Zamieszczone przez arturo13
Zobacz posta
Scieżki o których mowa maja wspolne wyjście na kość z przewodem o ile pamiętam czerwono czarnym,więc jeśli pojawia się na nim napiecie,a pojawia sie na pewno bo reszta działa,to wina leży w samych zegarach.Jeśli nie mozesz zlokalizować przerwy wzrokowo,to weź próbówkę i sprawdzaj po kolei od samej kości w ktorym miejscu zanika zasilanie
(polaryzacja dodatnia)
Ewentualnie tą sama metoda sprawdź ścieżki od drugiej strony (nie od tej połączonej z econo) i od zarówki jedź w stronę kostki.
W zależności od tego czy masz regulację jasności poodświetlenia,to bedzie to albo masa,albo "częściowa" masa,bo podświetlenie regulowane jest polaryzacją ujemną.
EDIT: sprawdziłem w schematach,jest tak jak napisałem z tym dodatkiem że wspomniane rozgałęzienie obsługuje jeszcze dimmery od ABS SRS i tempomatu.
Wyjście z zegarów na ściemniacz to kolor czerwony,lub najprawdopodobniej czarny jeśli go nie ma,ale to chyba nie jest Ci potrzebne.

Comment