centralka kaput.

      Comment


      • #4
        rozkrec boczek,moze mechanizm sie poluzowal trzymajacy przy drucie ,jest skrecany na srubki i czesto sie luzuja,przy okazji przesmaruj sobie od srodka

        Comment


        • #5
          Dzis to sprawdze, central jest oryginalny hondy.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
            rozkrec boczek,moze mechanizm sie poluzowal trzymajacy przy drucie ,jest skrecany na srubki i czesto sie luzuja,przy okazji przesmaruj sobie od srodka
            Gdyby sie mechanizm poluzował to by jednych drzwi z pilota nie otwierało tylko a reszta by była ok. no i z kluczyka by nieszło gdyby przy siłowniku master puściły śrubki.

            Comment


            • #7
              Na śrubki to się luzuje ale w dokładanych centralnych , nie chce wprowadzać w błąd ale z tego co widziałem to oryginalne zamki centralne montowane przez Hondę nie są na żadne druciki i nie ma żadnych mechanizmów tylko są zintegrowane z zamkiem bezpośrednio , więc raczej nic się tam nie luzuje a jedynie nie ma napięcia , a dlaczego nie ma to już inna bajka ? bezpiecznik , uszkodzone przewody ,brak styku na kostce drzwiowej , uwalona centralka , ewentualnie spalony siłownik master , jest wiele opcji ...
              Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

              Comment


              • #8
                witam mam ten sam problem ja sprawdzilem wszystko tz bezpieczniki sprawdz kable na polaczeni drzwi z karoseria czesto sie przecieraja w drzwiach masz sterownik a drugi pod kierownica ale nie wiem czy ci to cos da bo jest na mikroelementach a i za razem sprawdz czujnik od pilota który znajduje sie kolo lusterka wstecznego

                Comment


                • #9
                  hej... obstawiam, że najpewniej pilot nie komunikuje się z centralką... tak jak koledzy pisali wcześniej sprawdź odbiornik przy lusterku... u mnie była taka sytuacja, ze centralka w ciągu jednego dnia przestała działać... byłem u magika (od centralnych i elektroniki sam.) i okazało się, że brak komunikacji pilota z centralnym...
                  Pozdrawiam

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez aikidoq Zobacz posta
                    Gdyby sie mechanizm poluzował to by jednych drzwi z pilota nie otwierało tylko a reszta by była ok. no i z kluczyka by nieszło gdyby przy siłowniku master puściły śrubki.
                    przy przerobkach pneumatyczny/master moze sie tak dziac,sprawdz jeszcze czy piloty sa zaprogramowane,
                    aikidog mastery i slawe nie sa zle ale mocowanie ,zaczepy miedzy nimi i orginalnym drutem wolaja o pomste,wystarczy jak masz lekko przetary zamek to srubki sie poluzuja i nic nie bedzie chodzic

                    Comment


                    • #11
                      Dołączam się do tego tematu bo chyba jest najodpowiedniej zatytułowany. U mnie też centralny zaprotestował tyle, że jest tylko z kluczyka. Do tej pory podczas otwierania drzwi kierowcy siłownik drzwi pasażera nie odpychał do końca tej dźwigni, którą można zamknąć drzwi od środka i nie otwierał drzwi. Działo się tak z 50% przypadkach a po paru zamknięciach i otwarciach już było oki. Nie było to dokuczliwe , bo zawsze można było otworzyć drzwi z wewnątrz lub obejść je i z kluczyka od pasażera komuś. Zamykanie działało bez problemu i podczas zamykania drzwi kierowcy, zamykały się też pasażera. Dziś drzwi pasażera się nie zamknęły i muszę każdorazowo maszerować wokół auta i pamiętać, żeby zamknąć też drzwi pasażera.
                      Siłownik slave do wymiany ??
                      Napijmy się piwka
                      Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
                      Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
                      Sprzedam części z EJ9

                      Comment


                      • #12
                        Najpierw sprawdź czy masz siłownik w drzwiach kierowcy, jak centralny jest tylko z kluczyka to może tam być tylko włącznik wrzucający sygnały "-" do zamknięcia i otwarcia pozostałych drzwi.
                        Last edited by Tomo1; 12-02-2010, 23:07.
                        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez kamil608 Zobacz posta
                          Na śrubki to się luzuje ale w dokładanych centralnych , nie chce wprowadzać w błąd ale z tego co widziałem to oryginalne zamki centralne montowane przez Hondę nie są na żadne druciki i nie ma żadnych mechanizmów tylko są zintegrowane z zamkiem bezpośrednio , więc raczej nic się tam nie luzuje a jedynie nie ma napięcia , a dlaczego nie ma to już inna bajka ? bezpiecznik , uszkodzone przewody ,brak styku na kostce drzwiowej , uwalona centralka , ewentualnie spalony siłownik master , jest wiele opcji ...
                          Zamek na kluczyk nie jest częścią zamka właściwego. Klamka i zamek na kluczyk połączone są z zamkiem właściwym systemem cięgn (druty). Wystarczy otworzyć drzwi i zobaczyć gdzie jest zamek a gdzie się wkłada kluczyk. Wiem to z własnego doświadczenia - wymieniałem zamek (oryginalny) prawych drzwi.

                          Nytmare, u mnie takie objawy skończyły się wymianą całego zamka. Sam siłownik (silniczek ze sprężyna i śrubą) jest częścią nie do naprawy, bo nie da się tego rozebrać (zgrzane fabrycznie na amen). Z ciekawości przeciąłem siłownik piłą, żeby zobaczyć co się zepsuło. Leciwy silniczek nie miał już siły kręcić śrubą silnikową, która to nie dawała rady popychać cięgna. Zamek na szrocie kosztował 100zł a jego instalacja to bułka z masłem (mam dwie lewe ręce do takich robótek a dałem sobie świetnie radę).
                          Last edited by Gość; 13-02-2010, 21:57.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez StarskiPL Zobacz posta
                            Sam siłownik (silniczek ze sprężyna i śrubą) jest częścią nie do naprawy, bo nie da się tego rozebrać (zgrzane fabrycznie na amen)..
                            No i tu się mylisz - sam rozbierałem bo nie działał. Od roku nie ma z nim problemów. Robota dla zegarmistrza :>

                            Comment


                            • #15
                              W takim razie w gen VI jeszcze dało się rozebrać, w VII już nie.
                              Ciekawostka: nowy oryginalny siłownik (czyli tylko część zamka) to wydatek około 460zł (SZOK!)

                              Comment

                              Working...
                              X