Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ecu-blad 65

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • ecu-blad 65

    Witam, czy ktos moglby mi wyjasnic co oznacza blad "Oxygen Sensor Heater (Secondary)", czym jest on spowodowany i w jaki sposob mozna go usunac. Z gory dziekuje.

  • #3
    nie mam vtec'a, posiadam civic'a 1.4 iS 90KM, MB2. Gdzie jest ten podgrzewacz powietrza i jak moge sprawdzic jego dzialanie?

    Comment


    • #4
      mi wyszło z tłumaczenia - grzałka sensora tlenu ( druga )

      czyli sonda za katalizatorem

      Comment


      • #5
        Orientujecie sie jaki jest koszt tej drugiej sondy lambda i czy pilnie trzeba to naprawic? Krucho u mnie z kasa i nie wiem czy odlozenie tego na pozniej nie spowoduje jakichs powaznych konsekwencji.
        Mam jeszcze jedno pytanko, czy ta sonda jesli jest uszkodzona moze powodowac wystepowanie kolejnego bledu: 45 "System Too Lean or Too Rich"?
        Last edited by Gość; 14-08-2009, 10:09.

        Comment


        • #6
          irek999 @ z tego co mi wiadomo od sondy bedzie zalezalo np spalanie moze byc wieksze niz wczesniej a takze moga byc nie rowne obroty.
          Last edited by kondzi; 14-08-2009, 11:35.

          Comment


          • #7
            Ten blad byl juz od dluzszego czasu, tylko wczesniej nie mialem zarowki w kontrolce check engine, gdyz uczciwy sprzedawca musial sie jej pozbyc. Ze spalaniem nie ma tragedii, pali mi 8-10 litrow gazu. Jesli to ta druga sonda za katalizatorem, to czy ona nie sygnalizuje uszkodzonego katalizatora? Bo gdzies na forum wyczytalem ze ta sonda jest tylko diagnostyczna. Wyskakuje mi rowniez blad 45 "System Too Lean or Too Rich" i tak sie zastanawiam, czy nie moze byc to spowodowane instalacja gazowa...

            Comment


            • #8
              2 mozliwosci:

              1. instalacja gazowa nie emuluje 2 sondy dlatego błędy wywala
              2. katalizator juz odlicza swoje dni - na gazie szybciej kat. pada

              Comment


              • #9
                wiec jak najprosciej mozna to sprawdzic...no i naprawic? Jaki orientacyjnie bylby tego koszt?

                Comment


                • #10
                  Najprościej i "podstawowiej", przełączyć na "only Petrol", zrobić reset i zobaczyć co będzie... Jak nadal błąd grzałki to coś z nią nie tak. Potem sprawdzić złącza, potem nie wiem... manual/serwis.

                  Comment


                  • #11
                    tak tez uczynilem i grzalka jest walnieta, w zwiazku z tym mam dwa pytanka. Czy mozna wymienic sama grzalke, czy trzeba wymienic cala sonde? Czy mozliwe ze przez uszkodzana grzalke wyswietla blad 45 "System Too Lean or Too Rich"?
                    Edit: Pomoże ktoś? Z gory dzieki.
                    Last edited by Gość; 27-08-2009, 09:04.

                    Comment

                    Working...
                    X