Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

centralny zamek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • centralny zamek

    Witam koledzy, hanke mam dopiero 1,5msc i brakowalo mi w niej centralnego zamka.Pojechalem do sklepu i kupilem za 100zl zestaw z pilotem silowniki 3kg. moim zdaniem sa one za slabe albo nie umiem tego ustawic tak zeby sie otwieraly i zakykaly. Dzisiaj sie zdenerwowalem i kupilem w sklepie silownik 6kg i myslalem ze bedzie lepiej a tu ciagle lipa (napiecie na wejsciu do centralki 12,2V a na wyjsciu na silownik okolo9V nie za duzy spadek napiecia na centralce???) nie dziala ,nerw mnie dopadl, w takich okolicznosciach stwierdzam, ze w zlych miejscach montuje silowniki.Koledzy i teraz wielka prosba do was potrzebuje fote z miejscem zamontowania owych silownikow z civica VI generacji hatchback.Bede bardzo wdzieczny bo sie naszukalem tyle dzisiaj tego ze juz mnie glowa boli
    vdfxv

  • #2
    Twoj problem nie jest w silownikach ani w miejscu ich montażu a w nienasmarowanych zamkach silowniki 6kg sa ok ja mialem 8kg i nie dawaly rady a teraz mam 3kg i jest bajka moja propozycja jest taka wez wd40 troche smaru spalaszuj zamki mechanizmy i ciegna bardzo dokladnie tymi srodkami i bedzie git gwarantuje ze bedziesz zaskoczony efektami ,potem wróc postaw piwko i ciesz się sprawnym centralnym to typowa przypadlosc tej generacji ale bez problemu sobie poradzisz
    Last edited by kamil608; 05-01-2010, 10:33.
    Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

    Comment


    • #3
      dzieki kamil608 miałeś racje dzisiaj odkrecilm przeczyscilem nasmarowalem i chodzi tak lekko ze nie jestem w stanie uwierzyc ze az tyle dalo to smarowanie zamka, pozdrawiam, silowniki 3kg daja teraz rade
      vdfxv

      Comment

      Working...
      X